Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1021
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Supersport 750
- Ducati Supersport 750 SS 1974
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1998
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1998
- Ducati Supersport 750 SS 1973
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1991
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1992
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1993
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1994
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1994
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1995
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1995
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1996
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1996
- Ducati Supersport 750 SS Carenata 1997
- Ducati Supersport 750 SS Nuda 1997
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 1999
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 1999
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2000
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2000
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2001
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2001
- Ducati Supersport 750 SS Carenata IE 2002
- Ducati Supersport 750 SS Nuda IE 2002
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1972
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1973
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1974
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1975
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1976
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1977
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1978
- Ducati Supersport 750 SS 1988
- Ducati Supersport 750 SS 1989
- Ducati Supersport 750 SS 1990
- Ducati Supersport 750 SS 1991
- Ducati Supersport 750 SS 1993
- Ducati Supersport 750 SS Upright Shaft 1979
- Ducati Supersport 750 1987
Ducati Supersport SS 750
Ducati 750SS, nazywany również Supersport 750, to włoski motocykl sportowy z Bolonii produkowany w latach 1973-2002. Do powstania modelu 750SS przyczyniło się zwycięstwo Paula Smarta i drugie miejsce Bruno Spaggiariego (reprezentujących koncern z Bolonii) w wyścigu Imola 200. Zaraz obok większego brata, modelu 900SS, Supersport 750 w dużym stopniu przyczynił się do ogromnej popularności gamy SS na całym świecie.
Ducati 750SS zostało wyposażone w czterosuwową, dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L (90 st. V-ka) o pojemności skokowej 748 ccm. Chłodzone powietrzem serce modelu 750SS posiada typowy dla motocykli Ducati rozrząd desmodromiczny (w tym przypadku SOHC, dwa zawory na cylinder), a także rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon uznanej marki Marelli. Silnik Ducati generuje moc maksymalną 64 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 62 Nm przy 6000 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą mokrego, wielotarczowego sprzęgła, klasycznego łańcucha motocyklowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Ducati 750SS to przede wszystkim fenomenalne osiągi - prędkość maksymalna 206 km/h i przyspieszenie 12,4 sek. na ¼ mili. W latach 70 takie liczby robiły duże wrażenie na wszystkich motocyklistach.
Szkieletem Ducati 750SS jest charakterystyczna dla Ducati rama kratownicowa - w tym przypadku użyto stali chromowo-molibdenowej dla uzyskania wysokiej wytrzymałości. Precyzję na zakrętach i stabilność przy dużej prędkości zapewnia wysokiej klasy zawieszenie marki Showa (jedynie w 2020 roku z przodu użyto zawiasu Marzocchi). Z przodu zamontowano w pełni regulowany widelec USD (średnica lag - 43 mm, w latach 1973-2001), z tyłu zaś progresywnego amortyzatora monoshock. Wyhamowaniem rozpędzonego motocykla zajmują się trzy tarcze hamulcowe firmy Brembo (dwie 320 mm z przodu i 245 mm z tyłu) oraz cztero- i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (przód/tył). Ducati 750SS porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 160/60-17.