check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Generic Spin 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1435
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Świeca zapłonowa Awina BR7ES
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Rolki wariatora 15x12 5,0g  - 74595
Rolki wariatora 15x12 4.5g - 56875
Ślizgi wariatora Top Racing SV1 2T 4T - 6044001
Rolki wariatora 15x12 4.0g  - 74594
Rolki wariatora 15x12 3.5g  - 74592
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
Rolki wariatora 15x12 5,5g - 74602
Rolki wariatora 15x12 6,0g  - 74601
Uszczelka wydechu wzmocniona 101 Octane - IP11406
Tryb rozrusznika nożnego 101 Octane - KW13990
Rolki wariatora 15x12 7g  - 74604

16,10 zł

Rolki wariatora 15x12 7g - 74604

stars    (31)
Świeca zapłonowa Awina BR7EIX irydowa

Posiadamy Części motocyklowe do Generic Spin 50

  • Generic Spin 50 GE 2008
  • Generic Spin 50 GE 2007
  • Generic Spin 50 GE 2006

Generic Spin 50

Generic Spin 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez austriacki koncern od 2006 roku. Lekkość prowadzenia, niewielkie rozmiary, niskie spalanie, satysfakcjonujący zapas mocy oraz niewielkie koszty eksploatacji i zakupu - oto cechy idealnego środka miejskiego transportu. Model Spin 50 posiada je wszystkie, dzięki czemu zdobył dużą popularność w wielu europejskich krajach. Generic Spin 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi to gwarancja dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu blokad fabrycznych nawet 85 km/h. Na pokładzie modelu Spin 50 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania, elektronicznego zapłonu CDI, układu wydechowego z katalizatorem spełniającym normy emisji spalin Euro 2 i dwóch rodzajów rozrusznika (nożny i elektryczny). Niska masa skutera (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Spin 50 waży tylko 85 kilogramów) nie tylko pozytywnie wpływa na przyspieszenie, ale również na zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra użytkownicy będą mogli pokonać ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Jako niezawodny środek miejskiego transportu Generic Spin 50 cechuje się optymalnie zestrojonym zawieszeniem i wydajnym układem hamulcowym. Koła o rozmiarze 12. cali amortyzuje zgrany duet - klasyczny widelec teleskopowy i amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 200 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Taki zestaw dobrze radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami modelu Spin 50.