Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1386
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do HM-Moto Derapage 50
- HM-Moto CRE 50 2011
- HM-Moto CRE 50 RR 2011
- HM-Moto CRE 50 Competition 2011
- HM-Moto CRE 50 RR 2007
- HM-Moto CRE 50 RR 2008
- HM-Moto CRE 50 RR 2009
- HM-Moto CRE 50 2007
- HM-Moto CRE 50 2008
- HM-Moto CRE 50 2009
- HM-Moto CRE 50 Competition 2007
- HM-Moto CRE 50 Competition 2008
- HM-Moto CRE 50 Competition 2009
- HM-Moto CRE 50 2010
- HM-Moto CRE 50 RR 2010
- HM-Moto CRE 50 Competition 2010
- HM-Moto CRE 50 2012
- HM-Moto CRE 50 RR 2012
- HM-Moto CRE 50 Competition 2012
- HM-Moto CRE 50 2003
- HM-Moto CRE 50 1995
- HM-Moto CRE 50 1999
- HM-Moto CRE 50 2014
- HM-Moto CRE 50 Competition 2014
- HM-Moto CRE 50 2015
- HM-Moto CRE 50 Competition 2015
- HM-Moto CRE 50 2016
- HM-Moto CRE 50 Competition 2016
- HM-Moto CRE 50 2017
- HM-Moto CRE 50 Competition 2017
- HM-Moto CRE 50 2018
- HM-Moto CRE 50 RR 2014
- HM-Moto CRE 50 RR 2015
- HM-Moto CRE 50 RR 2016
- HM-Moto CRE 50 RR 2017
- HM-Moto CRE 50 RR 2018
- HM-Moto CRE 50 2013
- HM-Moto CRE 50 Competition 2013
- HM-Moto CRE 50 RR 2013
HM-Moto CRE 50
HM-Moto CRE 50 to małolitrażowy motocykl klasy cross, produkowany przez japoński koncern Honda Motor Company w latach 1988-2013. Jak to się stało, że jeden z najlepszych producentów na świecie sprzedaje swoje modele pod inną marką? Otóż rozwinięcie nazwy HM to “Honda Montesa”, a włoska firma Montesa została przejęta przez Japończyków w 1982 roku.
HM-Moto CRE 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto (model PHBN 16), rozrusznik nożny i elektryczny, elektroniczny zapłon CDI oraz układ wydechowy z dyfuzorem i katalizatorem, dzięki któremu motorower spełnia normę emisji spalin Euro 2. Serce modelu CRE 50 generuje moc maksymalną 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa jednośladu (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, CRE 50 waży tylko 96 kilogramów) przy tak wysokich osiągach to doskonałe połączenie, które owocuje bardzo dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych.
Szkieletem HM-Moto CRE 50 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Na pokładzie prawdziwego crossa nie mogło zabraknąć optymalnie zestrojonego zawieszenia o dużym skoku i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm z zaciskiem jednotłoczkowym, zaś z tyłu - system Monocross z amortyzatorem olejowym o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. HM-Moto CRE 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 80/90-21 i 110/80-18.