Posiadamy Części motocyklowe do Gilera Stalker 50
- Gilera Stalker 50 Naked
- Gilera Stalker 50 DD 1998
- Gilera Stalker 50 DD 2000
- Gilera Stalker 50 DT Base 2006
- Gilera Stalker 50 DT Base 2005
- Gilera Stalker 50 DT Base 2004
- Gilera Stalker 50 DT Base 2003
- Gilera Stalker 50 DT Base 2002
- Gilera Stalker 50 DT Base 2001
- Gilera Stalker 50 DT Base 2000
- Gilera Stalker 50 DT Base 1999
- Gilera Stalker 50 DD 1999
- Gilera Stalker 50 DD 1997
- Gilera Stalker 50 DT 1997
- Gilera Stalker 50 DT 1998
- Gilera Stalker 50 DT Base 1998
- Gilera Stalker 50 DD 2001
- Gilera Stalker 50 2007
- Gilera Stalker 50 Special Edition 2007
- Gilera Stalker 50 2008
- Gilera Stalker 50 Naked 2008
- Gilera Stalker 50 Special Edition 2008
- Gilera Stalker 50 2009
- Gilera Stalker 50 2010
- Gilera Stalker 50 2011
- Gilera Stalker 50 2012
- Gilera Stalker 50 1994
- Gilera Stalker 50 1995
- Gilera Stalker 50 1996
- Gilera Stalker 50 1997
- Gilera Stalker 50 1999
- Gilera Stalker 50 2000
- Gilera Stalker 50 2001
- Gilera Stalker 50 2002
- Gilera Stalker 50 DD 2002
- Gilera Stalker 50
- Gilera Stalker 50 DD
- Gilera Stalker 50 2004
- Gilera Stalker 50 DD 2004
- Gilera Stalker 50 2005
- Gilera Stalker 50 DD 2T 1997
Inne modele
- Gilera Runner SP 180
- Gilera H@K 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera RCR 50
- Gilera SMT 50
- Gilera Runner SP 50
- Gilera Bullit 50
- Gilera GSM 50
- Gilera GR1 50
- Gilera E1 50
- Gilera TG 80
- Gilera Arcore 150
- Gilera Arcore 125
- Gilera Madmud 175
- Gilera Runner 125
- Gilera Runner 50
- Gilera Easy Moving 50
- Gilera Oregon 250
- Gilera Runner 200
- Gilera SC 125
- Gilera Runner 180
- Gilera Nexus 300
- Gilera DNA 180
- Gilera Storm 50
- Gilera Nexus 250
- Gilera Nexus 125
- Gilera Ice 50
- Gilera DNA 125
- Gilera DNA 50
- Gilera Surfer 50
- Gilera FX 125
- Gilera Coguar 125
- Gilera H@K 800
- Gilera GP 800
- Gilera Typhoon 125
- Gilera Typhoon 80
- Gilera RK 50
- Gilera CX 125
- Gilera Crono 125
- Gilera Freestyle 125
- Gilera XRT 600
- Gilera XRT 350
- Gilera Apache 125
- Gilera SP02 125
- Gilera SP01 125
- Gilera Saturno 500
- Gilera RX 125
- Gilera RCK 600
Gilera Stalker 50
Gillera Stalker to kolejny skuter z oferty hiszpańskiego producenta, któremu nie straszne miejskie warunki. Smukła sylwetka, dynamiczna jednostka napędowa i ergonomiczna konstrukcja znakomicie odnajdują się w warunkach betonowej dżungli. W tym modelu konstruktorzy wprowadzili dodatkowo szereg usprawnień mających ułatwić jazdę w niesprzyjającym terenie. Na leśnych duktach i w kopnym piasku użytkownicy z pewnością docenią mięsiste opony o wysokim profilu i off-road'owym bieżniku, a także niecodziennie szeroką kierownicę zapewniającą pewny chwyt. Pewność prowadzenia w gorszych warunkach poprawią także antypoślizgowe manetki oraz kanapa pokryta materiałem przeciwdziałającym zsuwaniu się kierowcy na wybojach.
Fascynujące doznania zapewni dwusuwowy silnik o pojemności 49 cm³ generujący moc 4,2 KM i imponujący moment obrotowy na poziomie 5,5 Nm. Dzięki dopracowanej budowie bezstopniowej przekładni automatycznej oraz zasilaniu tradycyjnym gaźnikiem eksploatacja jest łatwa i nie wymaga większego zaangażowania ze strony użytkowników. Największymi kosztami, jakie przyjdzie ponieść właścicielom, będą koszty benzyny. Wysilona jednostka napędowa co prawda zapewnia zadowalające osiągi (w odblokowanej wersji do 85 km/h), aczkolwiek przejawia wprost proporcjonalne zapotrzebowanie na paliwo, które przy mało opanowanej jeździe może wzrosnąć nawet do 4,5 l/100 kilometrów. Niewielki zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 5,5 litra nie zapewni godnego zasięgu na jednym tankowaniu, tym bardziej że możliwości i dynamiczna sylwetka Stalkera nie zachęcają do powolnej jazdy.
Udaną konstrukcje dopełnia skuteczny układ hamulcowy. Mimo że na tylnej osi widnieje przestarzały bęben, to przednia tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym efektownie nadrabia jego zaległości. Zawieszenia zostały zestrojone dość "twardo", aczkolwiek są w stanie zapewnić optymalny poziom komfortu jazdy. W przypadku Stalker'a nie można zapomnieć że część amortyzacji nierówności spoczywa na "balonowych" oponach, które świetnie wywiązują się z powierzonego zadania.
Przemyślana i wytrzymała konstrukcja wraz z niecodziennymi rozwiązaniami bardzo dobrze przyjęła się wśród najmłodszych motocyklistów, o czym świadczy chociażby ponad 15 lat w ofercie hiszpańskiego potentata na rynku małolitrażowych jednośladów.