check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Monster 796

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 698
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E -10%

25,47 zł

28,30 zł

Najniższa cena: 28,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX -10%

56,25 zł

62,50 zł

Najniższa cena: 62,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX

stars    (5)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011

stars    (1)
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH

stars    (2)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Filtr paliwa Mahle KL97OF 8 mm - KL 97 OF
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 244 V (2 szt.) - FA244V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 244 V (2 szt.) - FA244V

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Uchwyt przewodów ABS
Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH

stars    (3)
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
DB-Killer Leo Vince nr 32B SBK 307762801R - 307762801R

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 796

  • Ducati Monster 796 ABS 2011
  • Ducati Monster 796 ABS 2012
  • Ducati Monster 796 2011
  • Ducati Monster 796 2012
  • Ducati Monster 796 Anniversary z ABS 2013
  • Ducati Monster 796 ABS 2013
  • Ducati Monster 796 ABS 2014
  • Ducati Monster 796 2010
  • Ducati Monster 796 2013
  • Ducati Monster 796 2014
  • Ducati Monster 796 Corse Stripe ABS 2014
  • Ducati Monster 796 Corse Stripe ABS 2015
  • Ducati Monster 796 ABS 2010
  • Ducati Monster 796 2015
  • Ducati Monster 796 ABS 2015

Ducati Monster 796

Części motocyklowe
Ducati Monster 796 to szosowy motocykl typu naked o bardzo narowistym charakterze, którego prawdziwe oblicze w dosadny sposób oddaje już sama nazwa. Agresja płynąca od włoskiego "Potwora" pochodzi z połączenia niezwykle niskiej masy i dość mocnej jednostki napędowej. Jednakże w tym przypadku nieokiełznana osobowość nie koliduje z funkcjonalnością podczas codziennej eksploatacji. Niezrównana zwinność i kompaktowa budowa smukłej maszyny nie mają sobie równych na miejskich szlakach. Wąskie ścieżki w korku czy niewielka przestrzeń do zaparkowania nie stawiają przed nim żadnego wyzwania, co więcej Monster nie przejawia łakomstwa na paliwo podczas nieustannego przyspieszania i stawania na światłach. Choć betonowa dżungla wydaje się stworzona dla takiego pojazdu, to wykorzystanie "796-stki" jako zamiennika dla miejskiego skutera lub środków komunikacji masowej było by czystą profanacją i największą obrazą dla wielopokoleniowego dziedzictwa bolońskiej marki. Nieujarzmione Ducati najlepiej czuje się na wymagających torach, a w środowisku naturalnym nie znajdziemy dla niego lepszego miejsca niż kręte, górskie drogi lub zapomniane tereny, gdzie bez opamiętania będzie można się oddać sztuczkom z pogranicza stunt’u i świata wyjętego spod praw fizyki. Takie możliwości daje przede wszystkim dopracowane podwozie o doskonałej geometrii i jeszcze lepszy rozkład mas. Kratownicowa rama z rur stalowych została uzupełniona elementami z lekkich stopów, dlatego w porównaniu do klasycznych konstrukcji jest o wiele bardziej sztywna i dużo odporniejsza na skręcanie. Przednie zawieszenie Upside-down o potężnych goleniach i tylny, centralny element resorująco-tłumiący osadzony na aluminiowym wahaczu pozwalają w pełni wykorzystać możliwości żwawego L-Twina. Chłodzony cieczą, dwuzaworowy silnik o pojemności 803 cm ³ generuje moc 87 KM i moment obrotowy 78 Nm. Za zasilanie odpowiada nowoczesny, elektroniczny system wtrysku paliwa, zaś końcowe przeniesienie napędu realizowane jest za pośrednictwem łańcucha typu O-Ring. Umieszczenie takiego serca w motocyklu o "suchej" masie 190 kilogramów dało zatrważające rezultaty. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje Monster’owi mniej niż 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna oscyluje w granicach 220 km/h. Bezpieczeństwo podczas podróży i urywanie kolejnych ułamków sekund podczas torowych zmagań zapewni doskonały układ hamulcowy renomowanej marki Brembo z przeciwpoślizgowym systemem ABS (który w każdej chwili można dezaktywować z poziomu kierownicy) oraz innowacyjne sprzęgło antyhoppingowe, zapobiegające blokadzie tylnego koła przy zbyt ostrej redukcji biegów. Dwa dyski o średnicy 320 mm na przedniej osi i jeden, 280 milimetrowy na tylnej są gwarantem całkowitej skuteczności w każdych warunkach pogodowych niezależnie od stanu nawierzchni. Konfrontacja suchych danych technicznych z rzeczywistością nie budzi rozczarowania. Na drodze Monster prezentuje się jeszcze lepiej i mimo niewielkiej pojemności potrafi zaimponować nie jednemu doświadczonemu motocykliście, który zjadł zęby na wyczynowych "litrach" klasy SuperSport. Czy zatem najmniejszy członek współczesnej rodziny "Potworów" ma jakiej wady? Nieczytelny zestaw wskaźników, niewielki zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 13 litrów i rozbudowany komputer pokładowy o mało intuicyjnej obsłudze to jego główne niedoskonałości, które na szczęście znikają wraz z pierwszym odkręceniem manetki gazu. Brutalne reakcje na polecenia kierowcy pochłoną całą uwagę użytkowników, którzy nie będą marnować czasu na zamartwianie się świecącą kontrolką rezerwy czy usilne odczytywanie wskazań prędkościomierza.   Monster to bez wątpienia maszyna której wybacza się drobne dolegliwości. Piękny wygląd będący efektem prac najlepszych włoskich projektantów, podzespoły z najwyższych półek markowych producentów, niezwykłe właściwości jezdne i mocna jednostka napędowa rekompensują wszystkie potknięcia konstruktorów z Bolonii. Nie bez znaczenia jest również cena nowego jednośladu, wypadająca bardzo konkurencyjnie na tle innych maszyn tej klasy pojemnościowej pochodzenia np. Japońskiego. Nie ma się czemu dziwić, a już na pewno posądzać Ducati o cięcie kosztów na jakości czy dopracowaniu wersji 796. Poprzez ten model koncern zamierzał poprawić swoją stabilność finansową, bowiem wiele drogich modeli zarezerwowanych dla małej grupy motocyklistów nie przynosiło kolosalnych przychodów. Dzięki dużej wszechstronności i skierowaniu "małego" Monstera do szerokiego grona odbiorców Włosi osiągnęli niebywały sukces, który znacząco poprawił sytuację firmy i pozwolił na jej dalszy rozwój.