Części motocyklowe
Ducati ST4 916 Sporttouring
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 550
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
-10%
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
(2)
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
59,83 zł
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati ST4 916 Sporttouring
- Ducati ST4 916 Sporttouring 1999
- Ducati ST4 916 Sporttouring 2000
- Ducati ST4 916 Sporttouring 2001
- Ducati ST4 916 Sporttouring 2002
- Ducati ST4 916 Sporttouring 2003
Ducati ST4 916 Sporttour.
Ducati ST4 (916) to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez włoski koncern w latach 1999-2003. Mocna jednostka napędowa z charakterystycznym rozrządem desmodromicznym, dopracowane podwozie zapewniające komfort i bezpieczeństwo oraz ponadczasowy design, który sprawia, że nawet dziś - ponad 20 lat od premiery - model ST4 nadal wygląda świeżo to dopiero początek długiej listy zalet Ducati.
Ducati St4 (916) zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L, kąt rozwidlenia cylindrów 90 stopni) o pojemności skokowej 916 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada elektroniczny system wtrysku paliwa firmy Marelli (korpus przepustnicy - 50 mm), nowoczesny układ wydechowy z katalizatorem i aluminiowymi tłumikami, desmodromiczny rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder), elektroniczny zapłon Marelli i rozrusznik elektryczny. Serce modelu St4 (916) generuje moc maksymalną 107 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 89 Nm przy 7500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 251 km/h i dość sprawne przyspieszenia (Ducati pokonało dystans ¼ mili w czasie 11,3 sek). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, suchego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym i klasycznego łańcucha napędowego. Na dużych dystansach niezbędnym elementem każdego motocykla jest pojemny zbiornik paliwa, dlatego na pokład turystyka od Ducati zabierzemy aż 21 litrów benzyny. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,1 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati ST4 (916) jest charakterystyczna dla włoskich maszyn rama kratownicowa z rur stalowych i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie zapewnia zawieszenie marki Showa - z przodu znajdziemy w pełni regulowany widelec teleskopowy USD (średnica lag - 43 mm), a z tyłu progresywny, centralny amortyzator z pełnym zakresem regulacji, który oparto na wsporniku typu piggy back. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedna, 245 mm tarcza hamulcowa i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Ducati ST4 (916) porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 - ZR17 i 180/55 - ZR17 (przód/tył).