check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Diavel 1200

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 671
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2 -10%

96,89 zł

107,66 zł

Najniższa cena: 107,66 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH

stars    (2)
Klucz hakowy napiecia łańcucha 58 mm JMP
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Filtr paliwa Mahle KL97OF 8 mm - KL 97 OF
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V -10%

107,68 zł

119,64 zł

Najniższa cena: 119,64 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J -10%

69,75 zł

77,50 zł

Najniższa cena: 77,50 zł

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Uchwyt przewodów ABS
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH -10%

152,66 zł

169,62 zł

Najniższa cena: 169,62 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH

Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS -10%

429,50 zł

477,22 zł

Najniższa cena: 477,22 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS

stars    (18)
Blokady kół zębatych rozrządu Ducati
Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266 -10%

86,51 zł

96,12 zł

Najniższa cena: 96,12 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266

stars    (3)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 komplet - FA209/2 -10%

183,80 zł

204,22 zł

Najniższa cena: 204,22 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 komplet - FA209/2

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Diavel 1200

  • Ducati Diavel 1200 ABS 2011
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2011
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2012
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2012
  • Ducati Diavel 1200 Cromo ABS 2012
  • Ducati Diavel 1200 AMG ABS 2012
  • Ducati Diavel 1200 Strada ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 Dark ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 Strada ABS 2014
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2015
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2015
  • Ducati Diavel 1200 Titanium ABS 2015
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2016
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2016
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2017
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2017
  • Ducati Diavel 1200 Diesel ABS 2017
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2018
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2018
  • Ducati Diavel 1200 Diesel ABS 2018
  • Ducati Diavel 1200 AMG ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 Cromo ABS 2013
  • Ducati Diavel 1200 ABS 2014
  • Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2014
  • Ducati Diavel 1200 Dark ABS 2014
  • Ducati Diavel 1260 ABS 2019
  • Ducati Diavel 1260 ABS 2020
  • Ducati Diavel 1260 S ABS 2019
  • Ducati Diavel 1260 S ABS 2020
  • Ducati Diavel 1260 ABS 2021
  • Ducati Diavel 1260 Lamborghini ABS 2021
  • Ducati Diavel 1260 S ABS 2021

Inne modele

Ducati Diavel 1200

Części motocyklowe

Gdy w 2011 roku Ducati zaprezentowało muskularnego Diavela segment power cruiserów powiększył się o nowy model, dopiero trzeci który miał coś do powiedzenia w tej stawce. Tym samym przysadzisty Harley Davidson V-Rod i mocarna Yamaha V-Max musiały liczyć się z zagrożeniem płynącym od nowego konkurenta i im szybciej podjąć działania mające na celu odciągnąć motocyklistów od nowego hitu z Bolonii. Tym bardziej że "Diabeł" posiadał ich najlepsze cechy konstrukcyjne, dodatkowo oferując wysublimowany styl spod rąk włoskich projektantów.

W klasie muscle bikeów nie ma ważniejszego elementu motocykla niż jednostka napędowa, to ona dyktuje reguły gry dla rywali i bezpośrednio wpływa na odbiór maszyny wśród potencjalnych nabywców. Pod tym kątem Diavel nie może mieć kompleksów względem japońskich i amerykańskich zawodników. Ogromny, dwucylindrowy silnik Testastretta o pojemności 1198 cm ³ generuje niebotyczny moment obrotowy na poziomie 130 Nm i jeszcze większą moc 162 KM. W każdej głowicy chłodzonego cieczą czterosuwu pracują cztery zawory sterowane dwoma wałkami rozrządu, za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa firmy Mitsubishi, a sześciostopniowa skrzynia biegów zapewnia optymalnie dobrane przełożenia i cechuje się niezwykle precyzyjnym działaniem. Jak przystało na nowoczesną maszynę idącą z biegiem czasu, Ducati oferuje trzy mapy zapłonu, system kontroli trakcji i niezwykle skuteczny układ hamulcowy z cztero tłoczkowymi zaciskami marki Brembo z zainstalowanym systemem ABS. Obsługa komputera pokładowego odbywa się za pomocą przycisków umieszczonych na poziomie kierownicy oraz dwóch ciekłokrystalicznych wyświetlaczy, z czego jeden (znajdujący sie na baku) jest wielokolorowy. Kontrolę trakcji użytkownik może wyłączyć w każdym momencie bez konieczności przerywania jazdy oraz dostosować moc silnika i reakcję na ruch manetki gazu w zależności od preferowanego stylu i warunków na drodze. Tryb Urban w znaczącym stopniu łagodzi pracę jednostki i ogranicza moc do 100 KM, zaś Sport pozwala na pełne wykorzystanie potencjału szosowego kulturysty. Co ważne wszystkie tryby można dowoli personalizować w najmniejszych detalach, a zapisane ustawienia nie wykasują się wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki. Nowością na sezon 2015 stał się także system KeyLess, który umożliwia uruchomienie silnika bez używania kluczka.

