Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 450
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
45,81 zł
Pasek alternatora BMW - 4PK611
94,50 zł
Linka sprzęgła
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 850 GS
- BMW R 850 GS 1998
- BMW R 850 GS ABS 1998
- BMW R 850 GS 1999
- BMW R 850 GS ABS 1999
- BMW R 850 GS 2000
- BMW R 850 GS ABS 2000
BMW R 850R
BMW R 850R to motocykl szosowy klasy naked bike produkowany przez niemiecki koncern od 2000 roku. Uniwersalny charakter motocykla zapewnił mu dużą popularność w całej Europie. Fenomenalne właściwości jezdne, duża zwrotność, dopracowane podwozie i mocny silnik - taki zestaw idealnie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na długich trasach.
BMW R 850R zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie bokser o pojemności skokowej 848 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa Bosch Motronic i rozrusznik elektryczny. Serce modelu R 850R generuje moc maksymalną 73 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 77 Nm przy 5600 obr./min, co pozwala na dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 190 km/h. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów i klasycznego wału Cardana. Na pokładzie BMW R 850R zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 20,5 litra, który przy spalaniu 6,2 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem BMW R 850R jest trzyczęściowa rama ze stali i jednostka napędowa, który stanowi element nośny. W tak uniwersalnym motocyklu nie mogło zabraknąć optymalnie zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy autorski widelec Telelever o skoku 120 mm, zaś z tyłu - jednostronny wahacz wleczony w systemie Paralever. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedna tarcza o średnicy 276 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). BMW R 850R porusza się na 17-calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 160/60-17 (przód/tył).