check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Furia 50 funbike

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 0

Nie udało się dopasować żadnego produktu

Posiadamy Części motocyklowe do Furia 50 funbike

  • Furia 50 SM funbike 2000
  • Furia 50 SM funbike 2001
  • Furia 50 SM funbike 2002

Motorhispania Furia 50

Motorhispania Furia 50 to motorower klasy enduro/cross produkowany przez hiszpański koncern z długą historią (firma została założona w 1948 roku w Sewilli) od 2007 roku. Mimo, że w Polsce model Furia 50 nigdy nie był zbyt popularny, to na rodzimym rynku radził sobie całkiem nieźle. Satysfakcjonujące zdolności terenowe, mocny dwusuw i dynamiczna stylistyka przypadły do gustu wielu nastoletnim motocyklistom zakochanym w off-roadzie. Motorhispania Furia 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chodzony cieczą singiel generował moc maksymalną ponad 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Gdy takie osiągi połączy się z niską masą własną (na sucho model Furia 50 waży niespełna 85 kilogramów) to nie trudno o dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście po demontażu blokad hiszpańskiego producenta. Serce Motorhispani otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie znalazł także zastosowanie klasyczny łańcuch napędowy oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło. Model Furia 50 pokazuje, że w parze z wysokimi osiągami może iść niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zagwarantuje użytkownikom 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Motorhispania Furia 50 otrzymał wydajny układ hamulcowy, który zapewniał dobre wyczucie w terenie i krótką drogę hamowania. Zarówno przy przednim, jak i przy tylnym kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową (260 mm z przodu i 220 mm z tyłu) oraz dwu- i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (przód/tył). Jak przystało na prawdziwe enduro, Furia 50 to także zawieszenie o dużym skoku (klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny). Terenowy model Motorhispani posiada 21. i 18. calowe szprychowe obręcze, które obuto w opony o off-roadowym bieżniku.