Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 148
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
16,49 zł
Świeca zapłonowa Bosch W8AC
-10%
24,21 zł
26,90 zł
Najniższa cena: 26,90 zł
Łożysko Athena SKF 6203 2RS1C3 17x40x12 mm - MS170400120M3
-10%
326,96 zł
363,29 zł
Najniższa cena: 363,29 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 12 Ah Yuasa Yumicron YB12A-A
(5)
-20%
194,02 zł
242,52 zł
Najniższa cena: 242,52 zł
Łańcuch napędowy DID 530 104 otwarty z zapinką - DID530-104
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x10,5 - P40FORK455044
-20%
253,79 zł
317,24 zł
Najniższa cena: 317,24 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 NZ 104 otwarty z zapinką - DID530NZ-104
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911TM 10X1,00 brembo kolor tytanowy - MCH911T
555,75 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 4 Ah Skyrich LTM14B z wskaźnikiem naładowania - HJP14B-FP
(1)
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
-10%
311,80 zł
346,45 zł
Najniższa cena: 346,45 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy JT 530X1R 104 x-ring - JTC530X1R104RL
(3)
-15%
227,68 zł
267,86 zł
Najniższa cena: 267,86 zł
Łańcuch napędowy RK 530 KS/104 bezoringowy - 530KS-104-CLF
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
548,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LTZ10S YTZ10S Li-Ion 12V 4Ah - LTZ10S LION -S-
(12)
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911AM 10X1,00 brembo kolor srebrny - MCH911A
-5%
26,12 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911GM 10X1,00 brembo kolor złoty - MCH911G
-5%
31,82 zł
33,50 zł
Najniższa cena: 33,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911RM 10X1,00 brembo kolor czerwony - MCH911R
571,94 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 4Ah JMT HJB12-FP Li-Ion z wskaźnikiem wodoodporny
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Supersport 750
- Ducati Supersport 750 SS 1974
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1998
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1998
- Ducati Supersport 750 SS 1973
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1991
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1992
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1993
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1994
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1994
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1995
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1995
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1996
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1996
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1997
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1997
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 1999
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 1999
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2000
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2000
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2001
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2001
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2002
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2002
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1972
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1973
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1974
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1975
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1976
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1977
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1978
- Ducati Supersport 750 SS 1988
- Ducati Supersport 750 SS 1989
- Ducati Supersport 750 SS 1990
- Ducati Supersport 750 SS 1991
- Ducati Supersport 750 SS 1993
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1979
- Ducati Supersport 750 1987
Ducati Supersport SS 750
Ducati 750SS, nazywany również Supersport 750, to włoski motocykl sportowy z Bolonii produkowany w latach 1973-2002. Do powstania modelu 750SS przyczyniło się zwycięstwo Paula Smarta i drugie miejsce Bruno Spaggiariego (reprezentujących koncern z Bolonii) w wyścigu Imola 200. Zaraz obok większego brata, modelu 900SS, Supersport 750 w dużym stopniu przyczynił się do ogromnej popularności gamy SS na całym świecie.
Ducati 750SS zostało wyposażone w czterosuwową, dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L (90 st. V-ka) o pojemności skokowej 748 ccm. Chłodzone powietrzem serce modelu 750SS posiada typowy dla motocykli Ducati rozrząd desmodromiczny (w tym przypadku SOHC, dwa zawory na cylinder), a także rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon uznanej marki Marelli. Silnik Ducati generuje moc maksymalną 64 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 62 Nm przy 6000 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą mokrego, wielotarczowego sprzęgła, klasycznego łańcucha motocyklowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Ducati 750SS to przede wszystkim fenomenalne osiągi - prędkość maksymalna 206 km/h i przyspieszenie 12,4 sek. na ¼ mili. W latach 70 takie liczby robiły duże wrażenie na wszystkich motocyklistach.
Szkieletem Ducati 750SS jest charakterystyczna dla Ducati rama kratownicowa - w tym przypadku użyto stali chromowo-molibdenowej dla uzyskania wysokiej wytrzymałości. Precyzję na zakrętach i stabilność przy dużej prędkości zapewnia wysokiej klasy zawieszenie marki Showa (jedynie w 2020 roku z przodu użyto zawiasu Marzocchi). Z przodu zamontowano w pełni regulowany widelec USD (średnica lag - 43 mm, w latach 1973-2001), z tyłu zaś progresywnego amortyzatora monoshock. Wyhamowaniem rozpędzonego motocykla zajmują się trzy tarcze hamulcowe firmy Brembo (dwie 320 mm z przodu i 245 mm z tyłu) oraz cztero- i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (przód/tył). Ducati 750SS porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 160/60-17.