check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva Raptor 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 490
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Klocki hamulcowe FA47 - 77366

12,00 zł

Klocki hamulcowe FA47 - 77366

stars    (2)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG

Świeca zapłonowa Denso W27ESRV - BR9EG - W27ESRV
Akumulator High Power 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB -20%

349,20 zł

436,50 zł

Najniższa cena: 436,50 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 520 116 otwarty z zapinką - DID520-116 -20%

137,93 zł

172,41 zł

Najniższa cena: 172,41 zł

Łańcuch napędowy DID 520 116 otwarty z zapinką - DID520-116

stars    (7)
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B -10%

203,29 zł

225,88 zł

Najniższa cena: 225,88 zł

Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B

stars    (33)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Uszczelka pod głowicę Athena -10%

17,26 zł

19,18 zł

Najniższa cena: 19,18 zł

Uszczelka pod głowicę Athena

Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
Klosz lampy tył JMP
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 116 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-116 -20%

231,76 zł

289,70 zł

Najniższa cena: 289,70 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 116 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-116

stars    (3)
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
Regulator napięcia/prostownik Cagiva
Śruba tarczy hamulcowej M8x1.25 30mm
Klocki hamulcowe Brembo 07BB1907 (2 szt.) - 07BB1907
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125 -10%

92,25 zł

102,50 zł

Najniższa cena: 102,50 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Raptor 125

  • Cagiva Raptor 125 2011-2012
  • Cagiva Raptor 125 2007
  • Cagiva Raptor 125 2008
  • Cagiva Raptor 125 2009
  • Cagiva Raptor 125 2010
  • Cagiva Raptor 125 2011
  • Cagiva Raptor 125 2012
  • Cagiva Raptor 125 2013
  • Cagiva Raptor 125 2014
  • Cagiva Raptor 125 2003
  • Cagiva Raptor 125 2004
  • Cagiva Raptor 125 2005
  • Cagiva Raptor 125 2006
  • Cagiva Raptor 125 1989
  • Cagiva Raptor 125 1990
  • Cagiva Raptor 125 1991
  • Cagiva Raptor 125 1992
  • Cagiva Raptor 125 1993
  • Cagiva Raptor 125 1994
  • Cagiva Raptor 125 1995
  • Cagiva Raptor 125 1996
  • Cagiva Raptor 125 1997
  • Cagiva Raptor 125 1998
  • Cagiva Raptor 125 1999
  • Cagiva Raptor 125 2000
  • Cagiva Raptor 125 2001
  • Cagiva Raptor 125 2002

Cagiva Raptor 125

Części motocyklowe

Gdy na rynku pojawiał się nowy motocykl spod znaku włoskiej Cagivy w ciemno można było obstawiać mocny silnik, spektakularny wygląd oraz zawieszenia i hamulce z najwyższej półki renomowanych producentów. Ta zasada nie tyczyła się wyłącznie flagowych jednośladów o dużych pojemnościach, wszystkie powyższe wartości posiadały także najmniejsze modele klasy "125". Przecież każdy, kto interesuje się motoryzacją zna zapewne wyczynowy model Mito, który od początku swego istnienia potwierdza tę regułę w stu procentach. Dlatego dynamiczny naked o nazwie Planet i jego następca Raptor, których konstrukcja opiera się właśnie na wspomnianej maszynie, od 1998 roku zapewniają nastoletnim motocyklistom wszystkie wrażenia, o jakich tylko mogliby sobie zamarzyć zasiadając za sterami jednośladu.

Zaprezentowany w 2003 roku "golas" nieprzypadkowo dzieli nazwę ze zwinnym drapieżnikiem sprzed 70 milionów lat. Podobnie jak on, budzi niepokój wśród konkurencji i nie boi się konfrontacji z większymi "osobnikami". Podczas tworzenia Raptora inżynierowie musieli zapomnieć o jakichkolwiek kompromisach, a księgowi z Varese dostali definitywny zakaz nawet najdrobniejszych cięć kosztów. To właśnie dlatego, mimo że Cagivy z pierwszej serii mają na karku ponad 15 lat, ich wyposażenie i możliwości nie ustępują obecnie produkowanym "125-tkom". Na pokładzie znajdziemy m.in. układ hamulcowy marki Brembo z przednią tarczą o kolosalnej średnicy 320 mm i dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, których nie powstydziłby się niejeden ówcześnie produkowany motocykl klasy "600". W latach 90' takie same układy (z tzw. "Złotej serii") montowano w innych włoskich motocyklach szosowych, jak np. Ducati Monster. Zastosowano również wysokiej klasy zawieszenie z asortymentu Marzocchi o bardzo sportowej specyfikacji, które mimo że nie dawało wysokiego poziomu komfortu, to nie miało sobie równych przy dużych prędkościach i na dynamicznie pokonywanych zakrętach. Widelec teleskopowy typu Upside-down o 40 mm średnicy goleni prezentował się nad wyraz poważnie, a co ważniejsze w połączeniu z centralną kolumną resorująco-tłumiącą dawał niesamowitą stabilność i pewność zachowań przy dużych przeciążeniach.

