check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva Roadster 125 521

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 160
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Świeca zapłonowa NGK BR10EIX irydowa - BR10EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR10EIX irydowa - BR10EIX

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256 -10%

61,35 zł

68,17 zł

Najniższa cena: 68,17 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Świeca zapłonowa NGK B9EG wyścigowa - B9EG

Akumulator High Power 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B -10%

203,29 zł

225,88 zł

Najniższa cena: 225,88 zł

Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B

stars    (33)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
Regulator napięcia/prostownik Cagiva
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 557 (2 szt.) - MCB557 -5%

85,98 zł

90,50 zł

Najniższa cena: 90,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 557 (2 szt.) - MCB557

stars    (2)
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125 -10%

92,25 zł

102,50 zł

Najniższa cena: 102,50 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 56x81x1 - S410090012002 -10%

11,57 zł

12,85 zł

Najniższa cena: 12,85 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 56x81x1 - S410090012002

Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe EBC FA 256 HH (2 szt.) - FA256HH -10%

86,39 zł

95,99 zł

Najniższa cena: 95,99 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 256 HH (2 szt.) - FA256HH

stars    (2)
Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410090008008 -10%

25,56 zł

28,40 zł

Najniższa cena: 28,40 zł

Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410090008008

Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3 -10%

24,21 zł

26,90 zł

Najniższa cena: 26,90 zł

Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3

Komplet uszczelek Athena - P400220850125 -10%

158,85 zł

176,50 zł

Najniższa cena: 176,50 zł

Komplet uszczelek Athena - P400220850125

Zębatka przód JT JTF711.13, 13z rozmiar 520 - JTF711.13 -10%

43,38 zł

48,20 zł

Najniższa cena: 48,20 zł

Zębatka przód JT JTF711.13, 13z rozmiar 520 - JTF711.13

Uszczelka pokrywy alternatora Athena - S410090028005 -10%

21,73 zł

24,14 zł

Najniższa cena: 24,14 zł

Uszczelka pokrywy alternatora Athena - S410090028005

Klocki hamulcowe EBC FA 163 (2 szt.) - FA163 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 163 (2 szt.) - FA163

stars    (1)
Akumulator Exide EB9-B YB9-B 9Ah 12V L+ - EB9-B

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Roadster 125 521

  • Cagiva Roadster 125 521 2000
  • Cagiva Roadster 125 521 1997
  • Cagiva Roadster 125 521 1998
  • Cagiva Roadster 125 521 1999

Cagiva Roadster 125

Części motocyklowe

Cagiva Roadster 125 to lekki motocykl szosowy produkowany we Włoszech i Czechach w latach 1994-2001. Został zbudowany na bazie modelu Blues w kooperacji z inżynierami z koncernu MZ, dlatego można się w nim doszukać pewnych pokrewieństw z CZ 175. W stosunku do środkowoeuropejskiego brata posiada o wiele bogatsze wyposażenie, jak np. wentylowane tarcze zapobiegające przegrzaniu obciążonego układu hamulcowego.

