check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Cagiva V-Raptor 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 469
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki  - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (23)
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (6)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Automat stopu przód JMP

26,99 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Automat stopu przód JMP

21,09 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478 -10%

45,63 zł

50,70 zł

Najniższa cena: 50,70 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Zębatka przód JT JTF513, rozmiar 530 - JTF513.15 -10%

34,65 zł

38,50 zł

Najniższa cena: 38,50 zł

Zębatka przód JT JTF513, rozmiar 530 - JTF513.15

stars    (2)
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (8)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju MIW Meiwa S3011 HF138 - S3011
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)

Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva V-Raptor 1000

  • Cagiva V-Raptor 1000 2003
  • Cagiva V-Raptor 1000 2000
  • Cagiva V-Raptor 1000 2001
  • Cagiva V-Raptor 1000 2002
  • Cagiva V-Raptor 1000 2004
  • Cagiva V-Raptor 1000 2005
  • Cagiva V-Raptor 1000 1999
  • Cagiva V-Raptor 1000 2006
  • Cagiva V-Raptor 1000 2007
  • Cagiva V-Raptor 1000 2008

Cagiva V-Raptor 1000

Cagiva V-Raptor 1000 to motocykl klasy naked bike produkowany przez włoski koncern w latach 2000-2001. Został stworzony przez tego samego człowieka, który stał za Ducati Monster - projektanta Miguela Angela. Głównym punktem muskularnej sylwetki jest V-twin z Suzuki TL1000R, zapewniający solidny zapas mocy zarówno w mieście, jak i na trasie. Cagiva V-Raptor 1000 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), zapłon CDI, elektroniczny system wtrysku paliwa i rozrusznik elektryczny. Serce modelu V-Raptor 1000 generuje moc maksymalną 105,5 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 7000 obr./min, dzięki którym Cagiva jest w stanie rozpędzić się do 232 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie motocykla znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 15,2 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów pozwala na pokonanie 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Cagivy V-Raptor 1000 opiera się na kratownicowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Korzystanie z pełnego potencjału silnika jest możliwe dzięki dopracowanemu zawieszeniu i wydajnemu układowi hamulcowemu. Z przodu motocykla zamontowano widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną tarczę o średnicy 220 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Cagiva V-Raptor 1000 porusza się na aluminiowych kołach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 R17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).