Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 37
139,80 zł
Łożyska kół All Balls - 25-1627
562,41 zł
Niedostępny
Podwyższenie kierownicy LSL 22 mm do kierownic 28,6 mm - 127BU05SI
Posiadamy Części motocyklowe do Buell XB12S 1200
- Buell XB12S 1200 Lightning 2002
- Buell XB12S 1200 Lightning
Inne modele
- Buell XB12S 1200 Lightning
- Buell XB12STT 1200
- Buell XB12Ss 1200
- Buell XB12Scg 1200
- Buell XB12SX 1200
- Buell XB12Ss 1200 Lightning Long
- Buell XB12STT 1200 Lightning Super TT
- Buell S2 1200
- Buell X1W 1200
- Buell XB9R 1000
- Buell S3T 1200
- Buell RS 1200
- Buell S3 1200
- Buell RSS 1200
- Buell BLAST 500
- Buell Blast Low 500
- Buell XBRR 1340
- Buell XB12X 1200
- Buell X1 1200
- Buell S1 1000
- Buell S1 1200
- Buell S2T 1200
- Buell R 1125
- Buell XB9R 900
- Buell XB9S 900
- Buell S3 1000
- Buell XB12R 1200
- Buell CR 1125
- Buell XB9R 1000 Firebolt
- Buell Black Lightning 1190
- Buell SX 1190
- Buell RX 1190
- Buell RS 1190
- Buell M2 1200
- Buell XB12X 1200 Ulysses
- Buell XB9SX 1000 Lightning CityX
- Buell XB9S 1000 Lightning
- Buell XB12R 1200 Firebolt
- Buell X1 1200 Lightning
- Buell S3T 1200 Thunderbolt
- Buell S3 1200 Thunderbolt
- Buell XB12XT 1200 Ulysses
Buell XB12S 1200 Lightning
Buell XB12S 1200 Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykański koncern z siedzibą w Wisconsin w latach 2004-2010. Model XB12S Lightning wyróżnia się na tle innych sportowych jednośladów marki bardzo lekką i nowoczesną konstrukcją, w której królują lekkie stopy aluminium, i mocnym silnikiem V2 wprost od Harleya-Davidsona.
Buell XB12S 1200 Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy hydraulicznych, samonastawnych), elektroniczny system wtrysku paliwa DDFI II (średnica korpusu przepustnicy - 49 mm), elektronicznym zapłonem i elektrycznym rozrusznikiem. Amerykański v-twin modelu XB12S Lightning generuje moc maksymalną 103 KM przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 6000 obr./min. Przy masie własnej na poziomie zaledwie 179 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi gwarantują naprawdę dynamiczne przyspieszenie (na ¼ mili Buell uzyskał wynik 12,2 sekundy) i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną ponad 216 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, pasa napędowego z kevlaru i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Buell XB12S 1200 Lightning posiada zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 14 litrów, przez co zasięg na jednym tankowaniu wynosi tylko 250 kilometrów.
Konstrukcja Buella XB12S Lightning opiera się na aluminiowej ramie z systemem izolacji drgań Uniplanar Powertrain (w ramie mieści się zbiornik paliwa) i masywnym, dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Z przodu motocykla znajdziemy widelec teleskopowy USD od marki Showa z regulacją tłumienia kompresji, odbicia i napięcia wstępnego sprężyny (średnica lag - 43 mm, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 375 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym (tarcza pływająca typu ZTL). Z tyłu zastosowano zawias typu monoshock (również od Showa, skok - 127 mm) z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny oraz tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i pływający zacisk 1-tłoczkowy. Buell XB12S 1200 Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe Pirelli o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).