check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
CPI Hussar 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 2058
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

69,00 zł

Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

stars    (24)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Folia okleinowa carbon 50x127 - 99486
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Lampa tył LED Derbi Senda klosz czerwony - 135281
Świeca zapłonowa Awina BR7ES
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366

Posiadamy Części motocyklowe do CPI Hussar 50

  • CPI Hussar 50 AC 2000
  • CPI Hussar 50 2004
  • CPI Hussar 50 2005
  • CPI Hussar 50 2001
  • CPI Hussar 50 2002
  • CPI Hussar 50 2003
  • CPI Hussar 50 FL 2002
  • CPI Hussar 50 2006
  • CPI Hussar 50 2007
  • CPI Hussar 50 2008
  • CPI Hussar 50 2009
  • CPI Hussar 50 2010
  • CPI Hussar 50 2011
  • CPI Hussar 50 2012
  • CPI Hussar 50 2T 2000

CPI Hussar 50

Części motocyklowe

Kompaktowy Hussar to jedna z wielu propozycji koncernu CPI na tani i dynamiczny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych aglomeracjach. Skuter wyposażono w żwawy silnik dwusuwowy o mocy prawie 4,5 KM, więc przyspieszenie do ustawowej prędkości 45 km/h nawet z pasażerem na pokładzie będzie się odbywało w zaskakująco, jak na tę klasę pojemnościową, szybkim tempie. Co najważniejsze, tajwańskim konstruktorom udało się pogodzić dużą moc maksymalną i zadowalające osiągi z ekonomicznym spalaniem. Hussar na 5,5 litrowym zbiorniku paliwa oferuje zasięg aż 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Taki wynik tym bardziej zaskakuje w przypadku dwusuwowej konstrukcji, że udało go się uzyskać z zastosowaniem klasycznego, ale nieco przestarzałego gaźnika.

Pojazd Tajwańczyków opiewa w jeszcze więcej przedpotopowych rozwiązań. Do amortyzacji kół użyto konwencjonalnego widelca teleskopowego i pojedynczego amortyzatora olejowego, zaś w układzie hamulcowym tylnego koła nadal widnieje mało użyteczny bęben. Całe szczęście przy przednim kole znajdziemy tarczę o średnicy 190 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny, które w znaczący sposób podnoszą skuteczność układu. Mimo komponentów typowych dla produktów z tej półki cenowej Hussar zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa jazdy oraz komfort podróżowania, nawet gdy w grę wchodzi kilkudziesięciokilometrowa podróż po drogach nie najlepszej jakości.

Jednakże największą zaletą CPI nie jest źródło napędu czy pozostałe rozwiązania techniczne, ponieważ pod tym względem Hussar, w porównaniu do konkurencji, nie oferuje niczego nadzwyczajnego. Jest nią ergonomia jazdy, która w tym modelu została wyniesiona na wyżyny tej klasy pojemnościowej. Komfortowa pozycja za sterami to zasługa wielu składowych. Kierownica została umieszczona wysoko, twardość i wielkość kanapy jest optymalnie dobrana, zaś przestronny podest dla stóp został dodatkowo poszerzony w przedniej części, aby bardziej rośli użytkownicy także mogli podróżować wygodnie. Na pochwałę zasługuje również pojemny schowek pod siedzeniem oraz rozbudowana deska rozdzielcza. Oprócz podstawowego zestawu analogowych zegarów (prędkościomierza, obrotomierza i wskaźnika poziomu paliwa), na wyposażeniu znalazł się ciekłokrystaliczny wyświetlacz z zegarkiem oraz zestaw kontrolek, które żadnemu kierowcy nie pozwolą zapomnieć o włączonym kierunkowskazie, niedostatecznym stanie oleju w zbiorniczku czy włączonych światłach drogowych.

Wygląd to kolejna mocna strona budżetowego Hussara. "Muskularna" bryła nadwozia prezentuje się dynamicznie, co solidnie podkreśla żwawa kolorystyka i aerodynamiczne kształty owiewek. Nie da się ukryć, że projektanci z CPI wzorowali się na markowych skuterach, takich jak np. Gilera Runner, choć w tym przypadku kopiowanie niektórych detali od rynkowych hitów przebiegło z zachowaniem smaku. Ciekawym dodatkiem są również polerowane ranty 12 calowych, ażurowych felg z lekkiego aluminium oraz chromowane elementy układu wydechowego.

CPI Hussar to z pewnością ciekawa propozycja z najniższej klasy pojemnościowej, której cena nadal utrzymuje się na dość niskim poziomie. Trzeba przy tym pamiętać, że tajwański produkt odznacza się dużą trwałością i wytrzymałością na ciężkie traktowanie ze strony młodocianych motocyklistów, a niektóre podzespoły użyte przy produkcji tego modelu są wierną kopią najlepszych rozwiązań światowych liderów w tej dziedzinie.