Ogólna konstrukcja jednośladu niemal całkowicie pokrywa się z flagową "125-tką" śródziemnomorskiego producenta- legendarnym sportowcem o dobrze znanej nazwie Mito. Największą różnicę stanowi układ chłodzenia mocnej jednostki napędowej. Aby zmniejszyć koszty produkcyjne, uprościć obsługę oraz ustalić atrakcyjną cenę nowego jednośladu zdecydowano się na wyparcie cieczy na rzecz bezpośredniego chłodzenia powietrzem. Takie rozwiązanie poniosło za sobą także negatywne skutki. Przez nie motocykl jest bardziej podatny na przegrzanie i wymaga większej uwagi od użytkowników, tym bardziej że wersja pozbawiona blokad nie odstępuje osiągami od topowego ścigacza Cagivy z bardziej efektywną chłodnicą cieczy. Mimo to Włoscy konstruktorzy wiedzieli, że w "125-tce" z pod ich rąk nie może zabraknąć wyżyłowanego, dwusuwowego silnika dostarczającego niezliczone ilości adrenaliny. Do wielu krajów Europy, zgodnie z lokalnymi przepisami prawnymi, napływały stłumione modele o ustawowej mocy 15 KM, dlatego wiele warsztatów i importerów posiadało w sprzedaży zestawy odblokowujące i nie raz montowało je, ku uciesze motocyklistów, przy pierwszej wizycie u mechanika lub zaraz po zakupie. Oczywiście posiadacz Roadster'a, który decydował się na taki "zabieg" musiał liczyć się z jednoczesnym łamaniem prawa. W kraju swoich narodzin klasyczna Cagiva posiadała nieujarzmiony silnik o mocy 34 KM i była w stanie w pełni pokazać swoje możliwości, dlatego w innych krajach Europy użytkownicy przedkładali marzenia o dynamicznych przyspieszeniach i dużej prędkości maksymalnej ponad konsekwencje prawne. Jednocylindrowa, wysokoobrotowa jednostka napędowa połączona z precyzyjną, sześciostopniową skrzynią biegów pozwalała na błyskawiczne przyspieszenia, dlatego niezwykle często była wybierana przez fanów mocnych wrażeń z mniej zasobnym portfelem, którzy nie mogli sobie pozwolić na dużo droższe Mito. Ograniczone wersje osiągały na prostej zadowalające 120 km/h, zaś w odblokowanych modelach prędkość maksymalna wzrastała do ponad 160 km/h. Moment obrotowy wynosił odpowiednio 18 i 30 Nm. Jak widać właściciele Roadster'a po zdjęciu blokad otrzymywali wiele korzyści, dlatego dla wielu ewentualne problemy z prawem schodziły na bardzo daleki plan. Szosowa Cagiva gwarantowała wiele nie tylko w sferze niezapomnianych przeżyć. Jak przystało na markowy, włoski motocykl prezentuje doskonałą jakość wykonania i zapewnia podzespoły z wysokiej półki renomowanych producentów. Klasyczny gaźnik z asortymentu Dell'Orto, tylne amortyzatory od firmy Boge, przedni widelec teleskopowy CZ i zaciski hamulcowe Grimeca całkowicie potwierdzają tę regułę.

Jedynym niedopatrzeniem w przypadku większości modeli (szczególnie w tych z czerwonym malowaniem) jest słaba jakość lakieru, przez co nałożona powłoka po wielu latach zaczyna blaknąć. Jest to nagminna wada egzemplarzy sprowadzanych do Polski z Włoch, gdzie silnie operujące słońce mocno nadwyrężyło stan nadwozia. Oprócz tego mankamentu do ogólnej prezencji motocykla nie można mieć zastrzeżeń, jak zwykle włoscy projektanci odwalili kawał dobrej roboty. Roadster'a charakteryzuje prosta linia nadwozia, dzięki której nie trudno pomylić go ze śródziemnomorskim klasykiem z lat 70'/80'. Szczególną uwagę przyciąga układ wydechowy z dwoma chromowanymi tłumikami po obu stronach pojazdu, które przy każdym przyspieszeniu serwują rasowy dźwięk jednocylindrowej jednostki. Uroku dodają okrągłe lusterka i klosze kierunkowskazów oraz szprychowe koła przywodzące na myśl maszyny z dawnych lat.

Dynamiczna sylwetka i szczątkowa karoseria dają w efekcie bardzo atrakcyjny wygląd, będący kwintesencją włoskiego stylu. Narwany charakter to jednakże nie jedyna osobowość Roadster'a. Niska waga motocykla przygotowanego do jazdy (136 kilogramów), 11 litrowy zbiornik paliwa zapewniający ponad 300 kilometrów zasięgu, intuicyjna obsługa i serwis, łatwość prowadzenia oraz dobre właściwości jezdne czynią z niego idealną maszynę do codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Wcięta kanapa umieszczona na poziomie zaledwie 77 centymetrów, a także ergonomicznie rozmieszczone podnóżki i odpowiedni profil kierownicy przypadną do gustu mniej rosłym jeźdźcom. Nie oznacza to jednak, że "przerośnięci" motocykliści będą wyglądać na Cagivie groteskowo. Bynajmniej, dzięki dużym gabarytom i "dorosłym" brzmieniu zagwarantuje wrażenie obcowania z dużo większym motocyklem.