Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 678
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-10%
20,63 zł
22,92 zł
Najniższa cena: 22,92 zł
Uszczelka pod głowicę Athena O-Ring 2x62 mm - M752006200094
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 14FK 4.5MM 12/2007- - MST14FK
134,03 zł
Uszczelniacz kardana 59.8x75x8 OEM
12,21 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x1,25x16mm
92,55 zł
Klucz demontażu cewkofajki BMW JMP
-5%
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1200 NineT
- BMW R 1200 NineT ABS 2013
- BMW R 1200 NineT ABS 2015
- BMW R 1200 NineT ABS 2016
- BMW R 1200 NineT ABS 2017
- BMW R 1200 NineT ABS 2018
- BMW R 1200 NineT ABS 2014
- BMW R 1200 NineT ABS 2019
- BMW R 1200 NineT ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2019
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2018
- BMW R 1200 NineT koła szprychowe ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane DTC ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S Edition 40 Years koła szprychowe ABS 2021
- BMW R 1200 NineT ABS 2022
- BMW R 1200 NineT ABS 2021
Inne modele
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600
BMW R 1200
BMW R 1200 to popularna seria motocykli z różnych klas. Od 2004 roku w ofercie niemieckiego koncernu pojawiły się takie wersje, jak: GS (ADV/turystyczne enduro; 2004-2019), RT (turystyczne; 2005-obecnie), R (naked bike; 2006-obecnie), S (sportowe; 2006-2007) i ST (sportowo-turystyczne; 2005-2007). Przez kilkanaście lat produkcji BMW wypuściło również wersję specjalną modelu GS o nazwie Adventure, która cechuje się większą pojemnością zbiornika paliwa i dłuższym skokiem zawieszenia.
BMW R 1200 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową typu bokser o pojemności skokowej 1170 ccm. W zależności od wersji, silnik jest chłodzony powietrzem i olejem lub cieczą (np. wersja R 1200 GS Adventure LC). Serce R 1200 cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane jednym wałkiem rozrządu; do roku modelowego 2009) lub DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu; od roku modelowego 2010), a także elektronicznym systemem wtrysku paliwa i zapłonem CDI. Jednostka generuje moc maksymalną 123 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min (w wersji R 1200 GS Adventure LC), co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 210 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i bezobsługowego wału Kardana.
W modelu R 1200 znajdziemy zawieszenie o autorskiej konstrukcji BMW. Z przodu zamontowano zawias typu Telelever, a z tyłu Paralever. Nad bezpieczeństwem użytkowników (w wersji R 1200 GS Adventure LC) czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i 4-tłoczkowe zaciski radialne (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk radialny (z tyłu). W wielu wersjach na liście wyposażenia standardowego widniał system ABS, który znacznie poprawia jakość hamowania na mokrych i luźnych nawierzchniach. BMW R 1200 (w wersji GS) porusza się na 19. i 17. calowych felgach szprychowych, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80 R 19 i 150/70 R 17 (przód/tył).