Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 65
18,12 zł
Filtr powietrza wkład - 316866
-10%
11,52 zł
12,80 zł
Najniższa cena: 12,80 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Malaguti/MBK/Yamaha - S410485200002
40,50 zł
Szczęki hamulcowe Galfer T13 - MF002
166,04 zł
Sprzęgło Evo Racing regulowane 105mm
93,34 zł
Sprzęgło Racing 105mm Minarelli
-10%
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 923 D przód/tył - MD923D
-5%
53,59 zł
56,41 zł
Najniższa cena: 56,41 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 694 EC (2 szt.) - MCB694EC
44,21 zł
Szczęki hamulcowe TNT T22 - A280601
-10%
253,71 zł
281,90 zł
Najniższa cena: 281,90 zł
dostawa 0 złTłok kompletny Athena 47,60mm selekcja B sworzeń 12mm - 082002.B
Posiadamy Części motocyklowe do Generic XOR 50 Stroke
- Generic XOR 50 2 Stroke 2011
- Generic XOR 50 2 Stroke 2012
- Generic XOR 50 Stroke 2005
- Generic XOR 50 Stroke 2006
- Generic XOR 50 Stroke 2007
- Generic XOR 50 Stroke 2008
- Generic XOR 50 Stroke 2009
- Generic XOR 50 2 Stroke 2010
- Generic XOR 50 Stroke 2011
- Generic XOR 50 Stroke 2012
Generic XOR 50
Generic XOR 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, produkowany przez austriacki koncern od 2008 roku. Agresywna stylistyka, mocny silnik dwusuwowy i jakość wykonania, która robi wrażenie w skuterze z tej półki cenowej - oto początek długiej listy zalet modelu XOR 50, który stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej marki.
Generic XOR 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi przy masie własnej na poziomie 96 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) stały się gwarancją bardzo dynamicznych przyspieszeń - oczywiście jak na tę klasę pojemnościową - i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h. Naturalnie, aby cieszyć się pełnym potencjałem dwusuwu należy uprzednio zdemontować blokady fabryczne, których producent musiał użyć w celu ograniczenia prędkości maksymalnej do ustawowych 45 km/h. Na pokładzie Generic XOR 50 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania, automatyczny system smarowania silnika, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, elektroniczny zapłon CDI i dwa rodzaje rozrusznika (nożny i elektryczny). Niska masa i dopracowana konstrukcja silnika zaowocowały atrakcyjnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie w mieście wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,5 litra zapewnia zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Generic XOR 50 - jako niezastąpiony środek miejskiego transportu - otrzymał miękko zestrojone zawieszenie zapewniające duży komfort jazdy oraz wydajny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z niewielką masą skutera i oferowanymi przez niego osiągami. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy.