check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva Elefant 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 399
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Klocki hamulcowe FA165 - 75241

10,99 zł

Klocki hamulcowe FA165 - 75241

stars    (7)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Klocki hamulcowe Moretti

15,28 zł

Klocki hamulcowe Moretti

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC -5%

63,67 zł

67,02 zł

Najniższa cena: 67,02 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC

stars    (2)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Klocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R -10%

106,22 zł

118,02 zł

Najniższa cena: 118,02 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R

stars    (3)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Magnetyczna śruba spustu oleju M22x1,5
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410110015005 -10%

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410110015005

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 45x57x11 - P40FORK455059 -10%

38,61 zł

42,90 zł

Najniższa cena: 42,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 45x57x11 - P40FORK455059

Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 124/2 (2 szt.) - FA124/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 124/2 (2 szt.) - FA124/2

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Elefant 900

  • Cagiva Elefant 900 AC 1997
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer i.e 1991
  • Cagiva Elefant 900 AC 1993
  • Cagiva Elefant 900 AC 1994
  • Cagiva Elefant 900 AC 1995
  • Cagiva Elefant 900 AC 1996
  • Cagiva Elefant 900 GT i.e 1991
  • Cagiva Elefant 900 GT i.e 1992
  • Cagiva Elefant 900 GT i.e 1993
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer i.e 1990
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer i.e 1992
  • Cagiva Elefant 900 EC 1990
  • Cagiva Elefant 900 EC 1991
  • Cagiva Elefant 900 EC 1992
  • Cagiva Elefant 900 EC 1993
  • Cagiva Elefant 900 IE 1993
  • Cagiva Elefant 900 EC 1994
  • Cagiva Elefant 900 IE 1994
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer 1994
  • Cagiva Elefant 900 EC 1995
  • Cagiva Elefant 900 IE 1995
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer 1995
  • Cagiva Elefant 900 EC 1996
  • Cagiva Elefant 900 IE 1996
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer 1996
  • Cagiva Elefant 900 IE 1997
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer 1997
  • Cagiva Elefant 900 EC 1997
  • Cagiva Elefant 900 EC 1998
  • Cagiva Elefant 900 IE 1998
  • Cagiva Elefant 900 Lucky Explorer 1998

Inne modele

Cagiva Elefant 900

Części motocyklowe

Elefant 900 to motocykl klasy enduro produkowany przez włoską firmę Cagiva w latach 1990-1997. Podczas premiery na targach motoryzacyjnych w Milanie wzbudził ogromne zainteresowanie wśród motocyklistów i międzynarodowej prasy, głównie za sprawą dopracowanej konstrukcji opierającej się na budowie wyczynowych maszyn startujących w morderczym rajdzie Paryż-Dakar i licznym innowacjom, które dotąd niebyły wdrażane do jednośladów tej klasy. Duże znaczenie miał również sam wygląd Lucky Explorer'a, zainspirowany malowaniem modeli z fabrycznego zespołu wyścigowego włoskiej firmy, której sponsorem był producent papierosów Lucky Strike.

Elefant 900 jest wyjątkowy z wielu względów, aczkolwiek to właśnie nawiązania do "rajdówek" od zawsze robiły największe wrażenie. Zacznijmy od szkieletu każdego jednośladu, czyli od ramy. Zastosowana w Cagivie trzyczęściowa konstrukcja pozwala na bardzo szybki demontaż silnika, zawieszeń i innych podzespołów, dzięki czemu serwis na zawodach lub w zaciszu domowego garażu jest maksymalnie ułatwiony i zajmie o wiele mniej czasu, niż w przypadku pojazdów z konwencjonalnymi rozwiązaniami. Co więcej przy produkcji ramy użyto lekkich stopów aluminium co pozwoliło ustalić niecodziennie niską masę 188 kilogramów.

Kolejne inspiracje pustynnym rajdem widać w zawieszeniach. Przedni widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 42 mm oraz tylna, centralna kolumna resorująco-tłumiąca charakteryzują się dużym skokiem i zapewniają maksymalną sprawność w trudnym terenie, jednocześnie nie zaburzając właściwości jezdnych na asfaltowych odcinkach. Jak przystało na Cagivę oba podzespoły pochodzą z najwyższych półek renomowanych producentów- przód z oferty Marzocchi, a tył z katalogów marki Öhlins.

Jednakże największe zaciekawienie od zawsze budziło serce motocykla, czyli dwucylindrowy silnik w układzie V wyprodukowany przez koncern Ducati, który jak wiadomo charakteryzuje desmodromiczny układ rozrządu. Osprzęt jednostki napędowej również wzbudzał niemałe emocje, bowiem zastosowano w nim wiele rozwiązań, które na początku lat 90' nie były częstym widokiem w tej klasie jednośladów. Jednym z nich był nowoczesny, elektroniczny system wtrysku paliwa Weber-Marelli przejęty z bolidów startujących w Mistrzostwach Świata Superbike. Jego zastosowanie wyeliminowało problem występujący w poprzednich wersjach serii Elefant, w których gaźnik drugiego cylindra (schowany głęboko w czeluściach motocykla) ulegał przegrzaniu i nie zapewniał stuprocentowej wydajności. Kolejną innowacją było hydrauliczne sprzęgło ułatwiające obsługę i zmniejszające nacisk na dźwignię w celu jego uruchomienia, którego największe zalety ujawniały się na wielogodzinnych trasach i w trudnym terenie. Imponująca specyfikacja równie dobrze sprawdzała się w praktyce. Czterosuwowa, czterozaworowa, chłodzona powietrzem i olejem jednostka napędowa o pojemności 904 cm³ generowała moc 63 KM i moment obrotowy 68 Nm, dlatego zarówno w grząskim terenie jak i na szybkich odcinkach Elefant'owi nigdy nie brakowało mocy. Okiełznaniem silnego V-Twina zajmował się tarczowy układ hamulcowy, który zarówno z oferty marki Nissin (do 1993 roku) jak i Brembo (od 1994 roku) gwarantował całkowite bezpieczeństwo i świetnie radził sobie z prędkością maksymalną 160 km/h. Wysoka szyba oraz pojemny, bo aż 24 litrowy zbiornik paliwa idealnie sprawdzały się na dalekich dystansach, zaś duże koła o rozmiarze 19 i 17 cali, solidna osłona pod silnikiem i seryjne handbary ułatwiały terenowe zmagania.

Niestety pierwsza generacja "900-tki", czyli Lucky Explorer, borykała się ze zbyt małą popularnością wśród motocyklistów. Była zbyt kosztowna dla mas, co najlepiej pokazują wyniki sprzedaży (przez dwa lata nieco ponad 1000 sztuk). Dlatego w 1992 roku została zastąpiona przez wersję GT, a rok później przez AC. Cięcie kosztów zaowocowało m.in. usunięciem wtrysku paliwa na rzecz gaźników Mikuni oraz zmianą zawieszeń na modele o niższym skoku, co obniżyło prestiż Elefant'a do poziomu konkurencji, ale pozwoliło zwiększyć popyt i zrealizować zamierzenia firmy.