Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 100
-10%
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
-10%
11,57 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 56x81x1 - S410090012002
-10%
92,25 zł
102,50 zł
Najniższa cena: 102,50 zł
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125
-10%
125,82 zł
139,80 zł
Najniższa cena: 139,80 zł
Komplet uszczelniaczy silnikowych Athena - P400220400125
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
-10%
940,17 zł
1 044,63 zł
Najniższa cena: 1 044,63 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 614 X przód - MD614X
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Mito SP525 125
- Cagiva Mito SP525 125 2011-2012
- Cagiva Mito SP525 125 2008
- Cagiva Mito SP525 125 2009
- Cagiva Mito SP525 125 2010
Cagiva Mito SP525 125
Cagiva Mito SP525 to małolitrażowy motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern od 2008 roku (obecnie nie sprzedawany już w Polsce ze względu na normę spalin Euro). Mito to jeden z najpopularniejszych jednośladów z klasy pojemnościowej 125. Nie bez powodu nastoletni motocykliści pragną tego modelu. Mocny silnik (po odblokowaniu ponad 25 KM), wygląd “poważnego” supersporta i szerokie pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego - kto o tym nie marzył na początku motocyklowej przygody?
Cagiva Mito SP525 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 125,6 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada elektroniczny zawór membranowy, gaźnikowy układ zasilania marki Dell’Orto (średnica gardzieli - 25 mm), zapłon CDI i elektryczny rozrusznik. Niepozorny singiel generuje moc maksymalną 25,4 KM przy 12 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 23 Nm przy 11 000 obr./min. Mocne serce zamknięte w lekkiej konstrukcji (na sucho 129 kilogramów) zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 160 km/h. Pamiętajmy, że przedstawione dane dotyczą wersji fabrycznej, a więc zablokowanej. Po demontażu ograniczeń ten mały potwór zawstydza niejeden motocykl o dużo większej pojemności. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha motocyklowego. Największym minusem modelu Mito SP525 jest spalanie. Zamontowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 14 litrów podczas sportowej jazdy pozwala na przejechanie raptem 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Cagivy Mito SP525 jest rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy USD (średnica lag - 40 mm) renomowanej firmy Marzocchi, a tylne progresywny amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. W Mito SP525 znajdziemy niespotykany w tej klasie pojemnościowej układ hamulcowy. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe (z przodu 320 mm, z tyłu 230 mm) oraz 4- i 2-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Cagiva Mito SP525 porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 110/70 ZR17 i 150/60 ZR17.