Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 306
Posiadamy Części motocyklowe do CPI Oliver 50
- CPI Oliver 50 AC City 2011
- CPI Oliver 50 AC City 2012
- CPI Oliver 50 AC Sport 2007
- CPI Oliver 50 AC City 2007
- CPI Oliver 50 1PE40QMB 2001-2002
- CPI Oliver 50 2005
- CPI Oliver 50 City 2007
- CPI Oliver 50 Sport 2007
- CPI Oliver 50 2003
- CPI Oliver 50 2004
- CPI Oliver 50 City 2006
- CPI Oliver 50 Sport 2006
- CPI Oliver 50 2002
- CPI Oliver 50 Sport 2005
- CPI Oliver 50 2010
- CPI Oliver 50 2006
- CPI Oliver 50 2T 2001
CPI Oliver 50
CPI Oliver 50 to sportowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, który trafił do polskich salonów w 2013 roku. Wyróżnia się dynamiczną linią nadwozia, wyrazistymi wersjami kolorystycznymi i mocnym silnikiem dwusuwowym. Duży wybór części i popularna konstrukcja jednostki napędowej pozwalają na zaawansowany tuning mechaniczny, dzięki któremu użytkownicy będą mogli cieszyć się fenomenalnym przyspieszeniem i wysoką prędkością maksymalną.
CPI Oliver 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co pozwala na zajęcie miejsca za kierownicą już przez 14-letnich motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada dwa rozruszniki (nożny i elektryczny), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i sportowy układ wydechowy (montowany w ramach wyposażenia standardowego). Serce modelu Oliver 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,4 Nm przy 5000 obr./min. Takie osiągi przy masie zaledwie 75 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwalają sprawnie przyspieszać i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pasek napędowy, wariator i sprzęgło odśrodkowe gwarantują bezawaryjną i bezobsługową eksploatację przez długie lata. Na pokładzie CPI Oliver 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra, który przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem CPI Oliver 50 jest rama z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu skutera zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy. Taki zestaw to gwarancja satysfakcjonującego komfortu jazdy i krótkiej drogi hamowania. CPI Oliver 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12.