Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 12
Posiadamy Części motocyklowe do Generic XOR 50 Williams
- Generic XOR 50 Williams 2008
- Generic XOR 50 Williams 2009
Generic XOR 50
Generic XOR 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, produkowany przez austriacki koncern od 2008 roku. Agresywna stylistyka, mocny silnik dwusuwowy i jakość wykonania, która robi wrażenie w skuterze z tej półki cenowej - oto początek długiej listy zalet modelu XOR 50, który stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej marki.
Generic XOR 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi przy masie własnej na poziomie 96 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) stały się gwarancją bardzo dynamicznych przyspieszeń - oczywiście jak na tę klasę pojemnościową - i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h. Naturalnie, aby cieszyć się pełnym potencjałem dwusuwu należy uprzednio zdemontować blokady fabryczne, których producent musiał użyć w celu ograniczenia prędkości maksymalnej do ustawowych 45 km/h. Na pokładzie Generic XOR 50 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania, automatyczny system smarowania silnika, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, elektroniczny zapłon CDI i dwa rodzaje rozrusznika (nożny i elektryczny). Niska masa i dopracowana konstrukcja silnika zaowocowały atrakcyjnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie w mieście wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,5 litra zapewnia zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Generic XOR 50 - jako niezastąpiony środek miejskiego transportu - otrzymał miękko zestrojone zawieszenie zapewniające duży komfort jazdy oraz wydajny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z niewielką masą skutera i oferowanymi przez niego osiągami. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy.