Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 675
-20%
70,32 zł
87,90 zł
Najniższa cena: 87,90 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 130 otwarty z zapinką - DID420D-130
(45)
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
-10%
66,51 zł
73,90 zł
Najniższa cena: 73,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1131.50, 50z rozmiar 420 - JTR1131.50
(7)
-10%
63,91 zł
71,01 zł
Najniższa cena: 71,01 zł
Pasuje na przód i tyłKlocki hamulcowe EBC FA 115 (2 szt.) - FA115
(8)
29,42 zł
Łożysko sworznia tłokowego 12x15x15
-10%
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11 - P40FORK455132
Posiadamy Części motocyklowe do Gilera RCR 50
- Gilera RCR 50 Enduro 2004
- Gilera RCR 50 Enduro 2006-2010
- Gilera RCR 50 Enduro 2011-2012
- Gilera RCR 50 Enduro 2003
- Gilera RCR 50 Supermoto 2004
- Gilera RCR 50 2005
- Gilera RCR 50 2018
- Gilera RCR 50 2019
- Gilera RCR 50 2020
- Gilera RCR 50 2017
- Gilera RCR 50 2016
- Gilera RCR 50 2015
- Gilera RCR 50 2004
- Gilera RCR 50 2007
- Gilera RCR 50 2008
- Gilera RCR 50 2009
- Gilera RCR 50 2010
- Gilera RCR 50 2012
- Gilera RCR 50 2013
- Gilera RCR 50 2014
- Gilera RCR 50 2T 2011
- Gilera RCR 50 2006
Gilera RCR 50
RCR 50 to małolitrażowy motocykl klasy enduro z oferty hiszpańskiego producenta Gilera. Mocna jednostka napędowa, wytrzymała konstrukcja, wydajne hamulce oraz zawieszenia o dużym skoku powodują, że nawet najmłodsi motocykliści będą w stanie w pełni sprostać wyzwaniom rzucanym przez wymagający teren.
Jednocylindrowy silnik dwusuwowy o pojemności 49 cm³ cechuje się prostotą wykonania i bardzo okrojonym osprzętem. Przez chłodzenie cieczą, brak elektrycznego rozrusznika i sześciostopniową skrzynię biegów ciężka eksploatacja mu nie straszna, a bieżący serwis i ewentualne naprawy będą mogły być wykonane przez początkujących majsterkowiczów z prawem jazdy kat. AM. Wyżyłowany "singiel" generuje moc 4,5 KM i moment obrotowy prawie 5 Nm, więc zarówno szybka jazda na asfalcie, jak i przeprawy przez zdradziecki teren nie powinny odcisnąć na żywotności jednostki zbyt dużego piętna. Na utwardzonych szlakach RCR osiągnie prędkość maksymalną około 75-80 km/h, oczywiście po uprzednim demontażu ograniczeń fabrycznych producenta. Duża moc wysokoobrotowej jednostki pociąga za sobą pewne konsekwencje, dlatego zasięg na jednym tankowaniu przy 7 litrowym zbiorniku paliwa może wynieść nawet poniżej 200 kilometrów. Jednakże w przypadku tak wyczynowej maszyny prawie żaden nastoletni off-road'owiec nie będzie zaprzątał sobie głowy mało ekonomicznym zużyciem paliwa, tym bardziej, że po zajęciu miejsca za sterami RCR i tak przestaje mieć ono znaczenie.
Efektywne zawieszenie i układ hamulcowy pozwalają w terenie na jazdę, która zazwyczaj zarezerwowana jest dla maszyn o dużo większej pojemności skokowej silnika. Tarcze o średnicy 240 i 180 mm wspaniale współgrają z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi dając duże bezpieczeństwo na drogach publicznych. Z kolei masa motocykla gotowego do jazdy, wynosząca zaledwie 95 kilogramów, połączona z kołami o średnicy 21 i 18 cali zapewnia doskonałe prowadzenie i trakcję nawet na najbardziej ulotnym podłożu.
Nie bez znaczenia jest również wygląd. Gilera RCR prezentuje się niczym "dorosły" motocykl off-road'owy, głównie dzięki wyeksponowanej ramie ze stopów aluminium, szprychowym obręczom oraz kanciastym kształtom osłon i błotników skąpanym w żwawej kolorystyce. Ważnym komponentem dla ogólnej stylistyki pojazdu jest potężny układ wydechowy oraz surowe wykończenie. Obcując z RCR-em nie mamy wątpliwości że to prawdziwa maszyna do walki w ciężkim terenie, która nie jeden motocykl klasy 125 potrafi pozostawić daleko w tyle.