Giantco Stealth 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze i nowoczesnej stylistyce, produkowany przez chiński koncern od 2009 roku. Niewielka masa, lekkość prowadzenia, niewielkie spalanie oraz satysfakcjonujący stosunek ceny do jakości i trwałości podzespołów - tyle zalet w jednośladzie z najniższej półki cenowej to niecodzienny widok, dzięki czemu model Stealth 50 zdobył dużą popularność zarówno na rynku lokalnym, jak i europejskim.
Giantco Stealth 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) oraz elektroniczny zapłon CDI. Serce modelu Stealth 50 generuje moc maksymalną 2,8 KM i maksymalny moment obrotowy 2,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą niezastąpionej przekładni CVT (automatycznej, bezstopniowej). Oferowane osiągi pozwalają - po demontażu blokad fabrycznych - na bardzo dynamiczną jazdę w ruchu miejskim oraz umożliwiają osiągnięcie prędkości maksymalnej na poziomie 75 km/h. Jednocześnie silnik zastosowany w Giantco, jak przystało na czterosuwa, cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 2,3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 4,2 litra zapewniają zasięg prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Giantco Stealth 50 to prawdziwy miejski krążownik, dlatego nie mogło w nim zabraknąć sztywnej ramy stalowej, komfortowo zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne - pojedynczy amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym (z przodu) i mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Taki zestaw fenomenalnie radzi sobie z niską masą i osiągami skutera, dając kierowcy gwarancję krótkiej drogi hamowania.