Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 341
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
(1)
-15%
48,28 zł
56,80 zł
Najniższa cena: 56,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 171 C chromowany Buell/HD - HF171C
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
134,23 zł
149,14 zł
Najniższa cena: 149,14 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH
(1)
265,00 zł
Akumulator żelowy Nitro NTX20L YTX20L-BS SLA GEL AGM 12V 18 Ah - NTX20L SLA
(11)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN170 - KN-170
-10%
855,17 zł
950,19 zł
Najniższa cena: 950,19 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 18Ah Yuasa YTX20HL-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Buell M2 1200
- Buell M2 1200 Cyclone 1999
- Buell M2 1200 Cyclone 2000
- Buell M2 1200 Cyclone 2001
- Buell M2 1200 Cyclone 2002
- Buell M2 1200 Cyclone 1997
- Buell M2 1200 Cyclone 1998
- Buell M2 1200 Low Cyclone 2002
Buell M2 1200 Cyclone
Buell M2 Cyclone 1200 to motocykl klasy naked produkowany przez amerykańską manufakturę w latach 1997-2002. “Cyklon” posiada silnik V2 z Harleya-Davidsona, co gwarantuje rasowy dźwięk, którego nie uświadczymy w żadnym innym jednośladzie z tej klasy.
Buell M2 Cyclone 1200 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się 2-zaworowym rozrządem, gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin (rodzaj CV, średnica gardzieli 40 mm), elektrycznym rozrusznikiem i zapłonem cyfrowym. Serce modelu M2 Cyclone 1200 generuje moc maksymalną 93,5 KM przy 6100 obr./min i maksymalny moment obrotowy 113 Nm przy 5600 obr./min, co przy masie 197 kilogramów (na sucho) pozwala na jazdę z prędkością prawie 200 km/h i umożliwia bardzo dobre przyspieszenie w średnim zakresie obrotów. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, pasa napędowego z włókna węglowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Buella M2 Cyclone 1200 zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 18,9 litra, który przy średnim spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Buell M2 Cyclone 1200 opiera się na kratownicowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich zawieszenie marki Showa i skuteczny układ hamulcowy z zaciskami renomowanej firmy Brembo. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia (skok 120 mm, średnica lag 40 mm) oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 340 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano pojedynczy amortyzator (mocowany pod silnikiem, skok 110 mm) z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia kompresji oraz 230 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 2-tłoczkowym. Buell M2 Cyclone 1200 porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 170/60-17 (przód/tył).