Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 962
-15%
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
(1)
199,00 zł
Zębatka tył MZ ETZ 251 48 zębów
-10%
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
(2)
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
Posiadamy Części motocyklowe do Gilera Runner 180
- Gilera Runner 180 FXR DT 2T 1998
- Gilera Runner 180 FXR DT 2T 1999
- Gilera Runner 180 VXR 4T 2002
- Gilera Runner 180 FXR DD 2T 2000
- Gilera Runner 180 FXR DD 2T 2001
- Gilera Runner 180 FXR DD 2T 2002
- Gilera Runner 180 FXR DT 2T 1997
- Gilera Runner 180 VXR 4T 2001
- Gilera Runner 180 FXR DD SP 1999
- Gilera Runner 180 VX 2000
- Gilera Runner 180 VXR 2000
- Gilera Runner 180 VX 2001
- Gilera Runner 180 VX 2002
- Gilera Runner 180 FXR
- Gilera Runner 180 VX
- Gilera Runner 180 VXR
- Gilera Runner 180 VXR 2004
- Gilera Runner 180 VXR 2005
- Gilera Runner 180 VXR 2006
- Gilera Runner 180 VXR 2007
- Gilera Runner 180 VXR 2008
Gilera Runner 180
Gilera Runner 180 to miejski skuter stworzony z myślą o posiadaczach prawa jazdy kat. A2, produkowany przez włoski koncern od 1997 roku. Sportowa stylistyka, dopracowana konstrukcja i niska masa połączona z wysokimi osiągami zagwarantowały największej wersji z gamy Runner mocną pozycję na europejskim rynku.
Gilera Runner 180 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 175 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 21 KM i maksymalny moment obrotowy 19 Nm, co przy masie własnej 116 kilogramów (już z płynami eksploatacyjnymi i paliwem) gwarantowało fenomenalne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 140 km/h. Niestety miało to fatalny wpływ na zużycie paliwa. Średnie spalanie w ruchu miejskim wynosiło aż 5,9 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów zapewniało użytkownikom tylko 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem modelu Runner 180 jest kołyskowa rama z rur stalowych, na której osadzono sztywno zestrojone zawieszenie (pewniejsze prowadzenie i większa precyzja jazdy) oraz wydajny układ hamulcowy (krótka droga hamowania i pełna skuteczność w każdych warunkach). Przy przednim kole zamontowano klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 30 mm, skok 73 mm), zaś przy tylnym dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Przy obu kołach zainstalowano wentylowaną tarczę hamulcową z dwu- i jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi (przód/tył). Gilera Runner 180 toczy się na 12. i 13. calowych felgach z lekkich stopów aluminium (przód/tył), które obuto w opony szosowe.
Gilera Runner 180 to doskonała alternatywa dla transportu miejskiego i własnego samochodu. Co prawda w mieście pali prawie 6 l/100 kilometrów, to nadal żaden inny pojazd nie przewiezie dwóch osób przez zatłoczone miasto w tak szybkim tempie.