Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 180
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
12,21 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x1,25x16mm
389,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1046 BMW F 800 R850 1100 1150 K 1200 1300 1600 - NG1046
-5%
157,50 zł
165,79 zł
Najniższa cena: 165,79 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 683 SRT (2 szt.) - MCB683SRT
-10%
251,02 zł
278,91 zł
Najniższa cena: 278,91 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 244 EPFA HH (2 szt.) - EPFA244HH
(2)
31,03 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8X27
-5%
390,41 zł
410,96 zł
Najniższa cena: 410,96 zł
dostawa 0 złTarcza sprzęgłowa TRW Lucas MCC 609 - MCC609
-5%
540,52 zł
568,97 zł
Najniższa cena: 568,97 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 372 tył - MST372
-5%
123,92 zł
130,44 zł
Najniższa cena: 130,44 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH
408,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LTX12-BS YTX12-BS Li-Ion 12V 4Ah - LTX12-BS LION -S-
(28)
-10%
317,86 zł
353,18 zł
Najniższa cena: 353,18 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy Yuasa YTX14 aktywowany - YTX14
-5%
128,82 zł
135,60 zł
Najniższa cena: 135,60 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 683 SV (2 szt.) - MCB683SV
BMW R 1200
BMW R 1200 to popularna seria motocykli z różnych klas. Od 2004 roku w ofercie niemieckiego koncernu pojawiły się takie wersje, jak: GS (ADV/turystyczne enduro; 2004-2019), RT (turystyczne; 2005-obecnie), R (naked bike; 2006-obecnie), S (sportowe; 2006-2007) i ST (sportowo-turystyczne; 2005-2007). Przez kilkanaście lat produkcji BMW wypuściło również wersję specjalną modelu GS o nazwie Adventure, która cechuje się większą pojemnością zbiornika paliwa i dłuższym skokiem zawieszenia.
BMW R 1200 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową typu bokser o pojemności skokowej 1170 ccm. W zależności od wersji, silnik jest chłodzony powietrzem i olejem lub cieczą (np. wersja R 1200 GS Adventure LC). Serce R 1200 cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane jednym wałkiem rozrządu; do roku modelowego 2009) lub DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu; od roku modelowego 2010), a także elektronicznym systemem wtrysku paliwa i zapłonem CDI. Jednostka generuje moc maksymalną 123 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min (w wersji R 1200 GS Adventure LC), co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 210 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i bezobsługowego wału Kardana.
W modelu R 1200 znajdziemy zawieszenie o autorskiej konstrukcji BMW. Z przodu zamontowano zawias typu Telelever, a z tyłu Paralever. Nad bezpieczeństwem użytkowników (w wersji R 1200 GS Adventure LC) czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i 4-tłoczkowe zaciski radialne (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk radialny (z tyłu). W wielu wersjach na liście wyposażenia standardowego widniał system ABS, który znacznie poprawia jakość hamowania na mokrych i luźnych nawierzchniach. BMW R 1200 (w wersji GS) porusza się na 19. i 17. calowych felgach szprychowych, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80 R 19 i 150/70 R 17 (przód/tył).