Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
152,66 zł
169,62 zł
Najniższa cena: 169,62 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
92,32 zł
Blokady kół zębatych rozrządu Ducati
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Diavel 1200
- Ducati Diavel 1200 ABS 2011
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2011
- Ducati Diavel 1200 ABS 2012
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2012
- Ducati Diavel 1200 Cromo ABS 2012
- Ducati Diavel 1200 AMG ABS 2012
- Ducati Diavel 1200 Strada ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 Dark ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 Strada ABS 2014
- Ducati Diavel 1200 ABS 2015
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2015
- Ducati Diavel 1200 Titanium ABS 2015
- Ducati Diavel 1200 ABS 2016
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2016
- Ducati Diavel 1200 ABS 2017
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2017
- Ducati Diavel 1200 Diesel ABS 2017
- Ducati Diavel 1200 ABS 2018
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2018
- Ducati Diavel 1200 Diesel ABS 2018
- Ducati Diavel 1200 AMG ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 Cromo ABS 2013
- Ducati Diavel 1200 ABS 2014
- Ducati Diavel 1200 Carbon ABS 2014
- Ducati Diavel 1200 Dark ABS 2014
- Ducati Diavel 1260 ABS 2019
- Ducati Diavel 1260 ABS 2020
- Ducati Diavel 1260 S ABS 2019
- Ducati Diavel 1260 S ABS 2020
- Ducati Diavel 1260 ABS 2021
- Ducati Diavel 1260 Lamborghini ABS 2021
- Ducati Diavel 1260 S ABS 2021
Ducati Diavel 1200
Gdy w 2011 roku Ducati zaprezentowało muskularnego Diavela segment power cruiserów powiększył się o nowy model, dopiero trzeci który miał coś do powiedzenia w tej stawce. Tym samym przysadzisty Harley Davidson V-Rod i mocarna Yamaha V-Max musiały liczyć się z zagrożeniem płynącym od nowego konkurenta i im szybciej podjąć działania mające na celu odciągnąć motocyklistów od nowego hitu z Bolonii. Tym bardziej że "Diabeł" posiadał ich najlepsze cechy konstrukcyjne, dodatkowo oferując wysublimowany styl spod rąk włoskich projektantów.
W klasie muscle bikeów nie ma ważniejszego elementu motocykla niż jednostka napędowa, to ona dyktuje reguły gry dla rywali i bezpośrednio wpływa na odbiór maszyny wśród potencjalnych nabywców. Pod tym kątem Diavel nie może mieć kompleksów względem japońskich i amerykańskich zawodników. Ogromny, dwucylindrowy silnik Testastretta o pojemności 1198 cm ³ generuje niebotyczny moment obrotowy na poziomie 130 Nm i jeszcze większą moc 162 KM. W każdej głowicy chłodzonego cieczą czterosuwu pracują cztery zawory sterowane dwoma wałkami rozrządu, za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa firmy Mitsubishi, a sześciostopniowa skrzynia biegów zapewnia optymalnie dobrane przełożenia i cechuje się niezwykle precyzyjnym działaniem. Jak przystało na nowoczesną maszynę idącą z biegiem czasu, Ducati oferuje trzy mapy zapłonu, system kontroli trakcji i niezwykle skuteczny układ hamulcowy z cztero tłoczkowymi zaciskami marki Brembo z zainstalowanym systemem ABS. Obsługa komputera pokładowego odbywa się za pomocą przycisków umieszczonych na poziomie kierownicy oraz dwóch ciekłokrystalicznych wyświetlaczy, z czego jeden (znajdujący sie na baku) jest wielokolorowy. Kontrolę trakcji użytkownik może wyłączyć w każdym momencie bez konieczności przerywania jazdy oraz dostosować moc silnika i reakcję na ruch manetki gazu w zależności od preferowanego stylu i warunków na drodze. Tryb Urban w znaczącym stopniu łagodzi pracę jednostki i ogranicza moc do 100 KM, zaś Sport pozwala na pełne wykorzystanie potencjału szosowego kulturysty. Co ważne wszystkie tryby można dowoli personalizować w najmniejszych detalach, a zapisane ustawienia nie wykasują się wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki. Nowością na sezon 2015 stał się także system KeyLess, który umożliwia uruchomienie silnika bez używania kluczka.
W 2014 roku Diavel doczekał się subtelnego faceliftingu i drobnych modernizacji mechanicznych. Największe zmiany widać na przedzie pojazdu, frontowa lampa doczekała się nowej obudowy i pełnego oświetlenia w technologii LED. Powiększyły się także umieszczone na zbiorniku paliwa wloty powietrza, kierujące jego pęd na połowicznie ukrytą jednostkę, oraz obudowa chłodnicy cieczy. Kolejne nowości widać w układzie wydechowym, został on skrócony aby bardziej wyeksponować ażurową obręcz tylnego koła. Dodatkowo na liście wyposażenia akcesoryjnego znalazł się tuningowy, ceramiczny wydech Termignoni, który zwiększa moc i obniża masę pojazdu. Mimo że w nowej odsłonie maksymalna moc Diavela nie wzrosła, to dzięki przerobionym kanałom ssącym i wtryskiwaczom jest ona dostępna od niższego pułapu obrotów silnika.
Mimo że Ducati Diavel stawiane jest w jednym szeregu z wyrobami Yamahy i Harleya Davidsona, to po jego bliższym poznaniu dostrzeżemy więcej różnic, nic podobieństw. Jest krótszy i mniej przysadzisty od V-Roda oraz słabszy od V-Maxa, natomiast jego budowa prezentuje się bardziej muskularnie i zwarcie. Bez wątpienia jest to jednak niebywale dopracowany sprzęt dla fanów wyścigów spod świateł i szaleństw po górskich serpentynach, bowiem wyważenie, środek ciężkości i oddawanie mocy stoi w nim na bardzo wysokim poziomie. Do bezpiecznej i dynamicznej jazdy przyczyniają się także dopracowane zawieszenia. Przedni widelec typu Upside-down to produkt z najwyższej półki renomowanego producenta Marzocchi, posiada regulację napięcia wstępnego sprężyn i odbicia. Z tyłu zaś znajdziemy "zawias" w systemie Monoshock oparty na jednoramiennym wahaczu z aluminium, który również posiada szeroki zakres regulacji napięcia wstępnego. Ważną rolę w efektywności jazdy odgrywa także zastosowane ogumienie, na 17 calowych, frezowanych felgach Diavela swoje miejsce znalazły opony Pirelli Diabolo Rosso II. Zachowują one wyśmienitą przyczepność i dobre właściwości trakcyjne, nawet gdy jeździec dosiadający kolosa ważącego 240 kilogramów nagina prawa fizyki.
Dla bardziej zamożniejszych motocyklistów powstała ekskluzywna wersja Carbon. Użyte w niej elementy karoserii oraz niektóre podzespoły i osprzęt zostały wykonane z karbonu, co pozwoliło na redukcję masy o 5 kilogramów. Charakterystycznymi cechami wersji specjalnej są również kratownicowa rama w kolorze czerwonym lub szarym, kute felgi o ciekawszej stylizacji, osprzęt kierownicy z tłoczonego aluminium, anodowane elementy nadwozia oraz osłona chłodnicy i tylny błotnik o bardziej agresywnych liniach. Gdyby takie zestawienie nadal nie powodowało zadowolenia na twarzy motocyklisty, Ducati przygotowało długą listę akcesoriów, która pozwoli na wydanie kolejnych kilkudziesięciu tysięcy złotych.