check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
HM-Moto Derapage 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1386
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Folia okleinowa carbon 50x127 - 99486
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Klocki hamulcowe FA 194 - 81469
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348
Króciec gaźnika AM6 - 63343

31,99 zł

Króciec gaźnika AM6 - 63343

stars    (4)
Gaźnik 21mm PHBG - 109797

144,41 zł

Gaźnik 21mm PHBG - 109797

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do HM-Moto Derapage 50

  • HM-Moto CRE 50 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR 2011
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR 2007
  • HM-Moto CRE 50 RR 2008
  • HM-Moto CRE 50 RR 2009
  • HM-Moto CRE 50 2007
  • HM-Moto CRE 50 2008
  • HM-Moto CRE 50 2009
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2007
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2008
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2009
  • HM-Moto CRE 50 2010
  • HM-Moto CRE 50 RR 2010
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2010
  • HM-Moto CRE 50 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR 2012
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2012
  • HM-Moto CRE 50 2003
  • HM-Moto CRE 50 1995
  • HM-Moto CRE 50 1999
  • HM-Moto CRE 50 2014
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2014
  • HM-Moto CRE 50 2015
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2015
  • HM-Moto CRE 50 2016
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2016
  • HM-Moto CRE 50 2017
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2017
  • HM-Moto CRE 50 2018
  • HM-Moto CRE 50 RR 2014
  • HM-Moto CRE 50 RR 2015
  • HM-Moto CRE 50 RR 2016
  • HM-Moto CRE 50 RR 2017
  • HM-Moto CRE 50 RR 2018
  • HM-Moto CRE 50 2013
  • HM-Moto CRE 50 Competition 2013
  • HM-Moto CRE 50 RR 2013

HM-Moto CRE 50

HM-Moto CRE 50 to małolitrażowy motocykl klasy cross, produkowany przez japoński koncern Honda Motor Company w latach 1988-2013. Jak to się stało, że jeden z najlepszych producentów na świecie sprzedaje swoje modele pod inną marką? Otóż rozwinięcie nazwy HM to “Honda Montesa”, a włoska firma Montesa została przejęta przez Japończyków w 1982 roku. HM-Moto CRE 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto (model PHBN 16), rozrusznik nożny i elektryczny, elektroniczny zapłon CDI oraz układ wydechowy z dyfuzorem i katalizatorem, dzięki któremu motorower spełnia normę emisji spalin Euro 2. Serce modelu CRE 50 generuje moc maksymalną 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa jednośladu (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, CRE 50 waży tylko 96 kilogramów) przy tak wysokich osiągach to doskonałe połączenie, które owocuje bardzo dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych. Szkieletem HM-Moto CRE 50 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Na pokładzie prawdziwego crossa nie mogło zabraknąć optymalnie zestrojonego zawieszenia o dużym skoku i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm z zaciskiem jednotłoczkowym, zaś z tyłu - system Monocross z amortyzatorem olejowym o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. HM-Moto CRE 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 80/90-21 i 110/80-18.