check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Multistrada 1260

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 501
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH

stars    (2)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J -10%

69,75 zł

77,50 zł

Najniższa cena: 77,50 zł

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Uchwyt przewodów ABS
Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH -10%

152,66 zł

169,62 zł

Najniższa cena: 169,62 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH

Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS -10%

429,50 zł

477,22 zł

Najniższa cena: 477,22 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS

stars    (18)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420210 -10%

7,88 zł

8,75 zł

Najniższa cena: 8,75 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420210

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT -5%

191,34 zł

201,41 zł

Najniższa cena: 201,41 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648 -5%

107,92 zł

113,60 zł

Najniższa cena: 113,60 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648

stars    (2)
Zębatka przód JT JTF743.15RB, 15z rozmiar 530 z tłumikiem drgań - JTF743.15RB -10%
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Ładowarka akumulatorów Optimate 4 - TM340
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x68x79 - S410110012010 -10%

12,69 zł

14,10 zł

Najniższa cena: 14,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x68x79 - S410110012010

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH -5%

122,33 zł

128,77 zł

Najniższa cena: 128,77 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH

stars    (2)
Klocki hamulcowe Brembo 07BB04SP (2 szt.) - 07BB04SP

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Multistrada 1260

  • Ducati Multistrada 1260 ABS 2018
  • Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak ABS 2018
  • Ducati Multistrada 1260 S ABS 2018
  • Ducati Multistrada 1260 S D/Air ABS 2018
  • Ducati Multistrada 1260 S ABS 2019
  • Ducati Multistrada 1260 S D-AIR ABS 2019
  • Ducati Multistrada 1260 ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 Enduro ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 Enduro Touring ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 S ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 S D-AIR ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour ABS 2020
  • Ducati Multistrada 1260 Enduro Touring ABS 2019
  • Ducati Multistrada 1260 Enduro ABS 2021

Ducati Multistrada 1260

Części motocyklowe

King is only one

Ducati Multistrada 1260 to włoski król dalekiej turystyki, który zadebiutował na ogólnoświatowym rynku w 2018 roku. Dynamiczna linia nadwozia, rozbudowane systemy elektroniczne, dopracowane podwozie i energiczna jednostka napędowa o mocy niespełna 160 KM- tak w dużym skrócie prezentuje się motocykl, który jednośladowym podróżnikom jest w stanie zagwarantować wszystko, o czym tylko zamarzą. Oprócz bazowej wersji w ofercie włoskiej marki z Bolonii znajdziemy również warianty S i Pikes Peak, które zostały zestrojone pod kątem bardziej sportowego pokonywania setek kilometrów. Niezależnie od wybranej wersji każdy nabywca może być pewien, że Multistrada go nie zawiedzie i pozwoli mu w pełni doświadczyć uroków pokonywanej trasy.

Jak przystało na produkt klasy Premium z oferty renomowanej marki, a największa w historii Multistrada bez wątpienia nim jest, flagowy "turystyk" ma szereg zalet i unikalnych cech, które wyróżniają go na tle silnej konkurencji. Oto najważniejsze z nich.

Niepowtarzalny design

Połączenie łagodnych linii nadwozia z przednią czaszą o agresywnym wyglądzie i wyeksponowanymi reflektorami daje spójny obraz motocykla rządnego przygód. W oczy rzuca się również charakterystyczna kratownicowa rama oraz masywny, jednoramienny wahacz, dzięki któremu ażurowa felga tylnego koła odlana z lekkich stopów aluminium może być podziwiana na postoju w pełnej krasie. Warto zaznaczyć, że w fabrykach Ducati nie uznają kompromisów i półśrodków, dlatego zarówno jakość wykonania jak i użytych materiałów stoją na najwyższym poziomie. Multistrada 1260 dostępny jest w następujących malowaniach: czerwono-czarnym (wersja bazowa), czarno-białym lub czarnym (wersja S) i biało-czerwono-czarnym (wersja Pikes Peak).

Fenomenalne źródło napędu

Sercem Multistrady jest dwucylindrowa, chłodzona cieczą jednostka napędowa w układzie V (typ L) o pojemności skokowej 1262 cm³. Silnik Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu generuje moc maksymalną 158 KM i maksymalny moment obrotowy 129,5 Nm, co przy masie własnej motocykla na poziomie 209 kilogramów (ze wszystkimi płynami) dostarcza niesamowitych wrażeń. Co najważniejsze, większość momentu obrotowego jest dostępna w średnim zakresie prędkości obrotowej silnika (aż 85% w przedziale 3500-4000 obr./min.), co z kolei gwarantuje użytkownikom najlepsze przyspieszenia w najbardziej odpowiednich momentach. Prędkość maksymalna przekracza granicę 250 km/h.

Dzięki zmiennym trybom jazdy kierowca będzie mógł wybrać zakres dostępnej mocy silnika i rodzaj reakcji na ruch manetki gazu. W trybie Sport i Touring moc nie jest ograniczana, a ruch przepustnicy pozwoli na znaczny wzrost adrenaliny, zaś w trybie Urban i Enduro osiągi spadają do 100 KM, a ruch manetki gazu pozwala na płynne przyspieszenia bez nerwowych zachowań. Warto zaznaczyć, że na pokładzie znajdziemy system Ride-by-Wire, którego miłośnikom Ducati nie trzeba przedstawiać.

