Części motocyklowe
Buell S3T 1200 Thunderbolt
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 291
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-15%
48,28 zł
56,80 zł
Najniższa cena: 56,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 171 C chromowany Buell/HD - HF171C
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
265,00 zł
Akumulator żelowy Nitro NTX20L YTX20L-BS SLA GEL AGM 12V 18 Ah - NTX20L SLA
(11)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN170 - KN-170
-10%
855,17 zł
950,19 zł
Najniższa cena: 950,19 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 18Ah Yuasa YTX20HL-BS
-5%
120,93 zł
127,29 zł
Najniższa cena: 127,29 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 585 SH (2 szt.) - MCB585SH
Posiadamy Części motocyklowe do Buell S3T 1200 Thunderbolt
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 1998
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 1997
- Buell S3T 1200 Thunderbolt i.e. 1999
Buell S3T 1200 Thunderbolt
Buell S3T 1200 Thunderbolt to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez amerykański koncern w latach 1997-1999. Wersja S3T to turystyczny wariant bazowego Buella S3 1200 Thunderbolt, który wyróżnia się m.in. kuframi bocznymi, osłonami nóg i zmodyfikowaną owiewką - oczywiście wszystkie dodatki montowane są w ramach wyposażenia standardowego.
Buell S3T 1200 Thunderbolt został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory sterowane przez popychacze hydrauliczne, samonastawne), elektroniczny system wtrysku paliwa (średnica korpusu przepustnicy - 43 mm), zapłon elektroniczny i rozrusznik elektryczny. V-twin modelu S3T 1200 Thunderbolt generuje moc maksymalną 101 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 5500 obr./min, co przy masie własnej na poziomie 219 kilogramów (na sucho) pozwala na jazdę z prędkością maksymalną ponad 200 km/h i bardzo dobre przyspieszenia. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, sprzęgła wielotarczowego i paska napędowego z wytrzymałego kevlaru. Na pokładzie Buella S3T 1200 Thunderbolt znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20,4 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,3 /100 kilometrów gwarantuje on zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu, co zachęca do długodystansowej turystyki.
Konstrukcja Buella S3T 1200 Thunderbolt opiera się na kratownicowej ramie rurowej ze stali i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Osadzono na niej dopracowane zawieszenie renomowanej marki Showa i wydajny układ hamulcowy ze spektakularną tarczą hamulcową przy przednim kole. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu upside-down z regulacją tłumienia kompresji i odbicia (średnica lag - 40 mm, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 340 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia kompresji (skok - 116 mm) i mniejszą, 230 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 2-tłoczkowym. Buell S3T Thunderbolt porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17 (przód/tył).