check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW S 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 462
Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW  - HF160 -15%

34,43 zł

40,50 zł

Najniższa cena: 40,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW - HF160

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213

stars    (2)
Łożyska koła tylnego All Balls - 25-1273
Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

stars    (1)
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS116-5 - MSS116-5 -5%

49,50 zł

52,11 zł

Najniższa cena: 52,11 zł

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS116-5 - MSS116-5

Klocki hamulcowe EBC FA 213 HH (2 szt.) - FA213HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 HH (2 szt.) - FA213HH

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 (2 szt.) - MCB672 -5%

105,54 zł

111,09 zł

Najniższa cena: 111,09 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 (2 szt.) - MCB672

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH -5%

124,14 zł

130,67 zł

Najniższa cena: 130,67 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH

Klocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH

Klocki hamulcowe EBC FA 363 (2 szt.) - FA363 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 363 (2 szt.) - FA363

Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 16FK 5.0MM 12/2007- - MST16FK -5%
Ładowarka akumulatorów Optimate 4 - TM340
Świeca zapłonowa NGK LMAR9D-7 - 1633 -10%

49,41 zł

54,90 zł

Najniższa cena: 54,90 zł

Świeca zapłonowa NGK LMAR9D-7 - 1633

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 724 HH (2 szt.) - FA724HH -10%

162,34 zł

180,38 zł

Najniższa cena: 180,38 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 724 HH (2 szt.) - FA724HH

Klocki hamulcowe EBC FA 363 V (2 szt.) - FA363V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 363 V (2 szt.) - FA363V

Klocki hamulcowe Brembo 07BB33SA (2 szt.) - 07BB33SA
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 7918 - HFA7918 -15%

110,93 zł

130,50 zł

Najniższa cena: 130,50 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 7918 - HFA7918

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 829 SV (2 szt.) - MCB829SV -5%

172,83 zł

181,93 zł

Najniższa cena: 181,93 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 829 SV (2 szt.) - MCB829SV

Zębatka przód JT JTF404.17, 17z rozmiar 525 - JTF404.17 -10%

61,83 zł

68,70 zł

Najniższa cena: 68,70 zł

Zębatka przód JT JTF404.17, 17z rozmiar 525 - JTF404.17

Zębatka tył stalowa JT JTR10.44, 44z rozmiar 525 - JTR10.44 -10%

120,15 zł

133,50 zł

Najniższa cena: 133,50 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR10.44, 44z rozmiar 525 - JTR10.44

Zębatka tył stalowa JT JTR7.45, 45z rozmiar 525 - JTR7.45 -10%

98,91 zł

109,90 zł

Najniższa cena: 109,90 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR7.45, 45z rozmiar 525 - JTR7.45

Szyba motocyklowa WRS Sport BMW S 1000 XR czarny - BM065NL
Tarcza hamulcowa TRW Lucas MST 372 tył - MST372 -5%

540,52 zł

568,97 zł

Najniższa cena: 568,97 zł

dostawa 0 zł

Tarcza hamulcowa TRW Lucas MST 372 tył - MST372

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH -5%

123,92 zł

130,44 zł

Najniższa cena: 130,44 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH

Tarcza hamulcowa NG tył NG1045X - NG1045X
Tarcza hamulcowa NG przód NG1046X - NG1046X
Szyba motocyklowa WRS Tour BMW S 1000 XR ciemna - BM064FS
Ładowarka akumulatorów Optimate Lithium 4s 0.8A - TM470
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 856 SRT (2 szt.) - MCB856SRT -5%

149,63 zł

157,50 zł

Najniższa cena: 157,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 856 SRT (2 szt.) - MCB856SRT

Filtr powietrza K&N BM-1010 BMW - BM-1010

Posiadamy Części motocyklowe do BMW S 1000

  • BMW S 1000 XR HP ABS 2018
  • BMW S 1000 RR 2013
  • BMW S 1000 RR 2014
  • BMW S 1000 RR ABS 2023
  • BMW S 1000 R ABS 2023
  • BMW S 1000 XR ABS 2019
  • BMW S 1000 XR ABS 2017
  • BMW S 1000 XR ABS 2023
  • BMW S 1000 XR HP ABS 2019
  • BMW S 1000 R ABS 2022

BMW S

Części motocyklowe

Zanim BMW serii S wprowadzono do oficjalnej sprzedaży zostało pieczołowicie sprawdzone w wyścigach World Superbike Chempionship. Finalna wersja zaprezentowana na targach Intermot 2008 w Kolonii wywarła kolosalne wrażenie na odwiedzających. Dynamiczna linia nadwozia połączona z oszałamiającymi parametrami, takie zestawienie nie mogło się nie przyjąć.

Jednostka napędowa o pojemności 999 cm ³ generująca przerażającą moc 199 KM wystrzeliwała ważący niespełna 200 kilogramów motocykl w inny wymiar. Pierwsza "setka" osiągana w 2,7 sekundy oraz prędkość maksymalna na poziomie 305 km/h to osiągi godne maszyny klasy SuperSport na miarę naszych czasów. Wyścigowa wersja S1000RR odniosła wiele zwycięstw w najbardziej prestiżowych zawodach, takich jak MotoGP i WC Superbike. W 2014 roku Michael Dunlop na seryjnym modelu jako pierwszy przekroczył linię mety legendarnego Isle of Man TT, przerywając trwającą 75 lat złą passę BMW.

Wersja produkcyjna w porównaniu do torowego bliźniaka wcale nie wypada najgorzej. Jest tylko o 30 kilogramów cięższa, posiada zawieszenie z niższej półki ( zamiast topowego modelu marki Ohlins użyto tańszych teleskopów Sachsa) oraz ma mniejszy stopień sprężania, co skutkuje niższą mocą maksymalną. Marketingowy z Bawarii nie mieli zbyt wiele pracy, można powiedzieć że sportowe BMW samo zdobywało sobie klientów. Mimo to wiedzieli jak jeszcze bardziej zwiększyć popularność topowego modelu. W jednej z akcji promocyjnych, zatytułowanej "Najstarsza sztuczka na świecie", BMW S1000RR wyciąga obrus spod sporych rozmiarów zastawy nie uszkadzając ani jednej rzeczy. Reklama miała oddać kolosalne przyspieszenie motocykla, a także nienaganną trakcję. Po premierze wiele programów telewizyjnych próbowało powtórzyć ten wyczyn, jednakże żadnemu innemu jednośladowi się to nie udało.

Niestety podczas 9 lat produkcji zdarzały się także gorsze momenty. Modele wyprodukowane między wrześniem 2011, a kwietniem 2012 roku musiały wrócić do fabryk po tym, jak stwierdzono poważną wadę konstrukcyjną połączenia korbowodów z wałem korbowym, które podczas wysilonej pracy mogło się poluzować przynosząc katastrofalne rezultaty. Do pogorszenia pozycji BMW przyczynił się także ranking zamieszony w opiniotwórczym niemieckim czasopiśmie Motorrad. Po przetestowaniu kilkudziesięciu motocykli na dystansie 50 tysięcy kilometrów oraz późniejszej ocenie trwałości podzespołów, model S1000RR znalazł się aż na 20 miejscu zestawienia. Wyprzedziły go dużo tańsze modele, np. Suzuki GSX-R 1000 i Kawasaki ZX-10R.