Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 133
111,66 zł
Filtr oleju S&S Cycle czarny - 31-4101A
-10%
341,01 zł
378,90 zł
Najniższa cena: 378,90 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400195600833
128,40 zł
Filtr oleju S&S Cycle chrom - 31-4102A
979,56 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 7 Ah Skyrich YTX20L z wskaźnikiem naładowania - HJTX20HQ-FP
-10%
818,51 zł
909,45 zł
Najniższa cena: 909,45 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC pływająca MD 719 RS prawa przód - MD719RS
1 046,12 zł
Zestaw sprężyn Race Tech 1 kg/mm Honda Kawasaki KTM Suzuki Triumph Yamaha - FRSP S3625100
1 046,12 zł
Zestaw sprężyn Race Tech 0.95 kg/mm Honda Kawasaki KTM Suzuki Triumph Yamaha - FRSP S3625095
Posiadamy Części motocyklowe do Buell S3T 1200
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 2000
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 2001
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 2002
- Buell S3T 1200 Thunderbolt 1996
Buell S3T 1200 Thunderbolt
Buell S3T 1200 Thunderbolt to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez amerykański koncern w latach 1997-1999. Wersja S3T to turystyczny wariant bazowego Buella S3 1200 Thunderbolt, który wyróżnia się m.in. kuframi bocznymi, osłonami nóg i zmodyfikowaną owiewką - oczywiście wszystkie dodatki montowane są w ramach wyposażenia standardowego.
Buell S3T 1200 Thunderbolt został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory sterowane przez popychacze hydrauliczne, samonastawne), elektroniczny system wtrysku paliwa (średnica korpusu przepustnicy - 43 mm), zapłon elektroniczny i rozrusznik elektryczny. V-twin modelu S3T 1200 Thunderbolt generuje moc maksymalną 101 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 5500 obr./min, co przy masie własnej na poziomie 219 kilogramów (na sucho) pozwala na jazdę z prędkością maksymalną ponad 200 km/h i bardzo dobre przyspieszenia. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, sprzęgła wielotarczowego i paska napędowego z wytrzymałego kevlaru. Na pokładzie Buella S3T 1200 Thunderbolt znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20,4 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,3 /100 kilometrów gwarantuje on zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu, co zachęca do długodystansowej turystyki.
Konstrukcja Buella S3T 1200 Thunderbolt opiera się na kratownicowej ramie rurowej ze stali i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Osadzono na niej dopracowane zawieszenie renomowanej marki Showa i wydajny układ hamulcowy ze spektakularną tarczą hamulcową przy przednim kole. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu upside-down z regulacją tłumienia kompresji i odbicia (średnica lag - 40 mm, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 340 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia kompresji (skok - 116 mm) i mniejszą, 230 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 2-tłoczkowym. Buell S3T Thunderbolt porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17 (przód/tył).