Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1435
Posiadamy Części motocyklowe do Generic Spin 50
- Generic Spin 50 GE 2008
- Generic Spin 50 GE 2007
- Generic Spin 50 GE 2006
Generic Spin 50
Generic Spin 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez austriacki koncern od 2006 roku. Lekkość prowadzenia, niewielkie rozmiary, niskie spalanie, satysfakcjonujący zapas mocy oraz niewielkie koszty eksploatacji i zakupu - oto cechy idealnego środka miejskiego transportu. Model Spin 50 posiada je wszystkie, dzięki czemu zdobył dużą popularność w wielu europejskich krajach.
Generic Spin 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi to gwarancja dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu blokad fabrycznych nawet 85 km/h. Na pokładzie modelu Spin 50 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania, elektronicznego zapłonu CDI, układu wydechowego z katalizatorem spełniającym normy emisji spalin Euro 2 i dwóch rodzajów rozrusznika (nożny i elektryczny). Niska masa skutera (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Spin 50 waży tylko 85 kilogramów) nie tylko pozytywnie wpływa na przyspieszenie, ale również na zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra użytkownicy będą mogli pokonać ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Jako niezawodny środek miejskiego transportu Generic Spin 50 cechuje się optymalnie zestrojonym zawieszeniem i wydajnym układem hamulcowym. Koła o rozmiarze 12. cali amortyzuje zgrany duet - klasyczny widelec teleskopowy i amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 200 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Taki zestaw dobrze radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami modelu Spin 50.