Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
202,80 zł
Regulator napięcia/prostownik Cagiva
92,25 zł
102,50 zł
Najniższa cena: 102,50 zł
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400220600125
11,57 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 56x81x1 - S410090012002
24,21 zł
26,90 zł
Najniższa cena: 26,90 zł
Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Roadster 125 521
- Cagiva Roadster 125 521 2000
- Cagiva Roadster 125 521 1997
- Cagiva Roadster 125 521 1998
- Cagiva Roadster 125 521 1999
Cagiva Roadster 125
Cagiva Roadster 125 to lekki motocykl szosowy produkowany we Włoszech i Czechach w latach 1994-2001. Został zbudowany na bazie modelu Blues w kooperacji z inżynierami z koncernu MZ, dlatego można się w nim doszukać pewnych pokrewieństw z CZ 175. W stosunku do środkowoeuropejskiego brata posiada o wiele bogatsze wyposażenie, jak np. wentylowane tarcze zapobiegające przegrzaniu obciążonego układu hamulcowego.
Ogólna konstrukcja jednośladu niemal całkowicie pokrywa się z flagową "125-tką" śródziemnomorskiego producenta- legendarnym sportowcem o dobrze znanej nazwie Mito. Największą różnicę stanowi układ chłodzenia mocnej jednostki napędowej. Aby zmniejszyć koszty produkcyjne, uprościć obsługę oraz ustalić atrakcyjną cenę nowego jednośladu zdecydowano się na wyparcie cieczy na rzecz bezpośredniego chłodzenia powietrzem. Takie rozwiązanie poniosło za sobą także negatywne skutki. Przez nie motocykl jest bardziej podatny na przegrzanie i wymaga większej uwagi od użytkowników, tym bardziej że wersja pozbawiona blokad nie odstępuje osiągami od topowego ścigacza Cagivy z bardziej efektywną chłodnicą cieczy. Mimo to Włoscy konstruktorzy wiedzieli, że w "125-tce" z pod ich rąk nie może zabraknąć wyżyłowanego, dwusuwowego silnika dostarczającego niezliczone ilości adrenaliny. Do wielu krajów Europy, zgodnie z lokalnymi przepisami prawnymi, napływały stłumione modele o ustawowej mocy 15 KM, dlatego wiele warsztatów i importerów posiadało w sprzedaży zestawy odblokowujące i nie raz montowało je, ku uciesze motocyklistów, przy pierwszej wizycie u mechanika lub zaraz po zakupie. Oczywiście posiadacz Roadster'a, który decydował się na taki "zabieg" musiał liczyć się z jednoczesnym łamaniem prawa. W kraju swoich narodzin klasyczna Cagiva posiadała nieujarzmiony silnik o mocy 34 KM i była w stanie w pełni pokazać swoje możliwości, dlatego w innych krajach Europy użytkownicy przedkładali marzenia o dynamicznych przyspieszeniach i dużej prędkości maksymalnej ponad konsekwencje prawne. Jednocylindrowa, wysokoobrotowa jednostka napędowa połączona z precyzyjną, sześciostopniową skrzynią biegów pozwalała na błyskawiczne przyspieszenia, dlatego niezwykle często była wybierana przez fanów mocnych wrażeń z mniej zasobnym portfelem, którzy nie mogli sobie pozwolić na dużo droższe Mito. Ograniczone wersje osiągały na prostej zadowalające 120 km/h, zaś w odblokowanych modelach prędkość maksymalna wzrastała do ponad 160 km/h. Moment obrotowy wynosił odpowiednio 18 i 30 Nm. Jak widać właściciele Roadster'a po zdjęciu blokad otrzymywali wiele korzyści, dlatego dla wielu ewentualne problemy z prawem schodziły na bardzo daleki plan. Szosowa Cagiva gwarantowała wiele nie tylko w sferze niezapomnianych przeżyć. Jak przystało na markowy, włoski motocykl prezentuje doskonałą jakość wykonania i zapewnia podzespoły z wysokiej półki renomowanych producentów. Klasyczny gaźnik z asortymentu Dell'Orto, tylne amortyzatory od firmy Boge, przedni widelec teleskopowy CZ i zaciski hamulcowe Grimeca całkowicie potwierdzają tę regułę.
Jedynym niedopatrzeniem w przypadku większości modeli (szczególnie w tych z czerwonym malowaniem) jest słaba jakość lakieru, przez co nałożona powłoka po wielu latach zaczyna blaknąć. Jest to nagminna wada egzemplarzy sprowadzanych do Polski z Włoch, gdzie silnie operujące słońce mocno nadwyrężyło stan nadwozia. Oprócz tego mankamentu do ogólnej prezencji motocykla nie można mieć zastrzeżeń, jak zwykle włoscy projektanci odwalili kawał dobrej roboty. Roadster'a charakteryzuje prosta linia nadwozia, dzięki której nie trudno pomylić go ze śródziemnomorskim klasykiem z lat 70'/80'. Szczególną uwagę przyciąga układ wydechowy z dwoma chromowanymi tłumikami po obu stronach pojazdu, które przy każdym przyspieszeniu serwują rasowy dźwięk jednocylindrowej jednostki. Uroku dodają okrągłe lusterka i klosze kierunkowskazów oraz szprychowe koła przywodzące na myśl maszyny z dawnych lat.
Dynamiczna sylwetka i szczątkowa karoseria dają w efekcie bardzo atrakcyjny wygląd, będący kwintesencją włoskiego stylu. Narwany charakter to jednakże nie jedyna osobowość Roadster'a. Niska waga motocykla przygotowanego do jazdy (136 kilogramów), 11 litrowy zbiornik paliwa zapewniający ponad 300 kilometrów zasięgu, intuicyjna obsługa i serwis, łatwość prowadzenia oraz dobre właściwości jezdne czynią z niego idealną maszynę do codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Wcięta kanapa umieszczona na poziomie zaledwie 77 centymetrów, a także ergonomicznie rozmieszczone podnóżki i odpowiedni profil kierownicy przypadną do gustu mniej rosłym jeźdźcom. Nie oznacza to jednak, że "przerośnięci" motocykliści będą wyglądać na Cagivie groteskowo. Bynajmniej, dzięki dużym gabarytom i "dorosłym" brzmieniu zagwarantuje wrażenie obcowania z dużo większym motocyklem.