check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Furia 50 Max Enduro

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 187
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01
Zębatka tył stalowa JT JTR1131.50, 50z rozmiar 420 - JTR1131.50 -10%

66,51 zł

73,90 zł

Najniższa cena: 73,90 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR1131.50, 50z rozmiar 420 - JTR1131.50

stars    (7)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 (2 szt.) - FA115 -10%

63,91 zł

71,01 zł

Najniższa cena: 71,01 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 (2 szt.) - FA115

stars    (8)
Łańcuch napędowy DID 420 D 126 otwarty z zapinką - DID420D-126 -20%

68,86 zł

86,08 zł

Najniższa cena: 86,08 zł

Łańcuch napędowy DID 420 D 126 otwarty z zapinką - DID420D-126

stars    (46)
Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410130008013 -10%

25,65 zł

28,50 zł

Najniższa cena: 28,50 zł

Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410130008013

stars    (1)
Cewka zapłonowa JMP High Power
Klocki hamulcowe EBC FA 115 TT (2 szt.) - FA115TT -10%

63,91 zł

71,01 zł

Najniższa cena: 71,01 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 TT (2 szt.) - FA115TT

stars    (8)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 535 (2 szt.) - MCB535 -5%

61,46 zł

64,69 zł

Najniższa cena: 64,69 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 535 (2 szt.) - MCB535

stars    (8)
Kierunkowskaz przód/tył JMP
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa czarna
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Zawór membranowy

42,03 zł

Zawór membranowy

Akumulator standardowy Nitro YB4L-B 12V 4Ah - NB4L-B WA
Uszczelka wydechu - S410130021003 -10%

13,85 zł

15,39 zł

Najniższa cena: 15,39 zł

Uszczelka wydechu - S410130021003

Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - P400010444001 -10%

101,25 zł

112,50 zł

Najniższa cena: 112,50 zł

Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - P400010444001

stars    (1)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Tłok kompletny Athena 40,0mm selekcja A sworzeń 12mm - S410480302001.A -10%

179,59 zł

199,54 zł

Najniższa cena: 199,54 zł

Tłok kompletny Athena 40,0mm selekcja A sworzeń 12mm - S410480302001.A

Komplet uszczelek Athena - P400130850204 -10%

76,86 zł

85,40 zł

Najniższa cena: 85,40 zł

Komplet uszczelek Athena - P400130850204

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 535 EC (2 szt.) - MCB535EC -5%

43,23 zł

45,50 zł

Najniższa cena: 45,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 535 EC (2 szt.) - MCB535EC

stars    (8)
Akumulator Exide EB4L-B YB4L-B 4Ah 12V P+ - EB4L-B
Kierunkowskaz przód/tył JMP
Cylinder Kit Airsal Sport Aprilia Yamaha Keeway 50cm3 - 011313403

Posiadamy Części motocyklowe do Furia 50 Max Enduro

  • Furia 50 Max Enduro 2007
  • Furia 50 Max Enduro 2008
  • Furia 50 Max Enduro 2009
  • Furia 50 Max Enduro 2010
  • Furia 50 Max Enduro 2011

Motorhispania Furia 50

Motorhispania Furia 50 to motorower klasy enduro/cross produkowany przez hiszpański koncern z długą historią (firma została założona w 1948 roku w Sewilli) od 2007 roku. Mimo, że w Polsce model Furia 50 nigdy nie był zbyt popularny, to na rodzimym rynku radził sobie całkiem nieźle. Satysfakcjonujące zdolności terenowe, mocny dwusuw i dynamiczna stylistyka przypadły do gustu wielu nastoletnim motocyklistom zakochanym w off-roadzie. Motorhispania Furia 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chodzony cieczą singiel generował moc maksymalną ponad 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Gdy takie osiągi połączy się z niską masą własną (na sucho model Furia 50 waży niespełna 85 kilogramów) to nie trudno o dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście po demontażu blokad hiszpańskiego producenta. Serce Motorhispani otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie znalazł także zastosowanie klasyczny łańcuch napędowy oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło. Model Furia 50 pokazuje, że w parze z wysokimi osiągami może iść niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zagwarantuje użytkownikom 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Motorhispania Furia 50 otrzymał wydajny układ hamulcowy, który zapewniał dobre wyczucie w terenie i krótką drogę hamowania. Zarówno przy przednim, jak i przy tylnym kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową (260 mm z przodu i 220 mm z tyłu) oraz dwu- i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (przód/tył). Jak przystało na prawdziwe enduro, Furia 50 to także zawieszenie o dużym skoku (klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny). Terenowy model Motorhispani posiada 21. i 18. calowe szprychowe obręcze, które obuto w opony o off-roadowym bieżniku.