check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Furia 50 Cross

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1096
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348
Króciec gaźnika AM6 - 63343

31,99 zł

Króciec gaźnika AM6 - 63343

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Furia 50 Cross

  • Furia 50 Cross 2000
  • Furia 50 Cross 2001
  • Furia 50 Cross 2002

Motorhispania Furia 50

Motorhispania Furia 50 to motorower klasy enduro/cross produkowany przez hiszpański koncern z długą historią (firma została założona w 1948 roku w Sewilli) od 2007 roku. Mimo, że w Polsce model Furia 50 nigdy nie był zbyt popularny, to na rodzimym rynku radził sobie całkiem nieźle. Satysfakcjonujące zdolności terenowe, mocny dwusuw i dynamiczna stylistyka przypadły do gustu wielu nastoletnim motocyklistom zakochanym w off-roadzie. Motorhispania Furia 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chodzony cieczą singiel generował moc maksymalną ponad 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Gdy takie osiągi połączy się z niską masą własną (na sucho model Furia 50 waży niespełna 85 kilogramów) to nie trudno o dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście po demontażu blokad hiszpańskiego producenta. Serce Motorhispani otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie znalazł także zastosowanie klasyczny łańcuch napędowy oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło. Model Furia 50 pokazuje, że w parze z wysokimi osiągami może iść niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zagwarantuje użytkownikom 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Motorhispania Furia 50 otrzymał wydajny układ hamulcowy, który zapewniał dobre wyczucie w terenie i krótką drogę hamowania. Zarówno przy przednim, jak i przy tylnym kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową (260 mm z przodu i 220 mm z tyłu) oraz dwu- i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (przód/tył). Jak przystało na prawdziwe enduro, Furia 50 to także zawieszenie o dużym skoku (klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny). Terenowy model Motorhispani posiada 21. i 18. calowe szprychowe obręcze, które obuto w opony o off-roadowym bieżniku.