Na innych płaszczyznach również nie wieje oszczędnościami. Skromną deskę rozdzielczą z centralnie wyeksponowanym prędkościomierzem wyposażono np. w kontrolkę informującą o niewydajnej pracy gaźnika lub niektórych awariach [cat:319]napędu[/cat], które mogłyby przyczynić się do obniżenia osiągów. Rama grzbietowa została odlana z lekkich stopów aluminium, układ wydechowy wyposażono w ogromny dyfuzor i mono funkcyjny katalizator, a kolejne lata wcale nie zapowiadały zaniechania rozwoju. W 2007 roku motocykl otrzymał nowy wydech z systemem ECS, dzięki któremu dostosował się do wchodzących w życie najnowszych norm emisji spalin Euro 3. Elektroniczne czujniki (w czasie rzeczywistym) monitorowały wszystkie parametry silnika oraz skład zanieczyszczeń wydobywających się z [cat:626]tłumika[/cat], dlatego komputer sterujący mógł wyznaczyć optymalną dawkę powietrza dostarczanego do gaźnika, a w efekcie ograniczyć do minimum produkcję szkodliwych gazów. Gdy właściciele drugiej generacji Raptora myśleli o zwiększeniu osiągów musieli się liczyć z koniecznością oszukania tego systemu. Seryjna jednostka napędowa z fabrycznymi blokadami generuje 15 KM i 12 Nm momentu obrotowego, lecz wśród maszyn z drugiej ręki ze świecą szukać maszyny w wyjściowej specyfikacji. Głównie dlatego, że po demontażu ograniczeń moc wzrasta do 30 KM, a po zainstalowaniu sportowego układu wydechowego i nieujarzmionych map zapłonu z niewielkiej Cagivy można wyciągnąć aż 45 KM. Takie osiągi w zestawieniu z tą klasą pojemnościową przywodzą na myśl szalone lata 80', kiedy to małolitrażowe dwusuwy "zjadały" na każdych światłach czterosuwowe "600-tki".

Raptor zdaje się kultywować takie obyczaje, ale potrzebuje do tego czegoś więcej, niż tylko imponujących danych technicznych. Dopiero na drodze docenimy precyzyjną pracę sześciostopniowej skrzyni biegów o doskonale dobranych przełożeniach, niebywałe właściwości jezdne, ergonomiczną pozycję za kierownicą oraz optymalny rozkład mas. Jednocylindrowy, chłodzony cieczą dwusuw o pojemności 124 cm ³ pozwala na znacznie więcej niż bliźniacze modele sprzed lat, bowiem konstruktorzy poszli z duchem czasu i dostosowali możliwości zawieszeń, ramy i hamulców do potencjału drzemiącego w silniku. W zablokowanej wersji prędkość maksymalna (oscylująca w granicach 120 km/h) nie stanowi dla podzespołów żadnego wyzwania, ale w Raptorze wolnym od ograniczeń są już wystawiane na bardzo ciężką próbę. Na zamkniętych torach te motocykle zbliżają się do magicznej bariery 200 km/h, co w przypadku "125-tki" robi piorunujące wrażenie. Jednakże Raptor sprawdzi się również w mieście, gdzie bez wątpienia zawłaszczy spojrzenie każdego przechodnia. Przez masywny wygląd łatwo pomylić go z większymi modelami z tej samej gamy, choć Raptor zalany 12,5 litrami paliwa i pozostałymi płynami eksploatacyjnymi waży zaledwie 125 kilogramów. Zestawienie tak niskiej masy z niepokojącymi osiągami i piękną stylizacją spod rąk najlepszych włoskich projektantów zawładnęło sercami tysięcy nastolatków w całej Europie.

Co więcej, nie każdy jednoślad na prawo jazdy kategorii A1 pozwala utrzeć nosa jeźdźcom na maszynach o znacznie większej pojemności. Poczucie wolności jakie daje ten sprzęt oraz przyspieszenia i prędkość powodujące drgawki od nadmiaru adrenaliny to cechy, przez które długo nie trzeba namawiać potencjalnych nabywców. Tym bardziej że w dobie korzystnych zmian prawnych "125-tki" zataczają coraz większe kręgi popularności w różnych przedziałach wiekowych, a Cagiva z rynku wtórnego z pewnością będzie bardziej atrakcyjną propozycją niż nowy jednoślad wyprodukowany w Państwie Środka. Za taką samą cenę dostajemy więcej na każdej płaszczyźnie, więc mimo droższych podzespołów i bardziej skomplikowanego procesu napraw Raptor nadal wydaje się być lepszym wyborem.