Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 204
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
-15%
12,75 zł
15,00 zł
Najniższa cena: 15,00 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 168 Daelim Otello/NS - HF168
(3)
-5%
55,96 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
(31)
-10%
87,21 zł
96,90 zł
Najniższa cena: 96,90 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 197 SFA HH (2 szt.) - SFA197HH
(5)
-10%
132,75 zł
147,50 zł
Najniższa cena: 147,50 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 142 SFA HH (2 szt.) - SFA142HH
(4)
-10%
104,67 zł
116,30 zł
Najniższa cena: 116,30 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 283/4 SFAC (4 szt.) - SFAC283/4
Posiadamy Części motocyklowe do Daelim S2 125
- Daelim S2 125 FI 2012
- Daelim S2 125 FI 2011
- Daelim S2 125 2005
- Daelim S2 125 2006
- Daelim S2 125 2007
- Daelim S2 125 FI 2008
- Daelim S2 125 FI 2009
- Daelim S2 125 FI 2010
- Daelim S2 125 S2 Freewing FI 2014
- Daelim S2 125 S2 Freewing FI 2015
- Daelim S2 125 F.I. Freewing 2013
Daelim S2 125
Daelim S2 125 to maksiskuter z najpopularniejszej klasy pojemnościowej, wprowadzony na polski rynek w 2006 roku. Słusznych rozmiarów nadwozie, przestronne podesty na stopy i duża kanapa dają gwarancję wysokiego komfortu jazdy, zaś oszczędny i mocny silnik czterosuwowy nie pozwoli zostać w tyle za innymi uczestnikami ruchu drogowego w mieście. Do tego niskie koszty zakupu i eksploatacji, przyjemny dla oka wygląd i jakość wykonania, która wyróżnia jednoślady marki Daelim na tle innych budżetowych skuterów z dalekiej Azji - oto cechy idealnego maksiskutera do codziennego poruszania się po betonowej dżungli.
Daelim S2 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, co pozwala poruszać się skuterem na podstawie prawa jazdy kategorii A1 lub B. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowym układem zasilania, dwoma rozrusznikami (nożnym i elektrycznym), cyfrowym zapłonem CDI i nowoczesnym, jak na tamte czasy, układem wydechowym z trójdrożnym katalizatorem. Jednostka modelu S2 125 generuje moc maksymalną 10,5 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 12 Nm przy 6750 obr./min, co przy masie 141 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 105 km/h i umożliwia na tyle dynamiczne przyspieszenia, aby w mieście nie zostawać w tyle za innymi pojazdami. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie Daelima S2 125 zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 11,5 litra, co przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewnia zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Dealima S2 125 opiera się na przestrzennej ramie z rur stalowych, która stała się bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu skutera znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory olejowe i tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. Daelim S2 125 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).