check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi Vamos 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1164
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Świeca zapłonowa Awina BR8HS

6,99 zł

Świeca zapłonowa Awina BR8HS

stars    (34)
Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS

stars    (85)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca irydowa B8HIX Awina

24,90 zł

Świeca irydowa B8HIX Awina

stars    (23)
Klucz do świec 21 mm - 134784

22,88 zł

Klucz do świec 21 mm - 134784

stars    (13)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS

stars    (12)
Klucz do świec 16/18/21mm 3w1 JMP z dźwignią.
Łożysko CX 6204 C3 - 62304

9,99 zł

Łożysko CX 6204 C3 - 62304

stars    (6)
Świeca zapłonowa Denso W24FSR - BR8HS - W24FSR
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Klucz do świec 21mm długość 100mm - 77382
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Cylinder tuning TGB 80cm3 - 80843
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Wał korbowy TGB - 77173

149,00 zł

Wał korbowy TGB - 77173

stars    (6)
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Cylinder tuning 65cm3 Suzuki Italjet TGB - 76982
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Cylinder 50cm3 Suzuki Italjet TGB - 78483
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Simeringi - uszczelniacz kpl TGB - 76688
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Wariator tuning TGB - 77569

111,68 zł

Wariator tuning TGB - 77569

stars    (5)

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Vamos 50

  • Derbi Vamos 50 DT 1996
  • Derbi Vamos 50 FL DT 1997
  • Derbi Vamos 50 SE DT 1998
  • Derbi Vamos 50 TT 1994
  • Derbi Vamos 50 DT 1995
  • Derbi Vamos 50 FL DT 1996
  • Derbi Vamos 50 R DT 1994
  • Derbi Vamos 50 SE DT 1997
  • Derbi Vamos 50 TT 1993
  • Derbi Vamos 50 FLN 1996
  • Derbi Vamos 50 1997
  • Derbi Vamos 50 FLN 1997

Derbi Vamos 50 2T

Derbi Vamos to klimatyczny skuter miejski, którego produkcja rozpoczęła się na początku lat 90' w słonecznej Hiszpanii. Kompaktowe rozmiary, dwusuwowy silnik o satysfakcjonujących osiągach i wysoka jakość wykonania, towarzysząca produktom Derbi od pierwszego dnia istnienia marki, to główne powody, dzięki którym przez lata obecności na europejskim rynku jego popularność stale rosła, a wyniki sprzedaży z roku na rok prezentowały się co raz lepiej.


Vamos należał do grona tanich skuterów, oczywiście jak na realia jednośladu z katalogów renomowanego producenta. Mimo to, jego lista zalet była dosyć długa, aby mógł na stałe wpisać się w krajobraz europejskich dróg. Oto najważniejsze z nich.


  • Mocna jednostka napędowa. Silnik dwusuwowy dostarczał moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,6 Nm, co w połączeniu z niską masą własną skutera (tylko 82 kilogramy ze wszystkimi płynami) zapewniało dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta).

  • W zasięgu ręki. Dzięki możliwie najniższej pojemności silnika (49 cm³) mogli go dosiadać nawet 14-letni motocykliści z kartą motorowerową lub prawem jazdy kategorii AM, co doskonale zwiększyło jego zasięg odbiorców.

  • Niskie spalanie i prosta konstrukcja. Średnie zużycie paliwa plasowało się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów (w latach 90' taka wartość uzyskana w cyklu miejskim zaliczała się do niskich), co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zapewniało użytkownikom zasięg niespełna 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Co więcej, nieskomplikowana budowa dwusuwu (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT) dawała duże pole do popisu przy tuningu mechanicznym oraz umożliwiała przeprowadzanie samodzielnych napraw i okresowych serwisów.

  • Dopracowane i wytrzymałe podwozie. Solidna rama z rur stalowych, konwencjonalne zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym) oraz typowy dla skuterów z tamtego okresu układ hamulcowy (pojedyncza tarcza o średnicy 180 mm z jednostłoczkowym zaciskiem z przodu oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu) to zestaw, który w typowo miejskich warunkach całkowicie wywiązywał się ze swoich zadań. Komfort podróżowania stał na wystarczającym poziomie, choć przez krótką kanapę był to raczej skuter dla samotnych jeźdźców.

  • Niebanalna stylistyka. W dzisiejszych czasach Vamos z pewnością wyróżni się w tłumie współcześnie produkowanych maszyn. Krótka tylna część nadwozia, masywny przedni błotnik zintegrowany z czaszą i stonowane wersje kolorystyczne czynią z niego prawdziwego youngtimer'a wśród jednośladów.

Derbi Vamos to dziś już rzadki widok na polskich drogach, tym bardziej budzi zaciekawienie, gdy się pojawi. Mocna jednostka napędowa wydobywająca z siebie charakterystyczny dźwięk dwusuwu i niecodzienny wygląd sprawiają, że ma w sobie to coś.