Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 308
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-15%
48,28 zł
56,80 zł
Najniższa cena: 56,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 171 C chromowany Buell/HD - HF171C
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN170 - KN-170
-10%
765,67 zł
850,74 zł
Najniższa cena: 850,74 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Buell S1 1200
- Buell S1 1200 Lightning 1999
- Buell S1 1200 White Lightning 1999
- Buell S1 1200 Lightning 1997
- Buell S1 1200 Lightning 1998
- Buell S1 1200 White Lightning 1998
- Buell S1 1200 Lightning 1996
- Buell S1 1200 White Lightning 1996
- Buell S1 1200 White Lightning 1997
- Buell S1 1200 Lightning 2000
- Buell S1 1200 White Lightning 2000
- Buell S1 1200 Lightning 2001
- Buell S1 1200 White Lightning 2001
- Buell S1 1200 Lightning 2002
- Buell S1 1200 White Lightning 2002
Buell S1 1200 W.Lightn.
Buell S1 1200 White Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykańską markę w latach 1998-1999. Zaprojektowany przez Erika Buella, byłego inżyniera koncernu Harley-Davidson, i zbudowany w fabrykach w Wisconsin “golas” posiada wszystko, aby zapewnić emocjonujące wrażenia z jazdy. Potężne V2 z Harleya-Davidsona, podwozie przygotowane pod szybką jazdę, ergonomiczna i aktywna pozycja za kierownicą, a także stylistyka, która sprawia, że nawet 20 lat po premierze motocykl nadal wygląda świeżo i nowocześnie - to tylko niektóre zalety modelu S1 1200 White Lightning.
Buell S1 1200 White Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane przez popychacze hydrauliczne, samonastawne), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (dwa gaźniki o 40 mm średnicy gardzieli), zapłon elektroniczny i rozrusznik elektryczny. V-twin modelu S1 1200 White Lightning generuje moc maksymalną 101 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 128,6 Nm przy 5500 obr./min, co przy masie raptem 200 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie (na ¼ mili Buell uzyskał wynik 11,6 sekundy) i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 207,5 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, sprzęgła wielotarczowego i paska napędowego z kevlaru. Na pokładzie Buella S1 1200 White Lightning znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 15,1 litra (4 galony amerykańskie). Przy średnim spalaniu na poziomie 5,5 l/100 kilometrów wystarczy on na pokonanie niecałych 300 kilometrów na jednym tankowaniu - nieźle jak na motocykl tej klasy.
Konstrukcja Buella S1 1200 White Lightning opiera się na kratownicowej ramie grzbietowej ze stali i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich sztywno zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy - trzeba przyznać, że przednia tarcza hamulcowa prezentuje się fenomenalnie. Przy przednim kole znajdziemy widelec teleskopowy typu Upside-down (z regulacją tłumienia kompresji i odbicia, średnica lag - 40 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 340 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano pojedynczy amortyzator olejowy (z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia kompresji, umieszczony pod silnikiem) i tarczę hamulcową o średnicy 230 mm z zaciskiem 2-tłoczkowym. Buell S1 1200 White Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17 (przód/tył).