Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 259
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
190,12 zł
Pasek rozrządu Dayco 68x19 Ducati
-10%
24,75 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029
(4)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
(2)
17,23 zł
Świeca zapłonowa Bosch W8AC
-10%
344,60 zł
382,89 zł
Najniższa cena: 382,89 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14Ah Yuasa Yumicron YB14-A2
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 600 SL 1982
- Ducati Pantah 600 SL 1984
- Ducati Pantah 600 TL 1984
- Ducati Pantah 600 SL 1981
- Ducati Pantah 600 SL 1983
- Ducati Pantah 600 TL 1982
- Ducati Pantah 600 TL 1983
- Ducati Pantah 600 SL 1980
- Ducati Pantah 600 SL 1985
- Ducati Pantah 600 TL 1985
- Ducati Pantah 600 TL 1981
Ducati Pantah 600
Ducati 600SL Pantah to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez włoski koncern w latach 1981-1983. Klasyczna linia nadwozia, dopracowane podwozie i mocna jednostka napędowa - to te cechy sprawiają, że wersja Pantah robiła ogromne wrażenie zarówno w dniu premiery, jak i dzisiaj.
Ducati 600SL Pantah zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L o pojemności skokowej 583 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada desmodromiczny rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto, elektryczny rozrusznik i elektroniczny zapłon Bosch. Jednostka modelu 600SL Pantah generuje moc maksymalną 61 KM przy 9100 obr./min i maksymalny moment obrotowy 45 Nm przy 6000 obr./min. Takie osiągi przy masie 187 kilogramów (na sucho) to gwarancja dobrego przyspieszenia i szybkiej jazdy (prędkość maksymalna prawie 180 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie Ducati zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,2 l/100 kilometrów wystarczy on na pokonanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati 600SL Pantah jest kratownicowa rama stalowa i dwustronny wahacz wleczony. Sportowy charakter motocykla podkreśla zawieszenie z górnej półki i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy marki Marzocchi lub Paioil (w zależności od roku produkcji) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe (Marzocchi lub Paioli) i tarczę o średnicy 260 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Ducati 600SL Pantah toczy się na felgach z aluminium o średnicy 18. cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 3,25x18 i 4.00x18.