Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,18 zł
30,80 zł
Najniższa cena: 30,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563
22,32 zł
24,80 zł
Najniższa cena: 24,80 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x36x30 - S410510012046
309,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG801 Aprilia RS 50 07-08 Beta 50 125 Derbi 50 80 125 - NG801
128,73 zł
135,50 zł
Najniższa cena: 135,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 780 SV (2 szt.) - MCB780SV
3 294,88 zł
3 660,98 zł
Najniższa cena: 3 660,98 zł
dostawa 0 złCylinder kompletny Athena Yamaha 170cm3 z głowicą - P400485100010
189,63 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG802 - NG802
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi GPR 125
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2011
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2012
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2009
- Derbi GPR 125 Nude 2004-2005
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2005
- Derbi GPR 125 Nude 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2008
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2009-2010
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2010
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2005
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2006
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2006
- Derbi GPR 125 Racing 2009
- Derbi GPR 125 Racing 2010
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2009
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2014
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2015
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2016
- Derbi GPR 125 Racing 2004
- Derbi GPR 125 2T 2005
- Derbi GPR 125 2T 2006
- Derbi GPR 125 2T 2008
- Derbi GPR 125 Nude 2008
- Derbi GPR 125 4S 4T 2009
- Derbi GPR 125 4S 4T 2010
- Derbi GPR 125 4S 4T 2011
Derbi GPR 125 4T
Derbi GPR to jeden z najciekawszych motocykli sportowych klasy "125". Wystarczy prawo jazdy kategorii A1, aby móc cieszyć się nowoczesnymi technologiami wyjętymi wprost ze świata wyścigów motocyklowych. Hiszpanie dysponując dużą wiedzą z zakresu budowy jednośladów z tego segmentu i niezwykle uzdolnionymi projektantami stworzyli maszynę, o której śnią tysiące nastoletnich motocyklistów z całego świata. W nim wszystko, od silnika, przez zawieszenie, na karoserii kończąc, zostało skonstruowane tak, aby przenieść początkujących w świat niezapomnianych przeżyć i zagwarantować niekończącą się ucztę dla oczu. Trzeba przyznać, że GPR (szczególnie w wersji Racing) niepodważalnie wygląda jak prawdziwy motocykl, co jest jedną z jego największych zalet.
Model GPR został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, która na krętych, górskich drogach lub długich prostych zapewni użytkownikom odpowiednią dawkę emocji. Moc maksymalna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 15 Nm w połączeniu z niską masą własną (tylko 125 kilogramów ze wszystkimi płynami) to zwiastun dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 135 km/h. Dzięki manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu takie osiągi w zupełności wystarczą, aby przygotować początkujących do przesiadki na mocniejsze SuperSport'y. Nowoczesna konstrukcja czterosuwowego silnika (czterozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, chłodzenie cieczą, gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin) cechuje się dużą wytrzymałością na przeciążenia oraz potwierdzoną przez wiele sezonów trwałością. W porównaniu do wcześniejszych dwusuwów można powiedzieć, że zupełnie nowa konstrukcja przypięła GPR łatkę "niezniszczalnego" pod względem użytych podzespołów. Zamontowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 14 litrów zapewni użytkownikom doskonały zasięg na jednym tankowaniu. Podczas rozważnej eksploatacji zadowala się około 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy takiej kubaturze baku pozwoli na przejechanie ponad 550 kilometrów bez zajeżdżania na stacje benzynowe. Dzięki umieszczeniu układu wydechowego pod silnikiem tylna części motocykla prezentuje się bardzo smukło. Co więcej, krótki tłumik generuje rasowy dźwięk i spełnia normy emisji spalin Euro 3, co z pewnością znajdzie aprobatę wśród młodych nabywców.
Zalety Derbi nie kończą się jednak na samym sercu. Jednostka napędowa została osadzona w sztywnej ramie odlanej z lekkich stopów aluminium, podobnie jak asymetryczny wahacz tylnego koła. To właśnie dzięki nim była możliwa aż tak duża redukcja masy (w porównaniu do wcześniejszych modeli). Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica goleni to aż 41 mm, w dniu premiery najwięcej w tej klasie pojemnościowej) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy zapewniający nieprzeciętnie krótką drogę hamowania, co w efekcie przekłada się na wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy i dobre wyniki na torze wyścigowym. Przy ażurowych kołach zainstalowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 i 218 mm (przód/tył) oraz cztero- i jednotłoczkowe, radialne zaciski hydrauliczne (przód/tył).
Derbi GPR od lat udowadnia, że motocykl o małej pojemności skokowej silnika nie musi mieć kompleksów po wjeździe na tor. Już sama nazwa modelu (skrót od Grand Prix Replica) dużo mówi o jego przeznaczeniu i miejscu, z którego się wywodzi. Najlepsi hiszpańscy kierowcy wyścigowi, w tym najbardziej utytułowany Marc Marquez, doskonalili swoje umiejętności właśnie na jednośladach rodzimego producenta. Sztywno zestrojone zawieszenie, niska masa, doskonałe wyważenie, skuteczne hamulce i mocna jednostka napędowa- oto przepis na bezkompromisowy jednoślad, który nie jednemu niedowiarkowi będzie w stanie łatwo pokazać, że "125-tką" też da się poszaleć na wymagających trasach.
Podczas tworzenia gamy GPR Hiszpanie bynajmniej nie zapomnieli o miłośnikach klasy Naked. Wersja Nude to doskonała propozycja dla wielbicieli muskularnych kształtów i wyeksponowanych podzespołów. Agresywna linia nadwozia została urozmaicona podwójnym reflektorem z niską owiewką, a mechaniczny aspekt całe szczęście nie został zmodyfikowany, dzięki czemu nabywcy Nude niezależnie od sytuacji nie będą narzekać na brak mocy czy momentu obrotowego.