Części motocyklowe
Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 179
92,15 zł
Łańcuch napędowy YBN 530H 110 ogniw
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN170 - KN-170
-20%
392,86 zł
491,08 zł
Najniższa cena: 491,08 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 VX3 110 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530VX3-110
(1)
-20%
205,22 zł
256,52 zł
Najniższa cena: 256,52 zł
Łańcuch napędowy DID 530 110 otwarty z zapinką - DID530-110
59,84 zł
Filtr oleju Mahle OC1379 - OC 1379
-10%
329,45 zł
366,06 zł
Najniższa cena: 366,06 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy JT 530X1R 110 x-ring - JTC530X1R110RL
(3)
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
-10%
502,16 zł
557,95 zł
Najniższa cena: 557,95 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 20Ah Yuasa Yumicron Y50-N18L-A3
-15%
374,43 zł
440,50 zł
Najniższa cena: 440,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 530 XSOZ1 110 RX-Ring otwarty z zakuwką - 530XSOZ1-110-CLF
1 069,96 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 7Ah JMT HJTX20H-FP Li-Ion z wskaźnikiem wodoodporny
-20%
660,62 zł
825,77 zł
Najniższa cena: 825,77 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 ZVMX 110 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530ZVMX-110
349,00 zł
Akumulator żelowy Nitro N50-N18L-A Y50-N18L-A SLA GEL AGM 12v 20 Ah - N50-N18L-A SLA
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
-15%
573,04 zł
674,16 zł
Najniższa cena: 674,16 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 530 ZXW 110 XW-Ring otwarty z zakuwką - 530ZXW-110-CLF
(1)
26,74 zł
Filtr oleju Mahle OC21 - OC 21
-20%
268,43 zł
335,54 zł
Najniższa cena: 335,54 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 NZ 110 otwarty z zapinką - DID530NZ-110
Posiadamy Części motocyklowe do Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1979
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1982
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1983
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1984
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1985
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1986
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1987
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1988
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1989
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1990
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1991
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1992
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1993
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1994
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1995
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1996
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1997
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1998
Harley Davidson FLHTC 1340 E.Glide Classic
Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic to motocykl klasy cruiser produkowany przez amerykański koncern w latach 1979-1998. Jest to jeden z pierwszych modeli, które zostały wyposażone w silnik V-2 Evolution, czyli jednostkę o klasycznej konstrukcji (45 st. V-Twin, 80 cali pojemności i rozrząd OHV), ale o zdecydowanie lepszych osiągach i mniejszej masie. To dzięki niej FLHTC 1340 Electra Glide Classic jest w gronie nielicznych motocykli z Milwaukee z tamtego okresu, który może pochwalić się naprawdę dynamicznym przyspieszeniem i niezłym zapasem mocy.
Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1337 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się 2-zaworowym rozrządem OHV, gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 38 mm), elektronicznym zapłonem i elektrycznym rozrusznikiem. 80-calowy V-Twin generuje moc maksymalną 71 KM przy 5000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 3600 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. “Piec” modelu Electra Glide Classic ma swój apetyt na paliwo, co w połączeniu z masą 345 kilogramów (na mokro) nie wróży atrakcyjnego zużycia paliwa. Dlatego zamontowany na pokładzie zbiornik o pojemności 19 litrów wystarcza na pokonanie raptem niecałych 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Harleya Davidsona FLHTC 1340 Electra Glide opiera się na stalowej ramie o budowie podwójnej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 292 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną 292 mm tarczę wraz z zaciskiem 4-tłoczkowym. Model FLHTC 1340 Electra Glide porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 16 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarze MT 90-16.