check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva Mito 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 740
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Klocki hamulcowe FA47 - 77366

12,00 zł

Klocki hamulcowe FA47 - 77366

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BR10EG wyścigowa - BR10EG -10%

37,35 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR10EG wyścigowa - BR10EG

stars    (4)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Świeca zapłonowa NGK BR10EIX irydowa - BR10EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR10EIX irydowa - BR10EIX

stars    (2)
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114 -20%

230,38 zł

287,97 zł

Najniższa cena: 287,97 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG

Świeca zapłonowa Denso W27ESRV - BR9EG - W27ESRV
Akumulator High Power 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB -20%

349,20 zł

436,50 zł

Najniższa cena: 436,50 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB

stars    (3)
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Łańcuch napędowy JT NN520HDS2 114 z zapinką - JTC520HDSNN114SL -10%

166,71 zł

185,23 zł

Najniższa cena: 185,23 zł

Łańcuch napędowy JT NN520HDS2 114 z zapinką - JTC520HDSNN114SL

stars    (1)
Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B -10%

203,29 zł

225,88 zł

Najniższa cena: 225,88 zł

Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B

stars    (33)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Uszczelka pod głowicę Athena -10%

17,26 zł

19,18 zł

Najniższa cena: 19,18 zł

Uszczelka pod głowicę Athena

Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Mito 125

  • Cagiva Mito 125 2007
  • Cagiva Mito 125 1993
  • Cagiva Mito 125 SP525 2008
  • Cagiva Mito 125 SP525 2009
  • Cagiva Mito 125 SP525 2010
  • Cagiva Mito 125 SP525 2011
  • Cagiva Mito 125 SP525 2012
  • Cagiva Mito 125 SP525 2013
  • Cagiva Mito 125 SP525 2014
  • Cagiva Mito 125 MK1 7 biegów 1990
  • Cagiva Mito 125 7 biegów 1994
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2001
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2002
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2003
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2004
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2005
  • Cagiva Mito 125 6 biegów 2006
  • Cagiva Mito 125 EV 7 biegów 1995
  • Cagiva Mito 125 EV 7 biegów 1996
  • Cagiva Mito 125 EV 7 biegów 1997
  • Cagiva Mito 125 EV 7 biegów 1998
  • Cagiva Mito 125 EV 7 biegów 1999
  • Cagiva Mito 125 EV 6 biegów 2000
  • Cagiva Mito 125 MK1 7 biegów 1989
  • Cagiva Mito 125 MK1 7 biegów 1991
  • Cagiva Mito 125 MK2 7 biegów 1992
  • Cagiva Mito 125 EV 1994
  • Cagiva Mito 125 1995
  • Cagiva Mito 125 1996
  • Cagiva Mito 125 1997
  • Cagiva Mito 125 1998
  • Cagiva Mito 125 1999
  • Cagiva Mito 125 2000
  • Cagiva Mito 125 EV 2001
  • Cagiva Mito 125 EV 2002
  • Cagiva Mito 125 EV
  • Cagiva Mito 125 2012
  • Cagiva Mito 125 2013
  • Cagiva Mito 125 EV Evolution 2T 1996

Cagiva Mito 125

Części motocyklowe
Cagiva Mito 125 to kultowy włoski przecinak, który w naszym kraju zdobył bardzo dużą popularność. Podatna na tuning małolitrażowa jednostka napędowa pozwalała wycisnąć z Mito ponad 40 KM, co - zarówno w latach 90’, jak i dzisiaj - robi wrażenie. Nie jest to jednak jedyna zaleta Cagivy. Włoski design, doskonałe prowadzenie i sportowy duch to kolejne powody, dla których tysiące nastolatków z całego świata pokochały ten motocykl. Cagiva Mito 125 została wyposażona w jednocylindrowy silnik o pojemności 124 ccm, który generuje - w wyjściowej specyfikacji - moc maksymalną 30 KM i maksymalny moment obrotowy 22 Nm. Chłodzony cieczą dwusuw zasilany jest gaźnikiem Dellorto (o średnicy 28 mm), posiada zapłon CDI i jest wyposażony w elektryczny rozrusznik. Duża moc - jak na tą klasę pojemnościową - przenoszona jest na tylne koło za pośrednictwem mokrego, wielotarczowego sprzęgła, 7-stopniowej skrzyni biegów i rolkowego łańcucha napędowego. Szkieletem Cagivy Mito 125 jest aluminiowa rama grzbietowa. Jako przednie zawieszenie zastosowano widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica goleni - 40 mm, skok -120 mm), zaś z tyłu znalazł zastosowanie aluminiowy wahacz wleczony. Oparto na nim pojedynczy element resorująco-tłumiący o skoku 134 mm. Cagiva Mito 125 to waga lekka - ze wszystkimi płynami waży tylko 140 kilogramów (z pełnym, 14 litrowym zbiornikiem paliwa). Do wyhamowania tak niskiej masy użyto dwóch pojedynczych tarcz hamulcowych o średnicy 320 mm i 230 mm (przód - tył) oraz cztero- i dwutłoczkowych zacisków hamulcowych (przód - tył). Pokaźne tarcze hamulcowe doskonale komponują się z ażurowymi, 17-calowymi felgami z lekkich stopów aluminium, na których osadzono szosowe opony o rozmiarach 110/70 i 150/70 (przód - tył). Mało który motocykl klasy 125 oferuje właścicielom tak duże osiągi - jest to oczywiście zasługa niskiej masy własnej połączonej z wygórowanymi osiągami niewielkiego silnika. Prędkość maksymalna na poziomie 157 km/h i przyspieszenie do “setki” w 9,3 sekundy - robi wrażenie, prawda? Jedyny niesmak pozostawia spalanie, które jest równie wysokie, co osiągi Cagivy Mito 125. Średnie zużycie paliwa wynosi od 5 do 8 litrów na każde 100 kilometrów - i to prawdopodobnie jedyna wada włoskiego przecinaka.