Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 435
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
-10%
447,70 zł
497,45 zł
Najniższa cena: 497,45 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 16Ah Yuasa Yumicron YB16AL-A2
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati 888 888
- Ducati 888 888 Strada 1996
- Ducati 888 888 Strada 1993
- Ducati 888 888 Strada 1994
- Ducati 888 888 Strada 1995
- Ducati 888 888 SP2 Sport Production 1990
- Ducati 888 888 SP3 Sport Production 1991
- Ducati 888 888 SP4 Sport Production 1992
- Ducati 888 888 SP5 Sport Production 1993
- Ducati 888 888 SPS Production Racer 1992
- Ducati 888 888 SP1 Monoposto 1989
- Ducati 888 888 SP1 Biposto 1990
Ducati 888 Sport Prod.
Ducati 888 SP (Sport Production) to motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern w latach 1992-1993. Konstrukcja modelu - poza jednostką napędową o większej pojemności skokowej - nie różni się od mniejszej wersji 851 SP. Duża moc V-twina, zawieszenie z górnych półek najlepszych producentów (Ohlins i Showa), ostre jak brzytwa hamulce Brembo i niezwykle niska masa własna (na sucho tylko 188 kilogramów) sprawiły, że 888 SP stało się marzeniem tysięcy motocyklistów z całego świata. Na drodze zniewala fenomenalnym prowadzeniem i sportowym charakterem, a na torze wyścigowym budzi postrach wśród innych amatorów szybkiej jazdy.
Ducati 888 SP (Sport Production) zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (typ L, kąt rozwidlenia cylindrów - 90 stopni) o pojemności skokowej 888 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada elektroniczny system wtrysku paliwa marki Weber (model IAW CPU P7, średnica korpusu przepustnicy - 50 mm), elektryczny rozrusznik, zapłon indukcyjny i sportowy układ wydechowy marki Termignoni. Na pokładzie nie mogło zabraknąć charakterystycznego dla Ducati rozrządu desmodromicznego (cztery zawory na cylinder, napęd paskiem rozrządu). Wyczynowe serce modelu 888 SP (Sport Production) generuje moc maksymalną 100 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 78,5 Nm przy 7000 obr./min, co przy masie własnej na poziomie zaledwie 188 kilogramów (na sucho, bez płynów i paliwa) jest gwarancją niezapomnianych przyspieszeń i jazdy z prędkością maksymalną ponad 260 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, suchego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Ducati 888 SP (Sport Production) posiada zbiornik paliwa o pojemności 19 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati 888 SP (Sport Production) jest kratownicowa rama z rur stalowych i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nim optymalnie zestrojone zawieszenie i układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z osiągami V-twina. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy upside-down Showa z regulacją tłumienia odbicia i dobicia (średnica lag - 41 mm, model - Showa GD061) oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy amortyzator olejowy firmy Ohlins z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia (model - Ohlins DU 8071) oraz tarczę hamulcową o średnicy 245 mm i zacisk 2-tłoczkowy. Ducati 888 SP (Sport Production) porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i
180/55-17 (przód/tył).