Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
44,01 zł
48,90 zł
Najniższa cena: 48,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
132,90 zł
Komplet łożysk główki ramy JMT
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
92,93 zł
97,82 zł
Najniższa cena: 97,82 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SRM (2 szt.) - MCB598SRM
Posiadamy Części motocyklowe do Daelim VL 125 Daystar
- Daelim VL 125 Daystar FI 2011
- Daelim VL 125 Daystar FI 2012
- Daelim VL 125 Daystar 2007
- Daelim VL 125 Daystar FI 2008
- Daelim VL 125 Daystar FI 2009
- Daelim VL 125 Daystar FI 2010
- Daelim VL 125 Daystar FI 2013
- Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2017
- Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2018
- Daelim VL 125 Daystar koła odlewane 2006
- Daelim VL 125 Daystar koła odlewane 2007
- Daelim VL 125 Daystar FI 2014
- Daelim VL 125 Daystar FI 2015
- Daelim VL 125 Daystar FI 2016
- Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2019
- Daelim VL 125 F Daystar CBS FI 2019
- Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2020
- Daelim VL 125 Daystar CBS FI Plus 2020
- Daelim VL 125 Daystar 2000
- Daelim VL 125 Daystar 2001
- Daelim VL 125 Daystar 2002
- Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2002
- Daelim VL 125 Daystar 2003
- Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2003
- Daelim VL 125 Daystar 2004
- Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2004
- Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2005
- Daelim VL 125 Daystar 2005
Daelim VL 125
Daelim VL 125 to ciekawa propozycja dla początkujących motocyklistów poszukujących pierwszego jednośladu typu cruiser. Oprócz ogromnej jednostki V2 wydającej z siebie rasowy pomruk ma wszystko, czego mogliby zapragnąć nowicjusze mający ochotę spełnić swój wymarzony "amerykański sen" wraz z odbiorem prawa jazdy kategorii A1.
Masywność większości podzespołów, przysadzista budowa i niezliczona ilość błyszczących elementów to tylko część zalet małolitrażowego krążownika. Rozłożysty profil kierownicy, wysunięte do przodu podesty i obszerne, dwusegmentowe siodło pozwalają przyjąć pozycję typową dla tego typu maszyn. Oprócz poważnego wyglądu użytkownicy otrzymają od VL-a coś więcej. Ergonomia postawy nie zmęczy podczas długich podróży, a odczuwanie przyjemności z jazdy będzie przerywały jedynie rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Ogromny jak na tą klasę pojemnościową, 17 litrowy zbiornik paliwa zapewnia ponad 500 kilometrów zasięgu. Tak imponujący wynik uzyskano przede wszystkim dzięki dopracowanej jednostce napędowej z nowoczesnym systemem wtrysku paliwa, którego sterowanie powierzono elektronice.
Czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem, jednocylindrowy silnik generuje moc 13 KM, dlatego podróżowanie z prędkością 90 km/h wcale nie będzie wykluczało ekonomicznego spalania. Moment obrotowy na poziomie 10,5 Nm pozwoli na płynne przyspieszenia, choć maksimum możliwości otrzymamy dopiero na pułapie 8000 obr/min. Taka prędkość obrotowa wiąże się niestety z nieprzyjemnymi odgłosami wydobywającymi się z wydechu, które zupełnie nie pasują do charakteru krążownika. Mimo to niezależnie od preferowanych prędkości i stylu jazdy motocykl nie powinien spalić więcej paliwa niż 3l/100 kilometrów.
Prędkość maksymalna oscylująca w granicach 120 km/h wymusiła zastosowanie skutecznego układu hamulcowego i efektywnych zawieszeń. Dwie tarcze hamulcowe o średnicy ponad 300 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami dając odpowiedni stopień bezpieczeństwa jazdy, zaś tradycyjny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym zapewniają należytą stabilność i komfort nawet na drogach o gorszej nawierzchni. Długie trasy uprzyjemni precyzyjne działanie skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i dobra elastyczność silnika. Dużą rolę odgrywają także koła w rozmiarze 18 i 15 cali obute w mięsiste opony o dużej szerokości, zapewniające odpowiednie trzymanie się podłoża. Układ napędowy z napinaczem łańcucha i sprawdzona konstrukcja silnika zmniejszą częstotliwość wizyt w warsztatach, co przy tak niskim spalaniu do minimum ograniczy koszty eksploatacji.
Daelim VL 125 to genialny motocykl do realizowania pierwszych wakacyjnych przygód w siodle. Duży zasięg na jednym tankowaniu zaoszczędzi czasu na nieustannym szukaniu stacji CPN, wytrzymała konstrukcja nie zaskoczy awarią, a grube siodło i silnik zamocowany do ramy na gumowych tulejach zmniejszą niesprzyjające wibracje, dając możliwość wielu godzin nieprzerwanej jazdy bez wszechogarniającego bólu. Mimo że Koreański cruiser nie należy do najtańszych, to zapewnia on jakość wykonania i radość płynącą z jazdy na takim samym poziomie, co markowe maszyny za dużo większe pieniądze.