check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva Canyon 500

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 245
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Klocki hamulcowe FA165 - 75241

10,99 zł

Klocki hamulcowe FA165 - 75241

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E -10%

25,47 zł

28,30 zł

Najniższa cena: 28,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX -10%

56,25 zł

62,50 zł

Najniższa cena: 62,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX

stars    (5)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Klocki hamulcowe Moretti

15,28 zł

Klocki hamulcowe Moretti

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420230 -10%

10,71 zł

11,90 zł

Najniższa cena: 11,90 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420230

Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Magnetyczna śruba spustu oleju M22x1,5
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 124/2 (2 szt.) - FA124/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 124/2 (2 szt.) - FA124/2

Łożysko 6303 2RS C3 SKF - 6303 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 165/2 TT (2 szt.) - FA165/2TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 165/2 TT (2 szt.) - FA165/2TT

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Canyon 500

  • Cagiva Canyon 500 1998
  • Cagiva Canyon 500 1999
  • Cagiva Canyon 500 2000
  • Cagiva Canyon 500 2001
  • Cagiva Canyon 500 2002
  • Cagiva Canyon 500 2003
  • Cagiva Canyon 500 2004
  • Cagiva Canyon 500 2005

Cagiva Canyon 500

Części motocyklowe

Cagiva Canyon 500 to jednoślad klasy enduro stworzony dla początkujących motocyklistów. Łatwość prowadzenia, intuicyjna obsługa i wygodna pozycja za kierownicą zostały postawione ponad mocny silnik i dynamiczne osiągi, dzięki czemu włoska maszyna idealnie sprawdzi się w rękach świeżo upieczonych nabywców prawa jazdy kat. A2. Canyon będzie jednakże idealnym wyborem jedynie na pierwsze sezony motocyklowej przygody, a to za sprawą kilku powodów.

Pierwszym z nich jest serce maszyny, czyli przestarzały produkt austriackiego Rotax’a o pojemności 498 cm³, który już w dniu premiery Canyon'a miał na karku o wiele za dużo lat. Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik generuje moc 34 KM i moment obrotowy na poziomie 39 Nm, co pozwala na sprawne poruszanie się z prędkością około 110 km/h i gwarantuje zadowalające przyspieszenia. Jednostka napędowa oddaje moc spokojnie, dzięki czemu nowicjusze będą mogli bezpiecznie i w kontrolowany sposób nauczyć się jazdy większym motocyklem. Niestety po pewnym czasie tak słaby motor osadzony w konstrukcji przekraczającej 180 kilogramów przestaje dostarczać jakichkolwiek wrażeń, choć z drugiej strony niewysilona jednostka odznacza się bardzo małą awaryjnością i dużymi przebiegami pomiędzy przeglądami technicznymi. Niestety podobnie wygląda sprawa zawieszeń i układu hamulcowego. Klasyczny widelec teleskopowy oraz tylny "zawias" typu Monoshock nie posiadają regulacji. Co prawda zapewniają odpowiednie tłumienie na drogach o gorszej nawierzchni, aczkolwiek na szybkich odcinkach odczuwalna jest ich zbyt "miękka" charakterystyka, co zaburza wielozadaniowość turystycznego enduro i stawia Canyon'a w złym świetle na tle konkurencji (np. Aprili Pegaso, Suzuki Freewind lub BMW serii F). Układ hamulcowy z dwoma tarczami o średnicy 260 mm i dwutłoczkowymi zaciskami na początku cieszy przystępną siłą dozowania, ale wraz z nabywaniem doświadczenia motocykliści mogą oczekiwać dużo większej precyzji i mocniejszego "charakteru".

Oczywiście Cagiva Canyon 500 ma także wiele zalet. Czterosuwowy silnik gwarantuje bardzo ekonomiczną pracę, dlatego na 18 litrowym zbiorniku paliwa zasięg włoskiej maszyny wynosi aż 400 kilometrów. Co więcej wysokość kanapy została przemyślana tak, że nawet mniej rośli jeźdźcy nie będą mieli problemów ze stabilnym podparciem stopy. Jednocześnie wysocy motocykliści nadal będą się czuć w siodle poważnie i nie będą mieli uczucia dosiadania "125-tki". Tak uniwersalny charakter połączony z niezawodną konstrukcją i ciekawym wyglądem zagwarantował Cagivie dużą popularność wśród początkujących, choć Ci, którzy nie oczekują od jednośladu mocnego serca, również nie będą zawiedzeni z wieloletniego posiadania "500-tki".