Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 85
-5%
99,66 zł
104,90 zł
Najniższa cena: 104,90 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 317-4 - MES317-4
(2)
-5%
124,97 zł
131,55 zł
Najniższa cena: 131,55 zł
Komplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 403-5 - MCC403-5
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
137,80 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG354 - NG354
185,40 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG640 - NG640
Posiadamy Części motocyklowe do CH Racing WSM 125
- CH Racing WSM 125 2011
- CH Racing WSM 125 2005
- CH Racing WSM 125 2006
- CH Racing WSM 125 2007
- CH Racing WSM 125 2008
- CH Racing WSM 125 2009
- CH Racing WSM 125 2010
CH Racing WSM 125
CH Racing to włoska marka specjalizująca się w przerabianiu i zwiększeniu osiągów jednośladów firmy Husqvarna. Model WSM 125 to motocykl klasy supermoto produkowany od 2010 roku w jednym celu - dominacji na torach wyścigowych i kartingowych. Zawieszenie Marzocchi, gaźniki Mikuni, duża moc czterosuwu i masa tylko 107 kilogramów - oto powody, dla których CH Racing WSM 125 w rękach doświadczonego kierowcy nie ma sobie równych.
CH Racing WSM 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 123 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), gaźnikowy układ zasilania marki Mikuni, cyfrowy zapłon CDI, dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter) i nowoczesny układ wydechowy, dzięki któremu model WSM 125 nie tylko spełnia normy emisji spalin, ale również zapewnia rasowe brzmienie. Serce CH Racing generuje moc maksymalną 15 KM przy 9500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 14 Nm przy 8250 obr./min, co przy masie zaledwie 107 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) umożliwia jazdę z prędkością ponad 130 km/h i pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie CH Racing WSM 125 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, który podczas ostrej jazdy po torze gwarantuje zasięg raptem 150 kilometrów.
Szkieletem CH Racing WSM 125 jest stalowa rama o budowie podwójnej kołyski i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Supermoto zostało wyposażone w zawieszenie z wysokiej półki (z przodu widelec teleskopowy USD od Marzocchi o 40 mm średnicy lag, z tyłu progresywny amortyzator olejowy zamontowany w systemie unitrack) i skuteczny układ hamulcowy, który pozwoli uzyskać na torze dobre czasy. Przy przednim kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy, a przy tylnym nieco mniejszą, bo 200 mm tarczę hamulcową i zacisk 1-tłoczkowy. CH Racing WSM 125 porusza się na 17 calowych felgach szprychowych, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-17 i 130/80-17.