Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 748
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(23)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva X-Tra Raptor 1000
- Cagiva X-Tra Raptor 1000 2001
- Cagiva X-Tra Raptor 1000 2002
- Cagiva X-Tra Raptor 1000 2003
- Cagiva X-Tra Raptor 1000 2004
- Cagiva X-Tra Raptor 1000 2005
Cagiva X-Tra Raptor 1000
Cagiva X-Tra Raptor 1000 to egzotyczny motocykl klasy naked bike wyprodukowany przez włoski koncern w 2003 roku w limitowanej liczbie 1000 sztuk. W porównaniu do podstawowej wersji, modelu X-Raptor 1000, cechuje się wyższej klasy zawieszeniem od Marzocchi, amortyzatorem skrętu, nowym malowaniem (czarny mat) i elementami z włókna węglowego (osłona wydechów, panele boczne, pokrywa siedzenia pasażera, mocowanie tablicy rejestracyjnej i charakterystyczny element łączący przedni błotnik ze zbiornikiem paliwa).
Cagiva X-Tra Raptor 1000 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm, która pochodzi z motocykla turystycznego Suzuki DL1000 V-Strom. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 105,5 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 7000 obr./min, co pozwala kierowcy cieszyć się naprawdę dynamicznym przyspieszeniem i jazdą z prędkością nawet 235 km/h. Moc i moment obrotowy przenoszone są na tylne koło za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Serce modelu X-Tra Raptor 1000 cechuje się zapłonem CDI, elektrycznym rozrusznikiem, rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu) i elektronicznym systemem wtrysku paliwa.
Konstrukcja modelu X-Tra Raptor 1000 opiera się na kratownicowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Aby w pełni wykorzystać potencjał jednostki napędowej, w Cagivie zastosowano wysokiej klasy zawieszenie od Marzocchi i Sachsa. Z przodu zamontowano w pełni regulowany widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag - 43 mm), zaś z tyłu - amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami V-Twina. Dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu) zapewniają pełną kontrolę nad motocyklem. Cagiva X-Tra Raptor 1000 porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR 17 (przód/tył).