Posiadamy Części motocyklowe do Giantco Lambros 50
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2011
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2011
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2011
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2011
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2009
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2009
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2010
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2010
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2012
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2012
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2012
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2012
- Giantco Lambros 50 DD Race 2T 2009
- Giantco Lambros 50 DT Sport 2T 2009
- Giantco Lambros 50 DT Race 4T 2009
- Giantco Lambros 50 DT Sport 4T 2009
- Giantco Lambros 50 DD Race 4T 2009
- Giantco Lambros 50 DD Sport 2T 2009
- Giantco Lambros 50 DD Race 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DD Race 4T 2010
- Giantco Lambros 50 DT Race 4T 2010
- Giantco Lambros 50 DD Sport 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DT Sport 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DD Sport 4T 2009
- Giantco Lambros 50 DT Sport 4T 2010
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2010
- Giantco Lambros 50 Basic 2009-2012
- Giantco Lambros 50 Race 2009-2010
- Giantco Lambros 50 Sport 2009-2010
- Giantco Lambros 50 Basic 2010-2012
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2013
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2014
- Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2015
- Giantco Lambros 50 DD Sport 4T 2010
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2013
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2014
- Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2015
- Giantco Lambros 50 DT Race 2T 2010
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2013
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2014
- Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2015
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2011
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2012
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2013
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2014
- Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2015
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2013
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2014
- Giantco Lambros 50 R 2T LC 2015
Giantco Lambros 50
Giantco Lambros 50 to skuter miejski o sportowym charakterze produkowany przez chiński koncern od 2008 roku. Atrakcyjny wygląd, mocny silnik dwusuwowy i konstrukcja stworzona z myślą o generowaniu przyjemności z jazdy - dodatkowo to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie. Model Lambros 50 posiada długą listę zalet, dzięki której odniósł sukces na 10 europejskich rynkach (w tylu krajach Giantco sprzedaje swoje skutery).
Giantco Lambros 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4,1 KM i maksymalny moment obrotowy 3,7 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi przy niewielkiej masie skutera (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Lambros 50 waży tylko 90 kilogramów) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h - oczywiście pod warunkiem, że jednostka zostanie pozbawiona blokad fabrycznych ograniczających v-max do 45 km/h. Niewielka waga Giantco to również składowa atrakcyjnego zużycia paliwa. Średnie spalanie w mieście wynosi zaledwie 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu Lambros 50 znajdziemy gaźnikowy układ zasilania, układ wydechowy z katalizatorem (spełniający normę emisji spalin Euro 2), elektroniczny zapłon CDI oraz dwa rozruszniki - nożny i elektryczny.
O komfort i bezpieczeństwo jazdy dba miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu pojazdu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy oraz wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy gazowy amortyzator wyposażony w regulację napięcia wstępnego sprężyny i wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem jednotłoczkowym. Giantco Lambros 50 porusza się na 13. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 130/60-13.