W 2014 roku Diavel doczekał się subtelnego faceliftingu i drobnych modernizacji mechanicznych. Największe zmiany widać na przedzie pojazdu, frontowa lampa doczekała się nowej obudowy i pełnego oświetlenia w technologii LED. Powiększyły się także umieszczone na zbiorniku paliwa wloty powietrza, kierujące jego pęd na połowicznie ukrytą jednostkę, oraz obudowa chłodnicy cieczy. Kolejne nowości widać w układzie wydechowym, został on skrócony aby bardziej wyeksponować ażurową obręcz tylnego koła. Dodatkowo na liście wyposażenia akcesoryjnego znalazł się tuningowy, ceramiczny wydech Termignoni, który zwiększa moc i obniża masę pojazdu. Mimo że w nowej odsłonie maksymalna moc Diavela nie wzrosła, to dzięki przerobionym kanałom ssącym i wtryskiwaczom jest ona dostępna od niższego pułapu obrotów silnika.

Mimo że Ducati Diavel stawiane jest w jednym szeregu z wyrobami Yamahy i Harleya Davidsona, to po jego bliższym poznaniu dostrzeżemy więcej różnic, nic podobieństw. Jest krótszy i mniej przysadzisty od V-Roda oraz słabszy od V-Maxa, natomiast jego budowa prezentuje się bardziej muskularnie i zwarcie. Bez wątpienia jest to jednak niebywale dopracowany sprzęt dla fanów wyścigów spod świateł i szaleństw po górskich serpentynach, bowiem wyważenie, środek ciężkości i oddawanie mocy stoi w nim na bardzo wysokim poziomie. Do bezpiecznej i dynamicznej jazdy przyczyniają się także dopracowane zawieszenia. Przedni widelec typu Upside-down to produkt z najwyższej półki renomowanego producenta Marzocchi, posiada regulację napięcia wstępnego sprężyn i odbicia. Z tyłu zaś znajdziemy "zawias" w systemie Monoshock oparty na jednoramiennym wahaczu z aluminium, który również posiada szeroki zakres regulacji napięcia wstępnego. Ważną rolę w efektywności jazdy odgrywa także zastosowane ogumienie, na 17 calowych, frezowanych felgach Diavela swoje miejsce znalazły opony Pirelli Diabolo Rosso II. Zachowują one wyśmienitą przyczepność i dobre właściwości trakcyjne, nawet gdy jeździec dosiadający kolosa ważącego 240 kilogramów nagina prawa fizyki.

Dla bardziej zamożniejszych motocyklistów powstała ekskluzywna wersja Carbon. Użyte w niej elementy karoserii oraz niektóre podzespoły i osprzęt zostały wykonane z karbonu, co pozwoliło na redukcję masy o 5 kilogramów. Charakterystycznymi cechami wersji specjalnej są również kratownicowa rama w kolorze czerwonym lub szarym, kute felgi o ciekawszej stylizacji, osprzęt kierownicy z tłoczonego aluminium, anodowane elementy nadwozia oraz osłona chłodnicy i tylny błotnik o bardziej agresywnych liniach. Gdyby takie zestawienie nadal nie powodowało zadowolenia na twarzy motocyklisty, Ducati przygotowało długą listę akcesoriów, która pozwoli na wydanie kolejnych kilkudziesięciu tysięcy złotych.