Części motocyklowe
Ducati ST2 944 Sporttouring
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 583
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
-10%
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
(1)
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
59,83 zł
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati ST2 944 Sporttouring
- Ducati ST2 944 Sporttouring 1997
- Ducati ST2 944 Sporttouring 1998
- Ducati ST2 944 Sporttouring 1999
- Ducati ST2 944 Sporttouring 2000
- Ducati ST2 944 Sporttouring 2001
- Ducati ST2 944 Sporttouring 2002
- Ducati ST2 944 Sporttouring 2003
Ducati ST2 944 Sporttour.
Ducati ST2 (944) to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez koncern z Bolonii w latach 1997-2003. Mocny silnik o sportowej charakterystyce, obszerna owiewka z szeroką szybą zapewniająca dobrą ochronę przed wiatrem i deszczem, dwa kufry boczne w standardzie i podwozie stworzone do pokonywania dużych dystansów w szybkim tempie - oto cechy ST2, za które Ducati zyskało sympatię motocyklowych podróżników. Następcą Ducati ST2 jest model ST3.
Ducati ST2 (944) zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (typ L, 90 st. kąt rozwidlenia cylindrów) o pojemności skokowej 944 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym (dwa zawory na cylinder), elektronicznym systemem wtrysku paliwa od firmy Marelli, elektrycznym rozrusznikiem i zapłonem elektronicznym. Serce modelu ST2 generuje moc maksymalną 83 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 84 Nm przy 6500 obr./min, co przy tak niskiej masie (na sucho 209 kilogramów) pozwala na naprawdę szybką jazdę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sek. i prędkość maksymalna 225 km/h to liczby, które nawet po 20 latach robią wrażenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i suchego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym. Na pokładzie Ducati ST2 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, który zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati ST2 (944) jest kratownicowa rama z rur stalowych o wzmocnionej konstrukcji i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Motocykl został wyposażony w pełni regulowane zawieszenie (z przodu widelec USD od Showa, z tyłu monoshock firmy Sachs) i skuteczny układ hamulcowy. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedna tarcza o średnicy 245 mm i zacisk 2-tłoczkowy. Ducati ST2 (944) porusza się na 17 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 170/60-17 (przód/tył).