W wersji podstawowej moc przenoszona jest na tylne koło za pośrednictwem hydraulicznie sterowanego, wielotarczowego sprzęgła oraz manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. W wersji S i Pikes Peak znajdziemy dodatkowo system DQS (Ducati Quick Shift), który umożliwia zmianę biegów bez użycia sprzęgła i zamykania przepustnicy.

W dalekiej trasie użytkownicy docenią również duże przebiegi pomiędzy serwisami. Producent chwali się, że wymiana oleju następuje co 15 000 kilometrów, zaś regulacja luzów zaworowych co aż 30 000 kilometrów.

Dopracowane podwozie

W porównaniu do swojego poprzednika (modelu Multistrada 1200) podwozie Multistrady 1260 zostało gruntownie przebudowane w celu polepszenia właściwości jezdnych. Modyfikacja kratownicowej ramy z rur stalowych, zwiększenie rozstawu osi i długości jednostronnego wahacza oraz zamiana geometrii zawieszenia sprawiły, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością jest jeszcze przyjemniejsze, a poruszanie się pod pełnym obciążeniem (pasażer oraz załadowane kufry boczne i centralny) cechuje się jeszcze większą stabilnością. Co więcej, kanapa otrzymała większy zakres regulacji, który teraz obejmuje wysokość od 825 do 845 mm.

Zawieszenie zostało zestrojone tak, aby uzyskać optymalny kompromis pomiędzy komfortem podróżowania, a sztywnością niezbędną do agresywniejszej jazdy. Zarówno z przodu i z tyłu do dyspozycji użytkowników oddano pełen zakres regulacji, który pozwoli im na szczegółowe dopasowanie nastaw do własnych preferencji. Amortyzacją kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag to aż 48 mm) renomowanej marki Kayaba oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca marki Sachs, której górny punkt mocowania znalazła w głowicy tylnego cylindra. Oba komponenty zawieszenia posiadają skok 170 mm.

Multistrada 1260 została wyposażona w ażurowe obręcze kół odlewane z lekkich stopów aluminium. Dzięki pięciu ramionom w kształcie litery Y są one niezwykle wytrzymałe, a ich masa (w stosunku do poprzednika, czyli modelu 1200) jest mniejsza łącznie o aż 680 gram. Felgi zostały obute w markowe opony Pirelli Scorpion TM Trial III, które zarówno na asfalcie, jak i poza nim zagwarantują maksimum przyczepności i wytrzymałości na duże przebiegi.

Wyhamowaniem Multistrady zajmuje się efektywny układ hamulcowy marki Brembo połączony z przeciwpoślizgowym układem ABS firmy Bosch. Na przednim kole znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnym pojedynczą tarczę hamulcową o średnicy 265 mm i zacisk dwutłoczkowy.

Elektroniczne bezpieczeństwo

Większość współczesnych motocykli z oferty Ducati posiada podstawowy pakiet systemów i układów mających na celu poprawę bezpieczeństwa podróżujących. Multistrada 1260 nie jest w tym przypadku wyjątkiem, a na jej pokładzie znajdziemy m.in.:

  • System DWC (Ducati Wheele Control) uniemożliwiający unoszenie się przedniego koła, oczywiście istnieje możliwość jego wyłączenia.

  • System ABS, który działa również w zakrętach i pozwala wyjść z niejednej podbramkowej sytuacji.

  • Tempomat (elektroniczny).

  • System DTC (Ducati Traction Control), czyli nic innego jak dobrze znana, ośmiostopniowa kontrola trakcji.

  • System VHC (Vehicle Hold Control) ułatwiający zatrzymywanie się i ruszanie na drogach o dużym stopniu nachylenia.

  • Układ TPMS, który w czasie rzeczywistym monitoruje ciśnienie w oponach (opcja dodatkowa).

  • Wyświetlacz LED, który dzięki znakomitej czytelności nawet w pełnym słońcu pozwoli na szybkie odczytanie informacji i nie odciągnie uwagi kierowcy od drogi na zbyt długo.

Niezastąpiony towarzysz każdej podróży

Ducati Multistrada 1260 to doskonały kompan do pokonywania małych i dużych dystansów, który jednak będzie wymagał od kierowcy znacznego doświadczenia i respektu do potencjału jednostki napędowej. Jedno jest jednak pewne- takiego drugiego jednośladu nawet najbardziej wytrwali poszukiwacze nie znajdą w ofercie żadnego innego producenta. Niepowtarzalny, włoski styl, znakomite osiągi, odpowiednio zaprojektowane podwozie oraz rozbudowane zaplecze elektroniczne sprawiają, że największy w dziejach Ducati motocykl turystyczny z pewnością na stałe zapisze się na kartach historii samej marki, jak i ogólnoświatowej motoryzacji.