check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Gilera Ice 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1679
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Króciec gaźnika - 77285

26,00 zł

Króciec gaźnika - 77285

stars    (5)
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Cewko moduł cewka Piaggio Gilera - 76503
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Cylinder Piaggio Gilera AC 50 cm3 - 63297
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193 -10%

30,42 zł

33,80 zł

Najniższa cena: 33,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193

stars    (6)
Moduł zapłonowy Piaggio - 99158
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291

Posiadamy Części motocyklowe do Gilera Ice 50

  • Gilera Ice 50 2002
  • Gilera Ice 50 2003
  • Gilera Ice 50 2001
  • Gilera Ice 50 2004
  • Gilera Ice 50 2005

Inne modele

Gilera Ice 50

Części motocyklowe

Bardziej futurystycznego skutera niż Gilera Ice z tej klasy pojemnościowej nie sposób spotkać na polskich drogach. Hiszpański jednoślad, przypominający bardziej koncept niż realny produkt, posiada odważną linię, niebanalną ramę ze szczotkowanego aluminium oraz masę innych ciekawych rozwiązań, dzięki którym dzierży miano najbardziej nietypowej "50-tki" na europejskim rynku. Porażająca stylistyka z jednej strony budzi nie lada poruszenie i zachwyt gdziekolwiek by się nie pojawiła, z drugiej zaś, stała się powodem małej sprzedaży. Na taką konstrukcję zdecydowali się tylko odważni klienci, dla których wygląd ma większe znaczenie niż walory użytkowe.

Aby podczas upadku ochronić tak wyjątkową karoserię producent zainstalował na pokładzie liczne crashpady, na szczęście na tyle subtelne, że nie zaburzyły spójnej linii nadwozia. Ciekawym dopełnieniem awangardowej sylwetki jest krótki błotnik tylnego koła zamocowany na aluminiowym wysięgniku.

Pod względem stylistycznym Gilera Ice to jednoślad wyjątkowy, a jak prezentuje się mechaniczny aspekt skutera? Hiszpańscy konstruktorzy zainstalowali w nim dwusuwową jednostkę napędową typu Hi-Per 2. Jest to dopracowany, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm³, dobrze znany z innych modeli grupy Piaggio, który generuje moc 4,2 KM i moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Posiada układ wydechowy z katalizatorem i konwencjonalny gaźnik przystosowany do normy emisji spalin Euro 3. Niestety ta jednostka znana jest także z wysokiego zużycia paliwa (nawet ponad 4 l/100 kilometrów), która zmniejsza zasięg jednośladu na 5 litrowym zbiorniku paliwa do około 150 kilometrów. Co ciekawe dla lepszego rozkładu mas i oszczędności miejsca zbiornik oleju umieszczono w górnej części wyjątkowej ramy.

Do tak żwawej jednostki napędowej przygotowano komfortowe zawieszenie, w tym tylny element resorująco-tłumiący z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz efektywny tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym renomowanej marki Brembo.

Pod wieloma względami model Ice wyróżnia się spośród konkurencyjnych jednośladów, aczkolwiek ma jedną wadę, która przekreśla go po całej linii na tle konwencjonalnych maszyn. Jest nią prawie zerowa funkcjonalność w codziennej eksploatacji, będąca jedną z najważniejszych zalet segmentu skuterów. Składa się na nią wiele czynników: brak schowka pod kanapą, krótkie siedzenie o śliskim obszyciu uniemożliwiające praktycznie podróżowanie we dwie osoby, brak nawet najmniejszego bagażnika, wąskie podesty z wysokim "przekrokiem", na których nie zmieści się nic oprócz nóg kierowcy, słabe oświetlenie mimo dużej powierzchni lamp, deska rozdzielcza o bardzo słabej czytelności oraz wąsko rozmieszczone lusterka ograniczające widoczność, to tylko główne wady. Podczas intensywnej eksploatacji zapewne wyjdzie na jaw ich jeszcze więcej, co znacznie wpływa na ocenę końcową modelu Ice. Dla przykładu, podczas deszczu lub szybszej jazdy użytkownicy z pewnością zauważą brak klasycznych owiewek, dlatego że nie będą chronieni nawet w najmniejszym stopniu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Gilera Ice 50 to jednoślad wyłamujący się spoza schematu klasycznego skutera, zarówno w pozytywnym jak negatywnym znaczeniu tej definicji. Zapewnia szokujące doznania wzrokowe, a podczas jazdy dynamika zapewnia emocje mrożące krew w żyłach. Niestety nie posiada głównych zalet skutera, co bardziej zbliża ją do zautomatyzowanego Funbike'a, aniżeli konkretnej propozycji na miejski środek transportu.