Części motocyklowe
Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 2365
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
92,15 zł
Łańcuch napędowy YBN 530H 110 ogniw
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN170 - KN-170
-20%
392,86 zł
491,08 zł
Najniższa cena: 491,08 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 VX3 110 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530VX3-110
(1)
59,84 zł
Filtr oleju Mahle OC1379 - OC 1379
-20%
205,22 zł
256,52 zł
Najniższa cena: 256,52 zł
Łańcuch napędowy DID 530 110 otwarty z zapinką - DID530-110
-10%
329,45 zł
366,06 zł
Najniższa cena: 366,06 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy JT 530X1R 110 x-ring - JTC530X1R110RL
(3)
-20%
660,62 zł
825,77 zł
Najniższa cena: 825,77 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 ZVMX 110 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530ZVMX-110
Posiadamy Części motocyklowe do Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1980
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1981
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1982
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1983
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1984
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1985
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1986
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1987
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1988
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1989
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1990
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1991
- Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide 1992
Inne modele
- Harley Davidson FLT 1340
- Harley Davidson FLTRX 1750
- Harley Davidson FLTRXSE 1923
- Harley Davidson FLTRXS 1868
- Harley Davidson FLTR 1450
- Harley Davidson FLTRI 1450
- Harley Davidson FLTR 1584
- Harley Davidson FLTRX 1584
- Harley Davidson FLTRI 1340
- Harley Davidson FLTRU 1584
- Harley Davidson FLTRU 1690
- Harley Davidson FLTRX 1690
- Harley Davidson FLTRXS 1745
- Harley Davidson FLTRU 1745
- Harley Davidson FLTRXS 1690
- Harley Davidson FLTRSE 1800
- Harley Davidson FLTRX 1340
- Harley Davidson FLTCU 1340
- Harley Davidson FLTRX 1750 Road Glide 107
- Harley Davidson FLTRXS 1868 Road Glide Special 114
- Harley Davidson FLTRXSE 1923 Road Glide CVO 117
- Harley Davidson FLTC 1340 Tour Glide Classic
- Harley Davidson FLTRXSE 1923 CVO Road Glide
- Harley Davidson FLTRI 1450 Electra Glide Road Glide EFI
- Harley Davidson FLTCU 1340 Tour Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLTRXS 1868 Road Glide Special
- Harley Davidson FLTRX 1745 Road Glide
- Harley Davidson FLTRU 1868 Road Glide Ultra
- Harley Davidson FLTRXS 1745 Road Glide Special
- Harley Davidson FLTRU 1690 Road Glide Ultra
- Harley Davidson FLTRXS 1690 Road Glide Special
- Harley Davidson FLTRU 1745 Road Glide Ultra
- Harley Davidson FLTRSE 1800 CVO Road Glide
- Harley Davidson FLTRXSE 1800 CVO Road Glide Custom
- Harley Davidson FXRP 1340
- Harley Davidson FXR3 1340
- Harley Davidson FXR2 1340
- Harley Davidson FXR4 1340
- Harley Davidson FLHX 1340
- Harley Davidson FXDG 1340
- Harley Davidson FLHC 1750
- Harley Davidson FXST 1750
- Harley Davidson FLHT 1750
- Harley Davidson FLHTCU 1750
- Harley Davidson FXFB 1750
- Harley Davidson FLHR 1750
- Harley Davidson FLSB 1750
- Harley Davidson FLHX 1750
Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide
Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide to motocykl klasy cruiser, produkowany przez amerykański koncern z Milwaukee od 1981 roku. Kolejna generacja popularnego krążownika otrzymała ulepszony zapłon elektroniczny, a odświeżony silnik Big Twin został zamontowany w nowej ramie na poduszkach, w celu zmniejszenia wibracji i poprawienia komfortu podróżowania. Model FLT 1340 Tour Glide dostał również zmodyfikowaną owiewkę z dwoma okrągłymi reflektorami, która dobrze chroni kierowcę przed wiatrem i deszczem.
Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide został wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1338 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem OHV (dwa zawory na cylinder), gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin, elektryczny rozrusznik i zapłon elektroniczny. Kultowy V-Twin wytwarza moc maksymalną 70 KM przy 5800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 93,5 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie na poziomie 358 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami i paliwem) takie osiągi pozwalają na dość dynamiczne przyspieszenie i jazdę z prędkością maksymalną ponad 165 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie krążownika znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, który zapewnia zasięg około 350 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Harleya Davidsona FLT 1340 Tour Glide została oparta na stalowej ramie kołyskowej z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym. Miękko zestrojone zawieszenie (gazowy widelec teleskopowy i dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego) i tarczowy układ hamulcowy dobrze sprawdzają się na długich trasach. Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 292 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym (z przodu) i podobny, choć pojedynczy zestaw przy tylnym kole. Harley Davidson FLT 1340 Tour Glide porusza się na 16 calowych felgach odlanych z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 140/90-16.