check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Buell XB12S 1200

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 37
Światło Stop Denali - DNL.B6.003

430,08 zł

dostawa 0 zł

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

Komplet tarcz sprzęgła kevlar Barnett  - 302-30-10011
Tarcze sprzęgła carbon z przekładkami Barnett  - 306-30-20015
Klocki hamulcowe Brembo 07KA20SA (2 szt.) - 07KA20SA
Łożyska kół All Balls - 25-1627
Komplet tłoków kutych Wossner K8626D050-2 - K8626D050-2

1 869,42 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet tłoków kutych Wossner K8626D050-2 - K8626D050-2

Komplet tłoków kutych Wossner K8626D025-2 - K8626D025-2

1 944,21 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet tłoków kutych Wossner K8626D025-2 - K8626D025-2

Podwyższenie kierownicy LSL 28,6mm + 25mm - 127BU05SW

562,41 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Podwyższenie kierownicy LSL 28,6mm + 25mm - 127BU05SW

Komplet przekładek sprzęgłowych Tecnium

273,80 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet przekładek sprzęgłowych Tecnium

Kompletny zestaw uszczelek silnika Centauro - 640A017FL

572,94 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kompletny zestaw uszczelek silnika Centauro - 640A017FL

Posiadamy Części motocyklowe do Buell XB12S 1200

  • Buell XB12S 1200 Lightning 2002
  • Buell XB12S 1200 Lightning

Inne modele

Buell XB12S 1200 Lightning

Buell XB12S 1200 Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykański koncern z siedzibą w Wisconsin w latach 2004-2010. Model XB12S Lightning wyróżnia się na tle innych sportowych jednośladów marki bardzo lekką i nowoczesną konstrukcją, w której królują lekkie stopy aluminium, i mocnym silnikiem V2 wprost od Harleya-Davidsona. Buell XB12S 1200 Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy hydraulicznych, samonastawnych), elektroniczny system wtrysku paliwa DDFI II (średnica korpusu przepustnicy - 49 mm), elektronicznym zapłonem i elektrycznym rozrusznikiem. Amerykański v-twin modelu XB12S Lightning generuje moc maksymalną 103 KM przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 6000 obr./min. Przy masie własnej na poziomie zaledwie 179 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi gwarantują naprawdę dynamiczne przyspieszenie (na ¼ mili Buell uzyskał wynik 12,2 sekundy) i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną ponad 216 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, pasa napędowego z kevlaru i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Buell XB12S 1200 Lightning posiada zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 14 litrów, przez co zasięg na jednym tankowaniu wynosi tylko 250 kilometrów. Konstrukcja Buella XB12S Lightning opiera się na aluminiowej ramie z systemem izolacji drgań Uniplanar Powertrain (w ramie mieści się zbiornik paliwa) i masywnym, dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Z przodu motocykla znajdziemy widelec teleskopowy USD od marki Showa z regulacją tłumienia kompresji, odbicia i napięcia wstępnego sprężyny (średnica lag - 43 mm, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 375 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym (tarcza pływająca typu ZTL). Z tyłu zastosowano zawias typu monoshock (również od Showa, skok - 127 mm) z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny oraz tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i pływający zacisk 1-tłoczkowy. Buell XB12S 1200 Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe Pirelli o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).