Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 194
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
-10%
66,51 zł
73,90 zł
Najniższa cena: 73,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1131.50, 50z rozmiar 420 - JTR1131.50
(7)
-20%
68,86 zł
86,08 zł
Najniższa cena: 86,08 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 126 otwarty z zapinką - DID420D-126
(45)
36,51 zł
Kierunkowskaz przód/tył JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
42,03 zł
Zawór membranowy
148,90 zł
Moduł zapłonowy DZE CDI - 1372-01
-10%
101,25 zł
112,50 zł
Najniższa cena: 112,50 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - P400010444001
(1)
-10%
179,59 zł
199,54 zł
Najniższa cena: 199,54 zł
Tłok kompletny Athena 40,0mm selekcja A sworzeń 12mm - S410480302001.A
36,51 zł
Kierunkowskaz przód/tył JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Furia 50 Max Supermotard
- Furia 50 Max Supermotard 2008
- Furia 50 Max Supermotard 2009
- Furia 50 Max Supermotard 2010
- Furia 50 Max Supermotard 2011
Motorhispania Furia 50
Motorhispania Furia 50 to motorower klasy enduro/cross produkowany przez hiszpański koncern z długą historią (firma została założona w 1948 roku w Sewilli) od 2007 roku. Mimo, że w Polsce model Furia 50 nigdy nie był zbyt popularny, to na rodzimym rynku radził sobie całkiem nieźle. Satysfakcjonujące zdolności terenowe, mocny dwusuw i dynamiczna stylistyka przypadły do gustu wielu nastoletnim motocyklistom zakochanym w off-roadzie.
Motorhispania Furia 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chodzony cieczą singiel generował moc maksymalną ponad 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Gdy takie osiągi połączy się z niską masą własną (na sucho model Furia 50 waży niespełna 85 kilogramów) to nie trudno o dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście po demontażu blokad hiszpańskiego producenta. Serce Motorhispani otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie znalazł także zastosowanie klasyczny łańcuch napędowy oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło. Model Furia 50 pokazuje, że w parze z wysokimi osiągami może iść niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zagwarantuje użytkownikom 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Motorhispania Furia 50 otrzymał wydajny układ hamulcowy, który zapewniał dobre wyczucie w terenie i krótką drogę hamowania. Zarówno przy przednim, jak i przy tylnym kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową (260 mm z przodu i 220 mm z tyłu) oraz dwu- i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (przód/tył). Jak przystało na prawdziwe enduro, Furia 50 to także zawieszenie o dużym skoku (klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny). Terenowy model Motorhispani posiada 21. i 18. calowe szprychowe obręcze, które obuto w opony o off-roadowym bieżniku.