Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 339
-20%
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
(6)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
333,20 zł
416,50 zł
Najniższa cena: 416,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB
(3)
-10%
11,56 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 34x42x3,4 - S410090012012
(1)
-10%
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
(2)
-20%
311,60 zł
389,50 zł
Najniższa cena: 389,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-110
-10%
344,60 zł
382,89 zł
Najniższa cena: 382,89 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14Ah Yuasa Yumicron YB14-A2
-20%
335,55 zł
419,44 zł
Najniższa cena: 419,44 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID520VX3G&B-110
(3)
-5%
93,34 zł
98,25 zł
Najniższa cena: 98,25 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 SI (2 szt.) - MCB523SI
-20%
219,50 zł
274,38 zł
Najniższa cena: 274,38 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 110 otwarty z zapinką - DID520NZ-110
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva W12 350
- Cagiva W12 350 1993
- Cagiva W12 350 1994
- Cagiva W12 350 1995
- Cagiva W12 350 1991
- Cagiva W12 350 1992
- Cagiva W12 350 1996
- Cagiva W12 350 1997
Cagiva W12 350
Cagiva W12 350 to motocykl klasy enduro produkowany przez włoski koncern od 1992 roku. Dobre właściwości terenowe, wytrzymała konstrukcja i mocny silnik to najważniejsze cechy tego modelu. Dzisiaj, niemal 30 lat po premierze W12 350 niektórych urzeka również wyglądem. Ponadczasowa stylistyka wpada w oko i przywołuje ducha dawnych lat.
Cagiva W12 350 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 343 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 34 mm), elektronicznym zapłonem CDI i układem wydechowym z katalizatorem. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 28 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 29,4 Nm przy 5750 obr./min. Dzisiaj takie liczby nie robią już na nikim wrażenia, jednak trzeba pamiętać, że w terenie ważniejsza od osiągów jest masa, a pod tym względem W12 350 wypada naprawdę dobrze. Ze wszystkimi płynami motocykl waży jedynie 157 kilogramów (w tym 14 litrów paliwa). Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach.
Trzonem konstrukcji Cagivy W12 350 jest stalowa rama o budowie podwójnej kołyski i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. To na nich osadzono zawieszenie o dużym skoku (z przodu 200 mm, z tyłu 240 mm) i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i jedną, 260 mm tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano zawias typu monoshock i tarczę hamulcową o średnicy 220 mm, nad którą panuje zacisk 1-tłoczkowy. Cagiva W12 350 porusza się na felgach szprychowych o średnicy 21 i 17 cali, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 90/90-21 i 130/80-17 (przód/tył).